Zobacz temat - [R75] Problem z rozruchem
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Problem z rozruchem

Nevek - Pon Gru 28, 2009 09:09
Temat postu: [R75] Problem z rozruchem
Witam Serdecznie mam poważny problem ze swoim ROverm 75 2.0 CDT. Mianowicie w skrócie można powiedzieć ze ma problem z rozruchem to znaczy odpaliłem go sobie z rana popracował trochę na spokojnie było wszystko ok gaszę go idę do domu na jakieś 10 minut maks chce odpalić go jeszcze raz i w tym momencie auto "zdechło" nie chce odpalić. Powiem jeszcze ze akumulator jest naładowany ponieważ tego dnia go lądowałem, silnik kreci normalnie mam wrażenie tak jak by nie dostawał paliwa :sad: .
A nie wiem czy to jest istotne ale kolejnym problem jest to ze Petrygo z chłodnicy strasznie szybko ubywa w ciągu 2 tygodni musiałem dolać co najmniej 3L a pomimo tego we wnętrzu auta jest zimno po przejechaniu 400 km dalej jest zimno :/ pod spodem auta nie widzę żadnych wycieków mam już dość tego auta szczerze powiem :cry: :evil: [/i]

kerbi - Pon Gru 28, 2009 09:36

Co do boryga to u mnie było podobnie, duże ilości mi ubywały. Przy pierwszym razie był winny termostat a raczej jego obudowa, ale płyn był widoczny jak wyciekał przy nadkolu. A drugi raz i tu nie bylo nic widać, winny był kruciec (trójnik) nie wiem jak to się fachowo nazywa w chodzi do bloku do silnika. Jak pisałem śladu nie było wiać trzeba było rozebrać, z tego co mi mechanik mówił i koledzy tu pisali kolektor trzeba byłościągać. Koszt tego trójnika to 50 pln.
Rowan - Pon Gru 28, 2009 11:57

kerbi, wystarczyło uszczelke pod nim wymienić. :wink: To tak na przyszłość.
Nevek, co do problemu, to może być pompa paliwa, trzeba sprawdzić czy chodzi, może to być czujnik położenia wałka lub czujnik położenia wału. To trzeba sprawdzić na początek.

kerbi - Pon Gru 28, 2009 14:32

pewnie tak ale kanalik w którym siedzi uszczelka był pękniety
junior_uk - Wto Gru 29, 2009 12:28

Kolego na poczatek odepnij przewód doplywu paliwa od filtra i wlacz rozruch i zobaczysz jak daje paliwo jak leci ciaglym strumieniem to przytkaj palcem powinienes z trudem utrzymac to jest w tedy z dolotem paliwa OK i trzeba szukac cos innego. Ale jak przerywa to pompka paliwa w baku moze byc padnieta (zamienik nowy pompki w baku lub w komorze silnika to 170zl na allegro z roczna gwarancja) ze chyba chcesz tz oryginal nowy to zaczyna sie od 900zl :( a jak by ci przyszlo kupowac uzywke to zwruc uwage aby dawca nie mial 200tys nakrecone bo zaniedlugo znowu siadzie :) wlasnie przerabiam ten temat, bardzo podobnie mielem. POZDRAWIAM
Rowan - Wto Gru 29, 2009 13:28

junior_uk, pompka oryginalna w sieci BMW kosztuje 550zł. Całość, nie sam wkład. Koszyk, przewody itd. Tylko wkładasz i podpinasz kostkę.
junior_uk - Sob Sty 02, 2010 20:48

Rowan, no ja sprawdzalem ceny w bardzo popularnej sieci sklepow z czesciami samochodowymi intercars i tam byl takie ceny :mrgreen: wiec napisalem co sie dowiedzialem. Ale zapodalem sobie wklad pompki (zamiennik) za 170pln z roczna gwarancja i tez chodzi- puki co :wink: . Pozdrawiam wszystkich Happy New Year
apples - Sob Sty 02, 2010 21:02

W Inter Carsie kupuje się śrubki, drobne tulejki i nic poza tym. Są strasznie drodzy jeżeli o detal.
Rowan - Sob Sty 02, 2010 21:33

junior_uk, sam montowałeś? Czy w autoryzowanym serwisie, jeśli sam, to nie masz się co cieszyć z gwarancji, bo jej nie masz :/
junior_uk - Wto Sty 05, 2010 22:13

Rowan, na gwarancji nie pisze ze trzeba robic w ASO tylko zarejestrowanym zakladzie mechanicznym, ale znajac zycie nawet jak sie zepsuje po jakims czasie to i tak nie uwzgledniom gwarancji bo napisza ze sie naturalnie zużyła :mrgreen: za 170 zl nie bede robil sobie jakiegos zachodu byle jakis rok przynajmniej dzialala. W dodatku jeszcze jak wysle na gwarancje to za expertyze musze pokryc wiec wogule sie nie oplaca tego robic tylko nowa kupic :lol: POZDRO
dukat11 - Wto Sty 05, 2010 22:16

A ja taką za 170 reklamowałem tydzień przed upływem gwarancji i przysłali mi po 3 dniach nową. Więc nie ma reguły.
RHL - Sro Sty 06, 2010 14:44

Czesc Wszystkim!

Dzis wymieniłem pompe paliwa tą pod maską, kupilem ta za 170 zl. Auto odpala dobrze. Ale chodzi mi o tą pompe w baku co jest nie slychac jej w ogole sprawdzilem napiecie w kostce co do niej wchodzi i wyglada na to ze nie dostaje pradu. Dzis na odpalonym aucie uslyszalem ze ta pompa w baku tak tyka nawet jak sie odepnie jej wtyczke. Wiem ze bez niej ta pompa pod maska szybko sie zajedzie. Gdzie sa jakies przekazniki albo cos i jakie to są i w ogole gdzie zaczac szukac przyczyny prosze o pomoc.

apples - Sro Sty 06, 2010 16:12

Jeżeli słyszysz że coś tyka to może pompa od webasto. Jest pod podwoziem z prawej strony.
RHL - Czw Sty 07, 2010 00:21

Aha dobrze wiedziec :) no ale mimo wszystko nie dochodzi mi prąd do pompy w baku
SeniorA - Czw Sty 07, 2010 08:43

RHL napisał/a:
Gdzie sa jakies przekazniki albo cos
pompa paliwa jest uruchamiana przez sterownik silnika ECM, poprzez przekaźnik R1 i bezpiecznik F20 w skrzynce bezpieczników w kabinie.
kris-tofer - Czw Sty 07, 2010 19:32

Pozwólcie panowie, że podepnę się pod temat z utrudnionym rozruchem auta.
Otóż z rana przy około -10st C. raz po podgrzaniu świec żarowych odpala "na dotyk" a innym razem przy podobnej temperaturze potrafi za raz nie odpalić lub odpali ale po ciężkich mękach jak jakiś stary ruski ciągnik... Przy czym akumulator prawie nowy, naładowany, pompy paliwa działają, a z czujnikami od wałków i innych potrzebnych rzeczy nigdy nie miałem problemu.
Obstawiałbym u siebie raczej na świece żarowe lub kable, ale chciałbym zasięgnąć też wszej porady. Gdyby okazało się, że jedna świeca padła, to czy reszta za jej przykładem też nie będzie działać, czy trzeba wymieniać cały komplet świec?

[ Dodano: Czw Sty 07, 2010 19:32 ]
doczytałem się właśnie w innym temacie tego, co bardziej podlega pod mój problem.