|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R420 ALL?] Drążek kierowniczy
apples - Pon Sty 11, 2010 20:39 Temat postu: [R420 ALL?] Drążek kierowniczy Witam,
Założyłem ten temat ponieważ chciałbym się dowiedzieć jakie gwinty są na waszych drążkach w R420?
Czy gwint obustronny jest 14x1,5 i długość 175?
Czy może jest ten sam drążek co w CIVIC IV Fastback (MA, MB), CIVIC V Aerodeck (MC), CIVIC V Fastback (MB)?
Przeglądałem forum i znalazłem że niestety występują różne długości i różne gwinty. Znalazłem przypadek że właściciel jednego z R420 napisałem że ma takie rozmiary jak napisałem wcześniej. Jak z tym jest?
TomC - Pon Sty 11, 2010 22:37
apples napisał/a: | Czy może jest ten sam drążek co w CIVIC IV Fastback (MA, MB), CIVIC V Aerodeck (MC), CIVIC V Fastback (MB)? |
ZTCW nie. Hondy miały z jednej strony 14 a z drugiej 12. W dobrych sklepach taki drążek do znalezienia bez problemu.
apples - Wto Sty 12, 2010 15:41
Pytam ponieważ w R75 są też takie gwinty. TRW nie przewidziało wymiany tego drążka i nie ma go w katalogu. Pojawiły się na Allegro po 150zł sztuka. Rozbój w biały dzień.
Są to Hondy opisywane jako angielskie. Cokolwiek miałoby to znaczyć. Znalazłem takie zamienniki I34023JC, I34023YMT.
TomC - Wto Sty 12, 2010 19:58
apples napisał/a: | TRW nie przewidziało wymiany tego drążka i nie ma go w katalogu. |
To nie TRW nie przewidziało... to Rover nie przewidział. W EPC drążek nie występuje jako część zamienna. Na rysunku jest razem z przekładnią kierowniczą.
apples - Wto Sty 12, 2010 20:03
Przeglądałem już kiedyś EPC dlatego moje kombinacje i pytania.
TRW jednak produkowało kiedyś drążek JAR339.
TomC - Wto Sty 12, 2010 20:55
Tutaj mają. Zadaj tylko pytanie czy aby jest z dobrymi gwintami.
http://www.czesci24.pl/sz...zek_kierowniczy
Tomi - Pią Lut 19, 2010 13:06
I jak pasuje??
Jeśli ten drążek ma numer RO-213, to jest trochę za krótki, a jeśli ma odpowiednią długość, to z jednej strony będzie 12 zamiast 14. W kwestii łatwej dostępności, to nie jest takie proste...
Dziś po raz pierwszy dostałem pasujący drążek... podobnie jak i dolne sworznie w zamienniku (do Roverów i MG ze skrzynią PG1), które wszęzie w zamienniku miały średnicę przy gwincie 14-14.5, natomiast oryginał ma 16.
Drążek kosztuje 67,20, a pasujący sworzeń (16 przy gwincie) 46,81. Obie te części są angielskie i ściągane z Anglii.
[ Dodano: Pią Lut 19, 2010 13:05 ]
Mowa oczywiście o Roverze 400, 45 i MG ZS
[ Dodano: Pią Lut 19, 2010 13:06 ]
Gwinty są dobre, tylko za krótki
apples - Pią Lut 19, 2010 13:53
Tomi I34023JC, I34023YMT
|
|