Zobacz temat - [R45 '2000] Problem z zapłonem
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45 '2000] Problem z zapłonem

b0b3k - Wto Sty 19, 2010 17:10
Temat postu: [R45 '2000] Problem z zapłonem
zwracam sie tu bardziej z problemem kolezanki, która posiada 45 - w serwisie powiedzieli jej ze komputer do wymiany ,co wydaje mi się dziwne. Podobno nie cewka nie dostaje napięcia czy coś takiego - ze prawdopodobnie komputer zawilgotniał.

Pomozcie; ) kolezance of corz ;)

zet-iks - Wto Sty 19, 2010 19:06

sprawdz cienkie kabelki doprowadzające napięcie do cewek i wtyczki przy cewkach. Ja miałem w zeszłym roku problemy z zapłonem i wymieniłem sporo części niepotrzebnie a okazało się że styki we wtyczce były troche luźne, więc może warto zajrzeć do tego zanim koleżanka zdecyduje się na wymianę kompa....
b0b3k - Wto Sty 19, 2010 21:47

a czy to mozliwe by po wtyczce nalalo sie do srodka tworzac jakis "niebieski" osad wewnatrz? czy to fabryczna jakas ochrona moz ebyc? bo o tym neibieskim to goscie w serwisie mowili.... a mi sie jakos wierzyc nie chce... by zalało nagle komputer

a czy wymiana kompa niesie za soba jakies konsekwencje? np. wymagany kod immo albo cos??

Ciufa - Wto Sty 19, 2010 22:01

b0b3k napisał/a:
a czy wymiana kompa niesie za soba jakies konsekwencje? np. wymagany kod immo albo cos??

bedzie trzeba zaprogramowac na nowo piloty lub wziąść od dawcy kompa

zet-iks - Sro Sty 20, 2010 10:27

b0b3k napisał/a:
a czy to mozliwe by po wtyczce nalalo sie do srodka tworzac jakis "niebieski" osad wewnatrz? czy to fabryczna jakas ochrona moz ebyc? bo o tym neibieskim to goscie w serwisie mowili.... a mi sie jakos wierzyc nie chce... by zalało nagle komputer

a czy wymiana kompa niesie za soba jakies konsekwencje? np. wymagany kod immo albo cos??


tego to już nie wiem. Pisałem o wtyczce bo u mnie to ona była powodem wypadania zapłonu, więc może warto byłoby posprawdzać pierdoły zanim weźmiesz się za wymianę droższych części, ale skoro auto było w serwise no to oni chyba takie rzeczy sprawdzali...

sTERYD - Sro Sty 20, 2010 10:42

zet-iks napisał/a:
skoro auto było w serwise no to oni chyba takie rzeczy sprawdzali...

taaaa :roll:

możesz podmienić do testów od swojego auta czujnik położenia wału i cewkę zapłonową dla pewności (ale nie jednocześnie)
i sprawdź też, czy po przekręceniu kluczyka we wtyczce cewki pojawia się +12V, bo może po prostu przekaźnik się popsuł... a komputer to zostaw na koniec ;)