|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45 '2000] Problem z zapłonem
b0b3k - Wto Sty 19, 2010 17:10 Temat postu: [R45 '2000] Problem z zapłonem zwracam sie tu bardziej z problemem kolezanki, która posiada 45 - w serwisie powiedzieli jej ze komputer do wymiany ,co wydaje mi się dziwne. Podobno nie cewka nie dostaje napięcia czy coś takiego - ze prawdopodobnie komputer zawilgotniał.
Pomozcie; ) kolezance of corz
zet-iks - Wto Sty 19, 2010 19:06
sprawdz cienkie kabelki doprowadzające napięcie do cewek i wtyczki przy cewkach. Ja miałem w zeszłym roku problemy z zapłonem i wymieniłem sporo części niepotrzebnie a okazało się że styki we wtyczce były troche luźne, więc może warto zajrzeć do tego zanim koleżanka zdecyduje się na wymianę kompa....
b0b3k - Wto Sty 19, 2010 21:47
a czy to mozliwe by po wtyczce nalalo sie do srodka tworzac jakis "niebieski" osad wewnatrz? czy to fabryczna jakas ochrona moz ebyc? bo o tym neibieskim to goscie w serwisie mowili.... a mi sie jakos wierzyc nie chce... by zalało nagle komputer
a czy wymiana kompa niesie za soba jakies konsekwencje? np. wymagany kod immo albo cos??
Ciufa - Wto Sty 19, 2010 22:01
b0b3k napisał/a: | a czy wymiana kompa niesie za soba jakies konsekwencje? np. wymagany kod immo albo cos?? |
bedzie trzeba zaprogramowac na nowo piloty lub wziąść od dawcy kompa
zet-iks - Sro Sty 20, 2010 10:27
b0b3k napisał/a: | a czy to mozliwe by po wtyczce nalalo sie do srodka tworzac jakis "niebieski" osad wewnatrz? czy to fabryczna jakas ochrona moz ebyc? bo o tym neibieskim to goscie w serwisie mowili.... a mi sie jakos wierzyc nie chce... by zalało nagle komputer
a czy wymiana kompa niesie za soba jakies konsekwencje? np. wymagany kod immo albo cos?? |
tego to już nie wiem. Pisałem o wtyczce bo u mnie to ona była powodem wypadania zapłonu, więc może warto byłoby posprawdzać pierdoły zanim weźmiesz się za wymianę droższych części, ale skoro auto było w serwise no to oni chyba takie rzeczy sprawdzali...
sTERYD - Sro Sty 20, 2010 10:42
zet-iks napisał/a: | skoro auto było w serwise no to oni chyba takie rzeczy sprawdzali... |
taaaa
możesz podmienić do testów od swojego auta czujnik położenia wału i cewkę zapłonową dla pewności (ale nie jednocześnie)
i sprawdź też, czy po przekręceniu kluczyka we wtyczce cewki pojawia się +12V, bo może po prostu przekaźnik się popsuł... a komputer to zostaw na koniec
|
|