Zobacz temat - [Rover 45 2.0 iDT ] nie chce odpalić i ...
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [Rover 45 2.0 iDT ] nie chce odpalić i ...

marko400 - Sro Sty 27, 2010 20:01
Temat postu: [Rover 45 2.0 iDT ] nie chce odpalić i ...
Witam
W sobote odpaliłem autko przejechał z 600 m i zgasło już go nie odpaliłem ... zaciągłem go do mechanika ( smutno tak było na niego paterzeć na lince jak był)
postał przz weekend i w poniedziałek wymieniony był filtr paliwa i oczyszczony odpowietrzony układ dolany dodatek i benzynka ( tankuje verve tylko to )
we wtorej przejechałem z 8 m i zgasł rozrusznik kręci i nic nie cche zagadać...
Filtr nowy (wszystkie filtry i oleje wymieniane latem) akumulator ma rok bosch silver a świece wymieniłem 3 tyg temu .. wcześniej palił idealnie sto na sto do -5.....
Świece grzeje po 3-4 razy zawsze :beczy:
Co się dzieje z moim roverkiem ...:(

Jugol - Sro Sty 27, 2010 20:03

...może paliwko Ci się cofa :hm: - skoro jest tak jak pisesz, a czy na te nówki świece napięcie dochodzi ??
kadzaf - Sro Sty 27, 2010 20:11

a sprawdzałes pompka reczna czy paliwo idzie ?
ja załozyłem sobie przezroczysty przewód na odcinku za gruszka idacy do filtra paliwa i wtedy idealnie widzie czy paliwo idzie

Brt - Sro Sty 27, 2010 20:25

Twój silnik to iDT a nie SDi ;) .... Sprawdź czy na świeczki dochodzi napięcie, ale skoro odpalił i zgasł to raczej obstawiam cosik z paliwem :roll: Sama verva może być za mało ... dolej benzyny 98 (3-4 litry na bak ropy) ... to dość skutecznie pomaga w "przystosowaniu" ropy do mrozów ... parę osób w klubie już się przejechało na markowych stacjach (Shell, BP, Orlen) i pogadaj z Jugolem :P .. on ma wprawę w odpalaniu iDT ;)

PS. Witamy Krajana ;)

marko400 - Sro Sty 27, 2010 20:34

była lana verva i dodoatek i przed wtorkowym zgaśnięciem paliwko 98
Jugol - Sro Sty 27, 2010 20:55

...jak wg.moich wskazówek na gg. sobie nie poradzisz, podjadę w piątek ok. 16-tej i podziałamy :ok:
marko400 - Pią Sty 29, 2010 17:27

dzięki wielkie :) jutro pwalcze i zobaczy czy zapowietrzony :)

[ Dodano: Pią Sty 29, 2010 17:27 ]
dzięki bardzo koledzy wczoraj odpaliłem ROVERKA :) był zapowietrzony ... DZIĘKI WIELKIE DLA Jugol, :) :roll:

Brt - Sob Sty 30, 2010 18:52

:) :ok:
Jugol - Nie Sty 31, 2010 18:00

marko400 napisał/a:
dzięki bardzo koledzy wczoraj odpaliłem ROVERKA był zapowietrzony ... DZIĘKI WIELKIE DLA Jugol,


...cieszę się, że zabanglał :ok: i koniecznie zmień mechanika :wink:

buckezz - Nie Sty 31, 2010 18:17

marko400 napisał/a:
dzięki wielkie :) jutro pwalcze i zobaczy czy zapowietrzony :)

[ Dodano: Pią Sty 29, 2010 17:27 ]
dzięki bardzo koledzy wczoraj odpaliłem ROVERKA :) był zapowietrzony ... DZIĘKI WIELKIE DLA Jugol, :) :roll:

mam pytanko zapowietrzony był filtr czy pompa????

marko400 - Wto Lut 02, 2010 15:54

zapowietrzona była pompa :( ale coś mis ie wydaje ze po prostu skasował mechanik kase a wogóle go nawet nie odpowietrzył
Jugol - Sro Lut 03, 2010 21:46

marko400 napisał/a:
zapowietrzona była pompa :( ale coś mis ie wydaje ze po prostu skasował mechanik kase a wogóle go nawet nie odpowietrzył

...koniecznie zmień tego ,,mechanika'' :wink:

Steff - Czw Lut 04, 2010 17:06

marko400 napisał/a:
zapowietrzona była pompa


A nie dało rady "kręcić" aż popuści ?? Ja kiedyś zrobiłem numer, że miałem końcówkę paliwa. Jak silnik pracował to pracował ale jak go wyłączyłem to już nie zapalił z braku paliwa. Dolałem jakieś 4 litry i kręciłem chyba 6-7 razy. Paliwo doszło, pompa "odpuściła" i było ok :mrgreen: Już mam nauczkę, że jak dochodzi do czerwonej kreski to muszę w te pędy szukać stacji :wink:

Jugol - Czw Lut 04, 2010 20:44

Steff napisał/a:
A nie dało rady "kręcić" aż popuści

W przypadku pompy VP-30 jest to jak najmniej wskazane, pompa, a dokładniej jej wewn.mech elementy są smarowane paliwem, więc jazda na oparach w przypadku naszych silników nie jest wskazana :niee: