|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Max 2000 obrotów i mechanicy!
kucharus - Czw Lut 04, 2010 09:28 Temat postu: [R600] Max 2000 obrotów i mechanicy! ROVER 2.0 SDI Auto nie chce jeździć ! do 2000 wkręca sie na obroty szybko a potem różnie odcina paliwo przy 2000 lub 2500 obrotów .
mam tak już kilka tygodni! odczytałem kody błędów :
-czujnik położenia wału
-cewka czasu wtrysku
WYMIENIŁEM czujnik i cewke z wtryskiem sterującym i dalej kicha, nie ma błędu jeżeli chodzi o czujnik położenia wału korbow... a ten trugi został!!!
Wkońcu jakiś mechanik sie zlitował i podpioł mi samochód pod kompa wyskoczyły mu niby błędy z kątem wtrysku!!! STWIERDZIŁ TO POMPA 1000ZŁ NAPRAWA!!!!
poprosiłem o spisanie błędów już skoro za to płace!!! podpioł jeszcze raz ale mówi że błędy już wykasował i ich nie ma!! Na to ja----- mówie że chwile pogazuje czy przejade sie 10m i spowrotem wskoczą i je odczytamy .!!!pojeździłem z pół godziny i nic auto jeździ jak dalej!!!!
Podjechałem do niego i podziękowałem za naprawę!!!!
KILKA DNI BYŁO ZAJEBIŚCI.. Zrobiłem tak ok 400 km i dziś znowu dupa !!!
Auto dusi sie na przedziale 2000-2500 obrotów jak by mu brakowało paliwa!!!!
-filtr powietrza
-filtr paliwa nowy
-po wymianie zaworu zwrotnego w gruszce odpala od strzała
-wszystkie gniazda wtyczki wyczyszczone i wazelinka poszła
PROSZE MOŻE KTOŚ JAKIEŚ POMYSŁY MA??????????????
szoso - Czw Lut 04, 2010 09:33
kucharus napisał/a: | Auto dusi sie na przedziale 2000-2500 obrotów jak by mu brakowało paliwa!!!! |
może czujnik pedału hamulca nie pozwala mu się wkręcać, raz załapie a raz nie
poczytaj na forum o tym czujniku, zewrzyj ze sobą dwa piny i zobacz czy jest poprawa
info na ten temat co i jak jest na forum
kucharus - Czw Lut 04, 2010 09:49 Temat postu: OK sprawdzałem wciskając gaz i hamulec jednocześnie to obroty SPADAJĄ nie pamiętam ale tak do 1000obrotów
mi_sza1 - Czw Lut 04, 2010 09:53
To może potencjometr gazu sie wiesza. Albo kabelki do niego wchodzace sie gdzies przetarły.
kucharus - Czw Lut 04, 2010 13:32 Temat postu: ok sprawdziłem przewody idące do potencjometra do gazu są oki
mam pytanie pod pompą są jakieś jeszcze przewody ??
te przewody do pompy i wtyczkę sprawdziłem są ok (okrągła wtyczka) i tą wtyczkę kwatratową chyba 4 przewody przy niej też i 2 przewody do wtrysku sterującego tez
ale czy są pod pompą jakiś przewody których nie widać idąće do cewki czasu czy to są te w okrągłej wtyczce!!!!!
a może mam zasyfioną pompę i wystarczy ją jakoś "łatwo " wyczyścić???
azer - Czw Lut 04, 2010 17:57
nie wiem jak konkretnie pomóc, ale kojarzyłem podobne tematy więc zrobiłem mały research
http://forum.roverki.eu/v...8df0ecde#457402
http://forum.roverki.eu/v...&highlight=3000
możesz podpytać w tamtych tematach jak rozwiązano problem
kucharus - Pią Lut 05, 2010 23:59 Temat postu: temat zamykam temat zamykam
uszkodzony nastawnik POMPY
WYSTARCZYŁO WYCZYŚĆIĆ Z OPIŁKÓW
radost - Sob Lut 06, 2010 09:07
Możesz coś więcej napisać o tym czyszczeniu nastawnika? Robiłeś to sam, czy mechanik? Duża ingerencja w pompę, samemu można się podejmować? I czy trzeba demontować pompę żeby dojść do tego nastawnika?
kucharus - Czw Lut 11, 2010 09:36 Temat postu: prosze http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741
|
|