Zobacz temat - [R200 1.4 16V 1998r] Nie chce odpalic po wymianie chłodnicy
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200 1.4 16V 1998r] Nie chce odpalic po wymianie chłodnicy

smoczas - Czw Lut 11, 2010 20:38
Temat postu: [R200 1.4 16V 1998r] Nie chce odpalic po wymianie chłodnicy
Witam Forumowiczów i od razu proszę o pomoc.
Od miesiąca jestem posiadaczem Roverka.Niestety w zeszłym tygodniu poszła mi chłodnica i musiałem ją wymienić.Dodam że kiedy jechałem do warsztatu z dziurawą chłodnicą to mi się autko troszkę przegrzało.Samochód postał tydzien na dworze w oczekiwaniu na nową chłodnicę.Wreszcie przyszła-chłodnica została wymieniona,ale auto nie chce odpalić.Tzn odpaliło,ale cięęężko,pochodziło może 2 minuty na jałowym i zdechło-na amen.Rozrusznik kręci jak szalony-ale auto milczy.Dzień przed wymianą chłodnicy mechanik odpalił go dosłownie na parę sekund,żeby go przestawić.Pompa paliwo podaje,iskra na świecach jest-a silnik milczy.Ma ktoś jakieś pomysły?
Tylko nie straszcie mnie tu HGF-em :bezradny:

Vesper416 - Czw Lut 11, 2010 20:43

Jak mamy Cie nie straszyc skoro jechałeś z dziurawą chłodnicą!!!!

A po kupnie wszystkie elementy eksploatacyjne wymieniłes???? plyny filtry itp?

Próbowałeś odłączyć czujnik temperatury i odpalić. jak masz iskre i podaje paliwo to zostają wtryskiwacze

[ Dodano: Czw Lut 11, 2010 20:43 ]
jakie ciśnienie na garach i jakie cisnienie jest na pompie paliwa?

smoczas - Czw Lut 11, 2010 20:49

No nie płynów nie wymieniałem,ale w międzyczasie byłem na przegladzie i wszystko było cacy.Co do ciśnienia to nie wiem aktualnie auto jest w rękach mechanika.A ten czujnik to gdzie jest?A co do tego zagrzania to trwało raptem chwilke.
Vesper416 - Czw Lut 11, 2010 20:50

Może ktoś powie nudny ale ten opis co napisał kolega:
Cytat:
Tzn odpaliło,ale cięęężko,pochodziło może 2 minuty na jałowym i zdechło-na amen.Rozrusznik kręci jak szalony-ale auto milczy.


Ja miałem identycznie jak zdechła mi pompa paliwa i dokładnie tak samo zachowywała sie nowa chinska pompa paliwa która nie dawała odpowiedniego cisnienia!!!! Więc sprawdz cisnienie najpierw.

Ogolnie jak przekrecisz kluczy na pozycje dwa to slyszysz "cyk" i buczenie krótkie z tyłu z pod kanapy????????

smoczas - Czw Lut 11, 2010 20:57

A propos pompy to właśnie buczenia to nie słyszałem,ale paliwo podaje i to chyba z odp cisnieniem,bo ten mechanik odkręcił wężyk od (kurde nie znam się na tym) i po przekręceniu kluczyka paliwo aż siknęło-a trzymał palcem.
Vesper416 - Czw Lut 11, 2010 21:00

wiesz ale pompa powinna dawać 3 bary a na palec to 1 bara nie utrzyma...

[ Dodano: Czw Lut 11, 2010 21:00 ]
Co Ty masz w ogóle za mechanika że pompe paliwa i ciśnienie sprawdza palcema nie manometrem???????????? :shock: :shock: :shock:

I jak tu sie nie bać oddać auta do warsztatu?????? :?: :?: :?:

smoczas - Czw Lut 11, 2010 21:04

No to teraz faktycznie zagwozdka.No nic auto jest w rękach mechanika-tylko że ten mechanik to o Roverach za dużo to nie wie :cry: Jeszcze jedno trochę offtop.W dowodzie rejestracyjnym mam 76Kw- to nie są konie mechaniczne? :oops:
kasjopea - Czw Lut 11, 2010 21:08

To są kilowaty :smile:

1kW=1,36KM :ok:

smoczas - Pon Lut 15, 2010 14:20

Nigdy nie grzeszyłem bystrościa :/
A jak samochód odpali to nie omieszkam o tym napisać i to bedzie piękny dzień!.

[ Dodano: Pon Lut 15, 2010 14:15 ]
No niestety auto nadal milczy :cry:
Mechanik nie chcąc podpinać auta pod komputer(Podobno to strasznie drogo) Sprawdza wszystko po kolei.No i stwierdził,że iskra jest za słaba i że cały czas zalewa świece.Do wymiany kopułka i palec.Czy to może pomóc? I czy to możliwe,żeby przy za słabej iskrze(ale jednak jest) auto nie chciało nawet przez chwilę dać oznak życia?