Zobacz temat - Biały monitor laptopa.

Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Biały monitor laptopa.

staf - Czw Lut 11, 2010 21:40
Temat postu: Biały monitor laptopa.
Witam
Może mi ktoś pomóc, co mogę zrobić by pozbyć się problemu?
1. Jak włączam laptopa to na pierwsze otwarcie strony startowej musze chwile poczekać.
2. W czasie pracy laptopa, gdy nie robię nic, tylko czytam, co pare minut na ok 1sek robi się zupełnie biały ekran.
Nie znam się na tym wogóle, dlatego prosze was o pomoc.

LeX - Czw Lut 11, 2010 21:45

A gry normalnie używasz lapka to nic się nie dzieje?
staf - Czw Lut 11, 2010 21:46

Normalnie. Nie, nie dzieje się nic.
LeX - Czw Lut 11, 2010 22:03

A dzieje się to tylko jak serfujesz po necie tzn masz odpalona przeglądarkę? Jeśli tak to będzie wina Przeglądarki/Javy/flash playera
staf - Czw Lut 11, 2010 22:08

Własnie nie. Dzieje się tak również gdy nic nie robie. Sprawdzałem, zostawilem go właczonego i co jakiś czs zerkalem na tapete. Też co jakiś czas eobi się biały.
LeX - Czw Lut 11, 2010 22:19

przeskanuj dyski w poszukiwaniu wirusow lub innych programow najlepiej nod32 lub kasperciakiem. Zrob scandisk dysku operacyjnego. Ciezko tak stwierdzic co go gryzie na odleglosc , moze byc tez cos nie tak z matryca lub sterownikami od grafiki.
Pływak - Czw Lut 11, 2010 22:59

Na laptopach się zupełnie nie znam ale pierwsze co zrób podłącz zewnętrzny monitor i sprawdź czy tam też mruga jak nie całkiem możliwe, ze matryca/połączenie z matryca jest uszkodzone. Zobacz też w opcjach zarządzania energią czy sie coś nie poprzestawiało. Profilaktycznie zainstaluj avire (najlepszy darmowy antywirus), wyczyść rejestr i uaktualnij sterowniki usuwając wcześniej np programem Driver Cleaner (dla XP) lub Driver Sweeper (działa na wszystkich systemach MS ale osobiście programu nie testowałem)
staf - Czw Lut 11, 2010 23:35

Dzięki za podpowiedzi. Jutro zacznę od skanowania. Jeśli to nie pomoże....bedę próbował dalej.
Tomaszi - Czw Lut 11, 2010 23:47