|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [r25 1,6 16v] klekotanie zaworów??
yamaha00 - Sob Lut 27, 2010 22:39 Temat postu: [r25 1,6 16v] klekotanie zaworów?? Witam. Panowie i Panie mam otóz taki problem . Nie jest to zawsze ale na domiar czesto jak odpalam silnik rano ladnie pracuje rowniutko cichutko nie klekocze ale czasami jest tak ze po przejechaniu np dystansu 100-200km klekocze jak by zaworki . sprawedzałem stan oleju i wydaje mi sie być ok choc z tym bagnetem roznie bywa . dodam ze silnik nie traci mocy i ma kopyto i sie ladnie wkreca na obroty tylko to klektanie mnie denerwuje co to moze być prosze o porady czy dolac oleju do silnika bo jest zbyt maly stan czy co pomozcie
[ Dodano: Sob Lut 27, 2010 22:39 ]
dzieje sie tak rownierz po jezdzie po miescie i bez roznicy czy go wkrecam na oborty czy tez nie nie ma reguly klekocze jak mu sie podoba raz nie klekocze i chodzi normalnie a cos go najdzie i klepie
dzwiedziu - Nie Lut 28, 2010 09:57
http://forum.roverki.eu/v...+g%F3ry+silnika
pod tym linkiem jest opisane jak klekoczą hydrauliczne popychacze zaworowe jest filmik i możesz porównać czy to u Ciebie też tak brzmi
yamaha00 - Nie Lut 28, 2010 22:58
nie no az tak glosno to on nie klepie raz klepie na zimnym czasami wogule nie klepie na cieply tez raz tak raz tak nie jest to uciazliwe bo w srodku tego nie slychac i mam to gdzies nie bede tego robil silnik sie dobrze wkreca mam moc jak pokonalem golfa 4 tdi 110 koni to nie jest tak zle heheh . aha jedno pytanie mam przedmuch na uszczelce kolektora wydechowego nie wielki ale odrobine slychac pierdzenie jak to jest z wymiana mozna sameu czy lepiej zlecic to jakiemus fachmanowi dodam ze troszke szpilki nie sa pierwszej mlodosci chyba od nowosci nie byly rozkrecane prosze o porade
Steff - Pon Mar 01, 2010 12:00
Mechanik, który ostatnio robił mi auto (miałem też dziwne klekotanie i pracę silnika) zasugerował mi, że może to być wina pompy oleju. Pompa ma jakiś zawór przez który daje ciśnienie do popychaczy chydraulicznych. I jeśli to ciśnienie jest za małe lub za duże to rzutuje to na głośność pracy popychaczy. Zasugerował by odstawić auto. Rano podłączyć w odpowiednie miejsce manometr i dopiero odpalić. Wtedy można pomierzyć jaki są ciśnienia.
|
|