Zobacz temat - Kffffalę się :) Aluski już założone :)
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Kffffalę się :) Aluski już założone :)

tomirek - Czw Mar 11, 2010 22:27
Temat postu: Kffffalę się :) Aluski już założone :)
To chyba najodpowiedniejszy kącik. Po długim zastanawianiu się jakie aluski kupić w końcu znalazłem. I to bez udziwnień - seryjne 16, kupione od kolegi z naszego Forum :) Potem przyszła pora na nieprzespane noce spowodowane wyborem rozmiarów oponki... Wahałem się między 205/45/16, 195/50/16 i 195/45/16. No i w końcu zdecydowałem się na te najniższe czyli 195/45/16 :mrgreen: Teraz wypadało by go obniżyć deko.
Tak czy siak Roverek jest ponadczasowy i co raz bardziej się w nim rozkochuję. Efekt jest taki, że autko miało być dla żonki a tymczasem ja zaanektowałem Roverka a żonka śmiga P12 hehehe.

Tak wygląda na aluskach :) (zdjęcia dość ciężkie więc mogą się długo ładować)











MaReK - Czw Mar 11, 2010 22:34

Jeszcze stare blachy :D ?
Te zdjęcia są robione w stolicy?

Czemu kapselki od MG a nie Roverkowe, albo bez emblematow?

Zastanawiales sie jak go obnizyc?
Ja polozylem swojego na sprezynach od ZR'a, a z przodu dalem Bilsteiny od coupety.

tomirek - Czw Mar 11, 2010 22:37

Tak, blaszki czarnulki :mrgreen: Kapselki takie, bo z takimi kupiłem fele. A co do obniżenia to od razu zacząłem o tym myśleć jak tylko go zobaczyłem w nowych bucikach. Ale muszę zgłębić temat bo w temacie obniżania jestem zielony jak szczypior na wiosnę :mrgreen:
Plenery zdjęciowe były dwa - Trasa Siekierkowska ale foty nie wyszły bo statywu nie wziąłem i jedno z warszawskich centr handlowych. Tam na szczescie bylo jasno i z ręki można było focić

wild_weasel - Czw Mar 11, 2010 22:44

Wygląda przepysznie :D
Co do obniżania i felg 16''... też chodził mi po głowie zakup felg kalibru 16 cali, ale już mam obniżone (więc i utwardzone) autko o 40mm. Ktoś gdzieś na forum wybił mi ten zamiar z głowy strasząc totalnym brakiem komfortu. Tomaszi po krótkiej przejażdżce też mówił, że wyraźnie czuć, że u mnie jest bardziej twardo. Zastanawiam się więc, jak będą się sprawowały felgi "szesnastki" z profilem 45 i obniżoną zawiechą :hm2:
Jakieś pomysły? Nie będzie to zbyt ekstremalna wersja na nasze tzw. drogi? Nie trzeba będzie często wymieniać plomb i prostować tych ślicznych alusów?

Pływak - Pią Mar 12, 2010 00:53

Jak mam 195/45R16 i -55mm, jeśli masz problem z kręgosłupem lub dużo plomb to odpuść sobie ;) Stwierdzam po kilku miesiącach od obniżenia, ze różnica w komforcie w stosunku do serii spora ale za nic bym do niej nie wrócił :mrgreen: Sensownym rozwiązaniem może być kit KONI z regulacją siły tłumienia. Co do prostowania felg to podejrzewam, że u mnie prędzej by się koło urwało w tym klekocie, wszystko zależy od danej felgi jak się kupi mejd in czajna to przy niskim profilu może być nieciekawie szczególnie teraz gdy razem ze śniegiem stopił nam się w Polsce asfalt.


tomirek, elegancko teraz tylko niżej i dyliżans pierwsza klasa :ok:

Remigiusz - Pią Mar 12, 2010 01:08

tomirek, Foty miodzio pięknie zrobione i Rover sie super prezentuje podoba mi się :mrgreen:
MaReK - Pią Mar 12, 2010 01:10

tomirek, A my w sobote jezdzilismy i focilismy wlasnie pod trasa siekierkowska fure kolegi Majkela ;)

To moze uda Ci sie podjechac na spot, albo zrobic kilka dobrej jakosci fotek auta z dalszej odleglosci, cos na styl np. tego zdjecia ponizej

Remigiusz - Pią Mar 12, 2010 01:20

MaReK, Jak sie ogląda to zdjęcie sie ma ochotę na wiosnę i polerkę przy Rover'ku :wink:

Jam Jam
:je: :marycha:

Joa - Pią Mar 12, 2010 01:23

Cytat:
Kffffalę się

a po jakiemu to? :/

MaReK - Pią Mar 12, 2010 01:44

Remi55 To zdjęcie autka naszego serdecznego kolegi MichaelP (vel. Majkel) zrobione przez mnie, standardowym 55m obiektywem z Nikona D40 ;) Bez statywu, przy kiepskim oswietleniu. Wiosna była prawie - troche na plusie, przebijało się słoneczko, ale wiatrzycho pizgało niesamowicie ;)

W zdjęciu takowym ważne jest to, żeby obiekt nie wychodził poza 1/2 całości ekranu.
Wtedy jest duża szansa, że owy model znajdzie się w bannerze na nowej stronie www.

Poniższe zdjęcie jest także z parkingu krytego, gdzie było w sumie jasno, ale balans bieli był ustawiony na auto i zdjęcie robione z ręki. Niezbyt wyraźne niestety...

tomirek - Pią Mar 12, 2010 08:33

Na spociszona w końcu muszę się wybrać. Trzeba zacząć śledzić info spociszonowe :)
Krzysi3k - Pią Mar 12, 2010 09:15

tomirek, ulala :D
Pięknie ;)
Ja ja jak założę swoje letnie (jeszcze się nie zamierzam spieszyć) to też rzucić go na glebę będę musiał.
MaReK, tylko skąd wziąć sprężyny od ZRa? ;)
Jeszcze do tego diesel...

MaReK - Pią Mar 12, 2010 09:45

Krzysi3k możesz zarbać Maniaqowi ;)

Ja kupiłem na allegro od ZR 160. Ale ja miałem benzynkę 1.4 więc przód lżejszy.
Z tyłu jest rzeźby troche. Miałem wersję 5d i po włożeniu sprężyn od ZR'a wszystko fajnie, dopóki auto nie wpadnie na dołek lub górkę. Wtedy sprężynka potrafi się przesunąć i już jest lipa - stuki, puki. Ja rozwiązałem to tak, że na pierwszy zwój u góry i dołu dałem gumową osłonkę. Od tamtej pory cisza i nawet się nieźle trzymają.

Założenie tego zestawu poskutkowało lepszym prowadzeniem się auta w zakrętach.

Chociaż teraz jak patrzę na zdjęcie, to się zastanawiam czy wizualnie coś to dało ;)
Mam wprawdzie 15' felgi, więc trudno mi się tak wirtualnie do tego odnieść.

Brt - Pią Mar 12, 2010 09:51

fele super :) :ok: gleba koniecznie i ... zdejmij te chlapacze ... przynajmniej z tyłu :błagam: ;) :P :) :)
tomirek - Pią Mar 12, 2010 10:24

Krzysi3k napisał/a:
tomirek, ulala :D
Pięknie ;)
Ja ja jak założę swoje letnie (jeszcze się nie zamierzam spieszyć) to też rzucić go na glebę będę musiał.
MaReK, tylko skąd wziąć sprężyny od ZRa? ;)
Jeszcze do tego diesel...


Ja juz założyłem bo Roverka kupiłem jeszcze z oryginalnymi letnimi Michelinkami, na których z fabryki wyjechał i strach już na nich było jeździć. Zresztą zimą i tak stał nie ruszany bo wyjazd na nich na miasto = misji samobójczej.

A te Twoje tak jak pisałeś prościutkie :mrgreen: :)

[ Dodano: Pią Mar 12, 2010 10:24 ]
Brt napisał/a:
fele super :) :ok: gleba koniecznie i ... zdejmij te chlapacze ... przynajmniej z tyłu :błagam: ;) :P :) :)


Tak jak jest fabrycznie mi się nawet podobało i jak patrzyłem od tyłu to kojarzył mi się z taką rozpłaszczoną żabą (ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Mówisz, że bez chlapaczy lepiej będzie wyglądał? No to dałeś mi do myślenia. :hm:

Brt - Pią Mar 12, 2010 10:31

Jak nie ma dużo roboty z ich zdjęciem to spróbuj ;) ... Twoje auto = Twoja decyzja ... na moje oko po prostu bez chlapaczy o niebo lepiej R200 wygląda ;)

Możesz też pogrzebać w galerii na stronie i popatrzyć jak wygladają inne R200 bez chalapaczy ;)

MaReK - Pią Mar 12, 2010 10:33

Chlapacze są fajne przy kołach stalowych 14'. Wtedy chlapacz potęguje wrażenie, że auto jest szerokie. Założyłeś fajne fele, dość szerokie kapciuszki, więc śmiało możesz zdjąć chlapusy.
tomirek - Pią Mar 12, 2010 10:41

po prostu nawet przez myśl mi nie przeszło, że mógłbym je zdjąć. W przyszły weekend może pokombinuję bo pomysł zaczyna mi się podobać.
Krzysi3k - Pią Mar 12, 2010 18:34

MaReK, bo je obniżyłeś tylko o 5mm :)
Na forum pokutuje mylne przekonanie, że ZR jest niższy o 35mm. Pytałem się angoli, wszyscy, byli pewni w 100%, że ZRka jest niższa o 20mm w porównaniu do R25. A R25 jest wyższy o 15mm od R200. Wychodzi prosty rachunek - 5mm.
tomirek, ciesze się, że jesteś zadowolony :D

Matius - Pią Mar 12, 2010 20:03

masz taki sam roverek jak ja teraz widzę jak pięknie będzie wyglądać mój roverek na wiosnę :D
Krzysi3k - Pią Mar 12, 2010 22:45

Sprężyny od ZRa 160 będą pasowały do diesla? Trochę cięższy...
Remigiusz - Pią Mar 12, 2010 23:13

Krzysi3k, Nie będą :wink:
MaReK - Pią Mar 12, 2010 23:13

Będą, ale nie spełnią swojej roli ;)
Remigiusz - Pią Mar 12, 2010 23:17

MaReK, Pasować i najść, nadaj zgadza się ale chodzi ciężar :grin:

Krzysi3k, Ten Rover 25 idT za 500€ dalej jest do sprzedania z Eibachami :mrgreen: Tylko lawetę trzeba :mrgreen:

Krzysi3k - Pią Mar 12, 2010 23:30

No właśnie...
No tak, ale Ty chciałeś te sprężynki :grin:
To seryjny R25 czy jakieś fajne jeszcze gadżety ma?

Remigiusz - Pią Mar 12, 2010 23:35

Krzysi3k, Seryjne to to nie jest, dlatego się silnik rozleciał i Turbina :mrgreen:

Tutaj masz ofertę :mrgreen:
http://forum.mg-rover-fre...ic,36086.0.html

Ja ich mieć nie muszę ale po auto tez nie pojadę :mrgreen: A samych sprężyn mi dać tez nie chce :wink:

Ma jeszcze takie gadżety co nie wmontował zanim się autko rozleciało:
http://forum.mg-rover-fre...ic,36430.0.html
http://forum.mg-rover-fre...ic,36427.0.html
http://forum.mg-rover-fre...ic,36307.0.html
http://forum.mg-rover-fre...ic,36398.0.html

I kończę Offtopa :roll:

camaro17 - Pon Mar 22, 2010 08:49

Kolego tomirek, wielki szacun za felgi, nie ma to jak magia gwiazdek z rodem z MG, sam takie nabyłem w zeszłym roku i jestem z tego zadowolony jak nigdy, już nie mogę się doczekać aż swego R podstawię na nich na obecny sezon:)

Twój R200 bardzo ładnie się prezentuje na tych gwiazdkach, według mnie jest to jedna z lepszych , jak nie najlepszych modeli felg do Rovera, o MG nie wspomnę bo tam w standardzie to jest :)

Pozdrawiam.

Markzo - Pon Mar 22, 2010 11:32

Przedewszystkim śliczny i super utrzymany lakier ;)
tomirek - Pon Mar 22, 2010 12:32

Bo od wyjazdu z salonu w 1997 garażowany, chuchany i dmuchany przez teściową :) No i przebieg tez malutki (niecałe 63tys) więc nie miał kiedy się zmatowić :) Ale żeby nie było tak słodko to ma 3 miejsca do poprawek - przedni i tylny błotnik (teściowa gdzieś minimalnie otarła) i tylne drzwi pasażera - ktoś o nie zahaczył na parkingu :( Ale to wszystko widoczne dopiero z bliska. Do tego mikroryski, jakich nie da się uniknąć w normalnej eksploatacji :(
Dydo - Pon Mar 22, 2010 18:16

tomirek napisał/a:
Bo od wyjazdu z salonu w 1997 garażowany, chuchany i dmuchany przez teściową :)


To aż dziw, że lakier nie odpadł :mrgreen:

tomirek - Pon Mar 22, 2010 21:19

hehehehehe :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: