|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Kffffalę się :) Aluski już założone :)
tomirek - Czw Mar 11, 2010 22:27 Temat postu: Kffffalę się :) Aluski już założone :) To chyba najodpowiedniejszy kącik. Po długim zastanawianiu się jakie aluski kupić w końcu znalazłem. I to bez udziwnień - seryjne 16, kupione od kolegi z naszego Forum Potem przyszła pora na nieprzespane noce spowodowane wyborem rozmiarów oponki... Wahałem się między 205/45/16, 195/50/16 i 195/45/16. No i w końcu zdecydowałem się na te najniższe czyli 195/45/16 Teraz wypadało by go obniżyć deko.
Tak czy siak Roverek jest ponadczasowy i co raz bardziej się w nim rozkochuję. Efekt jest taki, że autko miało być dla żonki a tymczasem ja zaanektowałem Roverka a żonka śmiga P12 hehehe.
Tak wygląda na aluskach (zdjęcia dość ciężkie więc mogą się długo ładować)
MaReK - Czw Mar 11, 2010 22:34
Jeszcze stare blachy ?
Te zdjęcia są robione w stolicy?
Czemu kapselki od MG a nie Roverkowe, albo bez emblematow?
Zastanawiales sie jak go obnizyc?
Ja polozylem swojego na sprezynach od ZR'a, a z przodu dalem Bilsteiny od coupety.
tomirek - Czw Mar 11, 2010 22:37
Tak, blaszki czarnulki Kapselki takie, bo z takimi kupiłem fele. A co do obniżenia to od razu zacząłem o tym myśleć jak tylko go zobaczyłem w nowych bucikach. Ale muszę zgłębić temat bo w temacie obniżania jestem zielony jak szczypior na wiosnę
Plenery zdjęciowe były dwa - Trasa Siekierkowska ale foty nie wyszły bo statywu nie wziąłem i jedno z warszawskich centr handlowych. Tam na szczescie bylo jasno i z ręki można było focić
wild_weasel - Czw Mar 11, 2010 22:44
Wygląda przepysznie
Co do obniżania i felg 16''... też chodził mi po głowie zakup felg kalibru 16 cali, ale już mam obniżone (więc i utwardzone) autko o 40mm. Ktoś gdzieś na forum wybił mi ten zamiar z głowy strasząc totalnym brakiem komfortu. Tomaszi po krótkiej przejażdżce też mówił, że wyraźnie czuć, że u mnie jest bardziej twardo. Zastanawiam się więc, jak będą się sprawowały felgi "szesnastki" z profilem 45 i obniżoną zawiechą :hm2:
Jakieś pomysły? Nie będzie to zbyt ekstremalna wersja na nasze tzw. drogi? Nie trzeba będzie często wymieniać plomb i prostować tych ślicznych alusów?
Pływak - Pią Mar 12, 2010 00:53
Jak mam 195/45R16 i -55mm, jeśli masz problem z kręgosłupem lub dużo plomb to odpuść sobie Stwierdzam po kilku miesiącach od obniżenia, ze różnica w komforcie w stosunku do serii spora ale za nic bym do niej nie wrócił Sensownym rozwiązaniem może być kit KONI z regulacją siły tłumienia. Co do prostowania felg to podejrzewam, że u mnie prędzej by się koło urwało w tym klekocie, wszystko zależy od danej felgi jak się kupi mejd in czajna to przy niskim profilu może być nieciekawie szczególnie teraz gdy razem ze śniegiem stopił nam się w Polsce asfalt.
tomirek, elegancko teraz tylko niżej i dyliżans pierwsza klasa
Remigiusz - Pią Mar 12, 2010 01:08
tomirek, Foty miodzio pięknie zrobione i Rover sie super prezentuje podoba mi się
MaReK - Pią Mar 12, 2010 01:10
tomirek, A my w sobote jezdzilismy i focilismy wlasnie pod trasa siekierkowska fure kolegi Majkela
To moze uda Ci sie podjechac na spot, albo zrobic kilka dobrej jakosci fotek auta z dalszej odleglosci, cos na styl np. tego zdjecia ponizej
Remigiusz - Pią Mar 12, 2010 01:20
MaReK, Jak sie ogląda to zdjęcie sie ma ochotę na wiosnę i polerkę przy Rover'ku
Jam Jam
Joa - Pią Mar 12, 2010 01:23
a po jakiemu to?
MaReK - Pią Mar 12, 2010 01:44
Remi55 To zdjęcie autka naszego serdecznego kolegi MichaelP (vel. Majkel) zrobione przez mnie, standardowym 55m obiektywem z Nikona D40 Bez statywu, przy kiepskim oswietleniu. Wiosna była prawie - troche na plusie, przebijało się słoneczko, ale wiatrzycho pizgało niesamowicie
W zdjęciu takowym ważne jest to, żeby obiekt nie wychodził poza 1/2 całości ekranu.
Wtedy jest duża szansa, że owy model znajdzie się w bannerze na nowej stronie www.
Poniższe zdjęcie jest także z parkingu krytego, gdzie było w sumie jasno, ale balans bieli był ustawiony na auto i zdjęcie robione z ręki. Niezbyt wyraźne niestety...
tomirek - Pią Mar 12, 2010 08:33
Na spociszona w końcu muszę się wybrać. Trzeba zacząć śledzić info spociszonowe
Krzysi3k - Pią Mar 12, 2010 09:15
tomirek, ulala
Pięknie
Ja ja jak założę swoje letnie (jeszcze się nie zamierzam spieszyć) to też rzucić go na glebę będę musiał.
MaReK, tylko skąd wziąć sprężyny od ZRa?
Jeszcze do tego diesel...
MaReK - Pią Mar 12, 2010 09:45
Krzysi3k możesz zarbać Maniaqowi
Ja kupiłem na allegro od ZR 160. Ale ja miałem benzynkę 1.4 więc przód lżejszy.
Z tyłu jest rzeźby troche. Miałem wersję 5d i po włożeniu sprężyn od ZR'a wszystko fajnie, dopóki auto nie wpadnie na dołek lub górkę. Wtedy sprężynka potrafi się przesunąć i już jest lipa - stuki, puki. Ja rozwiązałem to tak, że na pierwszy zwój u góry i dołu dałem gumową osłonkę. Od tamtej pory cisza i nawet się nieźle trzymają.
Założenie tego zestawu poskutkowało lepszym prowadzeniem się auta w zakrętach.
Chociaż teraz jak patrzę na zdjęcie, to się zastanawiam czy wizualnie coś to dało
Mam wprawdzie 15' felgi, więc trudno mi się tak wirtualnie do tego odnieść.
Brt - Pią Mar 12, 2010 09:51
fele super gleba koniecznie i ... zdejmij te chlapacze ... przynajmniej z tyłu
tomirek - Pią Mar 12, 2010 10:24
Krzysi3k napisał/a: | tomirek, ulala
Pięknie
Ja ja jak założę swoje letnie (jeszcze się nie zamierzam spieszyć) to też rzucić go na glebę będę musiał.
MaReK, tylko skąd wziąć sprężyny od ZRa?
Jeszcze do tego diesel... |
Ja juz założyłem bo Roverka kupiłem jeszcze z oryginalnymi letnimi Michelinkami, na których z fabryki wyjechał i strach już na nich było jeździć. Zresztą zimą i tak stał nie ruszany bo wyjazd na nich na miasto = misji samobójczej.
A te Twoje tak jak pisałeś prościutkie
[ Dodano: Pią Mar 12, 2010 10:24 ]
Brt napisał/a: | fele super gleba koniecznie i ... zdejmij te chlapacze ... przynajmniej z tyłu |
Tak jak jest fabrycznie mi się nawet podobało i jak patrzyłem od tyłu to kojarzył mi się z taką rozpłaszczoną żabą (ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Mówisz, że bez chlapaczy lepiej będzie wyglądał? No to dałeś mi do myślenia.
Brt - Pią Mar 12, 2010 10:31
Jak nie ma dużo roboty z ich zdjęciem to spróbuj ... Twoje auto = Twoja decyzja ... na moje oko po prostu bez chlapaczy o niebo lepiej R200 wygląda
Możesz też pogrzebać w galerii na stronie i popatrzyć jak wygladają inne R200 bez chalapaczy
MaReK - Pią Mar 12, 2010 10:33
Chlapacze są fajne przy kołach stalowych 14'. Wtedy chlapacz potęguje wrażenie, że auto jest szerokie. Założyłeś fajne fele, dość szerokie kapciuszki, więc śmiało możesz zdjąć chlapusy.
tomirek - Pią Mar 12, 2010 10:41
po prostu nawet przez myśl mi nie przeszło, że mógłbym je zdjąć. W przyszły weekend może pokombinuję bo pomysł zaczyna mi się podobać.
Krzysi3k - Pią Mar 12, 2010 18:34
MaReK, bo je obniżyłeś tylko o 5mm
Na forum pokutuje mylne przekonanie, że ZR jest niższy o 35mm. Pytałem się angoli, wszyscy, byli pewni w 100%, że ZRka jest niższa o 20mm w porównaniu do R25. A R25 jest wyższy o 15mm od R200. Wychodzi prosty rachunek - 5mm.
tomirek, ciesze się, że jesteś zadowolony
Matius - Pią Mar 12, 2010 20:03
masz taki sam roverek jak ja teraz widzę jak pięknie będzie wyglądać mój roverek na wiosnę
Krzysi3k - Pią Mar 12, 2010 22:45
Sprężyny od ZRa 160 będą pasowały do diesla? Trochę cięższy...
Remigiusz - Pią Mar 12, 2010 23:13
Krzysi3k, Nie będą
MaReK - Pią Mar 12, 2010 23:13
Będą, ale nie spełnią swojej roli
Remigiusz - Pią Mar 12, 2010 23:17
MaReK, Pasować i najść, nadaj zgadza się ale chodzi ciężar
Krzysi3k, Ten Rover 25 idT za 500€ dalej jest do sprzedania z Eibachami Tylko lawetę trzeba
Krzysi3k - Pią Mar 12, 2010 23:30
No właśnie...
No tak, ale Ty chciałeś te sprężynki
To seryjny R25 czy jakieś fajne jeszcze gadżety ma?
Remigiusz - Pią Mar 12, 2010 23:35
Krzysi3k, Seryjne to to nie jest, dlatego się silnik rozleciał i Turbina
Tutaj masz ofertę
http://forum.mg-rover-fre...ic,36086.0.html
Ja ich mieć nie muszę ale po auto tez nie pojadę A samych sprężyn mi dać tez nie chce
Ma jeszcze takie gadżety co nie wmontował zanim się autko rozleciało:
http://forum.mg-rover-fre...ic,36430.0.html
http://forum.mg-rover-fre...ic,36427.0.html
http://forum.mg-rover-fre...ic,36307.0.html
http://forum.mg-rover-fre...ic,36398.0.html
I kończę Offtopa
camaro17 - Pon Mar 22, 2010 08:49
Kolego tomirek, wielki szacun za felgi, nie ma to jak magia gwiazdek z rodem z MG, sam takie nabyłem w zeszłym roku i jestem z tego zadowolony jak nigdy, już nie mogę się doczekać aż swego R podstawię na nich na obecny sezon:)
Twój R200 bardzo ładnie się prezentuje na tych gwiazdkach, według mnie jest to jedna z lepszych , jak nie najlepszych modeli felg do Rovera, o MG nie wspomnę bo tam w standardzie to jest
Pozdrawiam.
Markzo - Pon Mar 22, 2010 11:32
Przedewszystkim śliczny i super utrzymany lakier
tomirek - Pon Mar 22, 2010 12:32
Bo od wyjazdu z salonu w 1997 garażowany, chuchany i dmuchany przez teściową No i przebieg tez malutki (niecałe 63tys) więc nie miał kiedy się zmatowić Ale żeby nie było tak słodko to ma 3 miejsca do poprawek - przedni i tylny błotnik (teściowa gdzieś minimalnie otarła) i tylne drzwi pasażera - ktoś o nie zahaczył na parkingu Ale to wszystko widoczne dopiero z bliska. Do tego mikroryski, jakich nie da się uniknąć w normalnej eksploatacji
Dydo - Pon Mar 22, 2010 18:16
tomirek napisał/a: | Bo od wyjazdu z salonu w 1997 garażowany, chuchany i dmuchany przez teściową |
To aż dziw, że lakier nie odpadł
tomirek - Pon Mar 22, 2010 21:19
hehehehehe
|
|