Zobacz temat - [R45 1.6 16v 2001r sedan] Helix Dark Blue 62.1
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Car-audio, nawigacje, radia CB - [R45 1.6 16v 2001r sedan] Helix Dark Blue 62.1

zbudny - Pią Mar 19, 2010 19:28
Temat postu: [R45 1.6 16v 2001r sedan] Helix Dark Blue 62.1
Witam!!!
Mam taki dylemacik. Zastanawiam sie nad zakupem glosnikow Helix Dark Blue 62.1 ale dreczy mnie jedna rzecz. Czy te glosniki mi sie zmieszcza? Chodzi oczywiscie o przednie drzwi. Wiadomo ze trzeba zastosowac dystanse z mdf-u ale czy bede musial cos kombinowac i zmieniac przy oryginalnej maskownicy ktorej nie chcialbym ruszac?
Pozdrawiam!!

faecd - Pią Mar 19, 2010 19:36

zbudny napisał/a:
zy bede musial cos kombinowac i zmieniac przy oryginalnej maskownicy ktorej nie chcialbym ruszac?
nie
zbudny - Pią Mar 19, 2010 19:45
Temat postu: Helix DB 62.1
Czyli zmieszcza sie? Na glebokosc rowniez?
BoloSr - Pią Mar 19, 2010 20:19
Temat postu: Re: Helix DB 62.1
zbudny napisał/a:
Czyli zmieszcza sie? Na glebokosc rowniez?


zmieszcza sie jak dasz dystanse od hondy civic :)

zbudny - Pią Mar 19, 2010 20:51

No to fajnie. Cieszy mnie to. Dzieki wielkie.
ralfi83 - Nie Mar 21, 2010 22:01

Mam i naprawde polecam.
Remigiusz - Nie Mar 21, 2010 22:11

DArk BLue naprawdę dobry zestaw jest :wink:

Chodź mało słucham Radia, przeważnie tylko CB, ale różnica dla mnie pomiędzy orig. Rovera i DB 62.1 jest duza. Ale wygłusz sobie jeszcze drzwi matami :wink:

zbudny - Pią Mar 26, 2010 22:29

O tym tez myslalem. Jak wezme sie za zmiane glosnikow to napewno wyglusze. Jak juz cos robic to porzadnie. A jakie maty polecacie?
Lisus - Pią Mar 26, 2010 22:44

Najtańsze z dobrych jakościowo mat są STP Vibroplast M1, leczno można zastosować także 3 razy tańsze maty APP lub BOLL, lecz te są cięzkie i drzwi mogą opaść oraz po zimie może się okazać że cała mata odpadnie, jest także jeszcze tańsza opcja kupić w markecie budowlanym taśmę dekarską soudal lecz ta (podobno) w lato śmierdzi oraz to nie jest mata typowo przystosowana do wygłuszania oraz zastosowań Car Audio.

Jak już wygłuszasz drzwi to fajnie byłoby też jakiegoś wzmaka dorwać do tych głośniczków, ale samo wygłuszenie też powinno dać dobre efekty.

greg-si - Sob Mar 27, 2010 13:25

Lisus, używałeś w ogóle Sudala że piszesz takie rzeczy?
Ludzie opanujcie się a nie coś gdzieś wyczytacie i później powielacie te brednie. Soudal nie śmierdzi nawet przy upale ponad 30 stopniowym.

Lisus - Sob Mar 27, 2010 14:27

greg-si napisał/a:
Lisus, używałeś w ogóle Sudala że piszesz takie rzeczy?
Ludzie opanujcie się a nie coś gdzieś wyczytacie i później powielacie te brednie. Soudal nie śmierdzi nawet przy upale ponad 30 stopniowym.


Nie nie używałem, ale znajomy miał w samochodzie i śrmiedziało, a po 2 to chyba tez zależy od "jakości" tej taśmy, jedne mogą śmierdzieć, a inne nie...

greg-si - Sob Mar 27, 2010 17:57

Lisus napisał/a:
a po 2 to chyba tez zależy od "jakości" tej taśmy, jedne mogą śmierdzieć, a inne nie...

Przecież Soudal ma jedną taką taśmę w 3 rozmiarach. Nazywa się Soudaband i jakoś wątpię by każda rolka każdy rozmiar był inaczej produkowany z innych składników.
A skąd wiesz co miał znajomy i co faktycznie śmierdziało? Może to zupełnie inna rzecz...

Lisus - Sob Mar 27, 2010 18:11

greg-si napisał/a:
A skąd wiesz co miał znajomy i co faktycznie śmierdziało? Może to zupełnie inna rzecz...

Bo nie jest przyj**bany i wie co zakładał w swoim samochodzie...

kasjopea - Sob Mar 27, 2010 19:56

Lisus, powstrzymaj się proszę od takiego słownictwa.
Jugol - Czw Kwi 01, 2010 23:33

Mam 3/4 auta wyciszone w/w Soudalem, ten kto pisze że śmierdzi, pisze bzdury, przyczyną smrodu może być rozkładająca się mysz, lub borsuk przebrany za świstaka, ewentualnie jak w przypadku Małgorzaty Ostrowskiej popsute jajko, czyt. zbuk, które woziła nieświadomie ponad rok pod fotelem i pewnie woziłaby je dalej, gdyby nie pękło :)
zbudny - Sob Maj 22, 2010 20:22

Glosniki zakupione. Maty rowniez. Czesc juz zamontowana ale mam maly problem. A wiec skad wziasc + i - do zwrotnicy? Do fabrycznego glosnika byla kostka tam dochodzily po 2 przewody do kazdego bieguna: 2 niebiesko-zielone i 2 bialo -czarne. Czy trzeba te 2 n-z i + od zwrotnicy polaczyc razem i rowniez 2 b-cz i - od zwrotnicy tez polaczyc? Nie chce gafy strzelic
Jugol - Sob Maj 22, 2010 20:41

zbudny napisał/a:
Glosniki zakupione. Maty rowniez. Czesc juz zamontowana ale mam maly problem. A wiec skad wziasc + i - do zwrotnicy? Do fabrycznego glosnika byla kostka tam dochodzily po 2 przewody do kazdego bieguna: 2 niebiesko-zielone i 2 bialo -czarne. Czy trzeba te 2 n-z i + od zwrotnicy polaczyc razem i rowniez 2 b-cz i - od zwrotnicy tez polaczyc? Nie chce gafy strzelic


Robiłem to dosłownie miesiąc temu, sprawa wygląda następująco:
Do kostki faktycznie wchodzą po dwa przewody, ponieważ od tej samej kostki idą przewody na tweetery, które masz zamontnięte w aucie. Broń Boże nie wpinaj do zwrotki dwóch, musisz dojść który idzie z radyjka do kostki, następnie go sobie zlutnij z tym co miałeś w komplecie do Helixów- żeby sobie go przedłużyć do zwrotki i dopiero wepnij do zwrotki, tak samo postępuj z minusem. Ja wykorzystałem tą oryginalną instalację kabli, tylko przedłużyłem je trochę , żeby własnie na luzie mi stykły do zwrotki. Jak masz jeszcze jakies pytania, wal na gg. 3299529, lub na tel. 608047902 :ok:

P.S.
I najważniejsza sprawa, nie pomyl polaryzacji , bo Helixy nie zagrają jak potrafią, a potrafią :muzyka:

BoloSr - Sob Maj 22, 2010 21:22

Jugol napisał/a:
zbudny napisał/a:
Glosniki zakupione. Maty rowniez. Czesc juz zamontowana ale mam maly problem. A wiec skad wziasc + i - do zwrotnicy? Do fabrycznego glosnika byla kostka tam dochodzily po 2 przewody do kazdego bieguna: 2 niebiesko-zielone i 2 bialo -czarne. Czy trzeba te 2 n-z i + od zwrotnicy polaczyc razem i rowniez 2 b-cz i - od zwrotnicy tez polaczyc? Nie chce gafy strzelic


Robiłem to dosłownie miesiąc temu, sprawa wygląda następująco:
Do kostki faktycznie wchodzą po dwa przewody, ponieważ od tej samej kostki idą przewody na tweetery, które masz zamontnięte w aucie. Broń Boże nie wpinaj do zwrotki dwóch, musisz dojść który idzie z radyjka do kostki, następnie go sobie zlutnij z tym co miałeś w komplecie do Helixów- żeby sobie go przedłużyć do zwrotki i dopiero wepnij do zwrotki, tak samo postępuj z minusem. Ja wykorzystałem tą oryginalną instalację kabli, tylko przedłużyłem je trochę , żeby własnie na luzie mi stykły do zwrotki. Jak masz jeszcze jakies pytania, wal na gg. 3299529, lub na tel. 608047902 :ok:

P.S.
I najważniejsza sprawa, nie pomyl polaryzacji , bo Helixy nie zagrają jak potrafią, a potrafią :muzyka:


ino najwazniejsze zeby na jednym i drugim glosniku bylo tak samo podlaczone i bedzie cacy :)

Mix - Nie Maj 23, 2010 13:49

Ja u siebie, z przodu i z tyłu użyłem takich adapterów (z Forda):
http://allegro.pl/item101...nissan_201.html
Z tyłu wystarczyło podpiąć. Z przodu, aby nie ingerować w fabryczną instalację, przylutowałem kable z zestawu Helixa, przedłużając z ten sposób syygnałówki idące do zwrotnicy. Fabryczne tweetery wypiąłem z kostek i zostawiłem w spokoju :wink:

krist - Nie Maj 23, 2010 19:00

Jeżeli w planach jest w ogóle brany pod uwagę wzmacniacz pod przedni zestaw, to proponuję na całą instalację w drzwiach zakupić przyzwoite okablowanie, z miedzi beztlenowe. Okablowanie dołączane do głośników jest zwykle bardzo marnej jakości. Jednakże pod budżetowe radyjko, bez wzmacniacza, w zupełności wystarczające. Z drugiej strony do głośników za niespełna 300zł nie ma sensy pakować kabli za ponad 10zł/metr.
Jeżeli kolega planuje wygłuszanie drzwi to przy późniejszej modernizacji (w postaci dołożenia wzmacniacza) mogą wystąpić problemy z wymiana przewodów.