Zobacz temat - [Honda Civic 2.0 iTD] Dziwne zachowanie silnika 20T2N
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [Honda Civic 2.0 iTD] Dziwne zachowanie silnika 20T2N

frezer20 - Wto Mar 23, 2010 13:45
Temat postu: [Honda Civic 2.0 iTD] Dziwne zachowanie silnika 20T2N
Witam,
Przeszukałem już forum Civicklub i niestety nic nie znalazłem więc zapytam się Was drodzy klubowicze o taką sprawę. Mam taki problem. Moze ktoś już spotkał się z czymś takim, gdy silnik pracuje na luzie i ma jałowe obroty to po dodaniu gazu silnik wpada w dziwna wibracje i takie jakby przestoje w zwiększaniu prędkości obrotowej , nierówno osiąga 2 tys obrotów , po przekroczeniu tego progu silnik pracuje normalnie.Gdy po odpuszczeniu, gazu silnik wraca na jałowe obroty następnie znów dodam gazu silnik wkręca się normalnie. Ma ktoś pomysł co to może być?

praktis - Wto Mar 23, 2010 15:21

Do sprawdzenia wiązka elektryczna przy pompie wtryskowej. Objawy dość typowe. Kontrolka silnika miga czasem?
frezer20 - Wto Mar 23, 2010 19:17

praktis napisał/a:
Kontrolka silnika miga czasem?

Nie nigdy jeszcze nie migła , a kontrolka działa bo przy zapłonie się świeci

czapaja - Wto Mar 23, 2010 19:24

frezer20, wybłyskaj błędy. Przy prawej nodze pasażera masz schowane pod schowkiem 3 wtyczki. W brązowej zewrzyj 1 i 3 pin (czarny i zielono czerwony). Odczytaj błędy instrukcje masz tutaj http://roverki.pl/article.php?sid=420 nie sugeruj się ze jest inne złącze diagnostyczne;)
A tak OT miło mi spotkać bratnią dusze na forum;)

frezer20 - Sro Mar 24, 2010 09:26

czapaja napisał/a:
frezer20, wybłyskaj błędy. Przy prawej nodze pasażera masz schowane pod schowkiem 3 wtyczki. W brązowej zewrzyj 1 i 3 pin (czarny i zielono czerwony). Odczytaj błędy instrukcje masz tutaj http://roverki.pl/article.php?sid=420 nie sugeruj się ze jest inne złącze diagnostyczne;)
A tak OT miło mi spotkać bratnią dusze na forum;)


Dzieki jak będę miał czas zaraz sprawdzę co mi wybłyska.

Mi również miło spotkać użytkownika tak wspaniałego autka ;)
ps. ile ta Twoja ma nalatane? Czy nie miałeś z nią problemów do tej pory?
Moja ma 165 tys i jak do tej pory chodziła świetnie

czapaja - Sro Mar 24, 2010 13:45

Mam prawie 200 tys i nie narzekam. Było parę usterek ale dawało się naprawić bez problemów ;)
frezer20 - Sob Kwi 21, 2012 14:54

Po długim czasie zaślepiłem egr i wszystkie niedomagania zniknęły, zapewne uszkodzony zawór, zamiast powietrza częściej pchał spaliny do komory.