|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [416Si, 1996r, LPG] rozrząd
grisza23 - Wto Mar 23, 2010 20:41 Temat postu: [416Si, 1996r, LPG] rozrząd Mam pytanie.
Chce wymienić rozrząd i chciałbym wiedzieć czy ten będzie odpowiedni:
http://www.allegro.pl/ite..._rover_400.html
ponieważ nie znam się na firmach i chciałbym prosić o ocenę czy warto czy może jakiś inny?
z góry dzięki za pomoc
sTERYD - Wto Mar 23, 2010 21:02
ale Ty jesteś pewny, że chcesz to kupić??
pasek 103 zęby nie powinien do Twojego auta pasować, chyba że masz automat...
Lechos - Wto Mar 23, 2010 21:02
Pasek do Twojego modelu powinien miec 143 zeby. Albo sie kolo walnol albo jakas kucha.
grisza23 - Wto Mar 23, 2010 21:10
Widzisz właśnie dlatego piszę bo nie znam się za bardzo.
A ten: http://www.allegro.pl/ite...95km_103km.html
bo nie wiem trochę jaki mam kupić a mechanik powiedział, żebym odstawił samochód na 2-3 dni do niego to on rozkręci i znajdzie lecz samochód służy mi do pracy i chciałbym jak najszybciej go wymienić.
a to łożysko do lewego koła z przodu pasowałoby?
http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=846
Lechos - Wto Mar 23, 2010 21:16
Pasek jest nowszego typu do napinacza automatycznego wiec odpada.
sTERYD - Wto Mar 23, 2010 21:18
łożysko na sto procent
rozrząd też możesz śmiało kupić w tomateam.
co do tego powyżej, to jest jeszcze mała kwestia... on jest do nowszych silników z automatycznym napinaczem... najlepiej sprawdzić organoleptycznie jaki u Ciebie jest zamontowany...
grisza23 - Wto Mar 23, 2010 21:25
To fajnie że łożysko pasuje bo w zwykłym sklepie to jest min 100 zł droższe
czyli kupując w TomaTeam rozrząd powinienem kupić pasek, napinacz i pompę oddzielnie tak bo tam całego kompletu nie widziałem
wiem, że nie powinienem zadawać na forum takich pytań ale jestem ciemny
sTERYD - Wto Mar 23, 2010 21:27
tak.
Ponadto jeśli skontaktujesz się z Tomim, to na pewno doradzi Ci czego potrzebujesz, a czego nie
grisza23 - Wto Mar 23, 2010 21:29
ok na pewno tak zrobię.