Zobacz temat - [R75] Słabe przyspieszenie, brak mocy
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Słabe przyspieszenie, brak mocy

Bart75 - Sro Mar 24, 2010 23:39
Temat postu: [R75] Słabe przyspieszenie, brak mocy
Proszę o pomoc.
Mam roverka 75 w dieslu silnik 2,0 z 2005 roku. Dopiero kupiłem. Nie wiem czy to przypadłość tego modelu czy coś jest nie tak ale ten samochód nie ma przyśpieszenia dopuki nie włączy się turbina na 2200 obrotach. Jest mało dynamiczny. Być może tak powinno być nie znam się na tym ale na moje oko coś jest zrypane, bo jeśli chce wyprzedzić w mieście to nie mam czym. Cisnę na pedał gazu a on jest MUŁOWATY do momentu jak wskoczy na 2200 - Wtedy jak rakieta, aż wciska w fotel. Ale to chyba nie powinno tak być. Choć mechanik tłumazył mi, że to ciężkie auto a silnik 130 koni więc ma prawo być taki mułowaty. Jednak jak dla mnie coś jest nie tak. Proszę o pomoc. Czy ktoś miał taki problem????

CrazyFish - Sro Mar 24, 2010 23:42

Może przepływomierz ? Odepnij i sprawdź czy jest różnica.
Kamil79 - Czw Mar 25, 2010 08:29

Tak jak pisze przedmówca odepnij przepływomierz, sprawdź też czy nie dymi za bardzo i czy rusza się siłownik WG przy turbinie.
0L0 - Czw Mar 25, 2010 09:22

U m nie po wymianie filtrów i oleju próg obrotów, przy których auto żwawiej się zbiera spadł z ok. 2000 do ok. 1500.
phuss - Czw Mar 25, 2010 09:29

Weź kolego odepnij przepływomierz, jak koledzy radzą wyżej. Zmień przy okazji filtr powietrza. Jak bedziesz czuł różnicę , że jest lepiej na odpietej przepływce to zrób sobie to: http://www.bmw-sport.pl/v...hp?f=25&t=61186
Ja to zrobiłem i mogę zapewnić ,że gorzej nie bedzie a moze być tylko lepiej.
Jeżeli nadal bedzie zamulony to do czyszczenia , kolektor ssący, zawór EGR i zawór wys, ciśnienia.

domel-x - Czw Mar 25, 2010 09:57