|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - MG ZR 2.0 TD
bobbygal - Nie Mar 28, 2010 18:28 Temat postu: MG ZR 2.0 TD Witam, jak wielu z was zostałem dotknięty niespotykanym urokiem autka MG ZR, znalazłem ciekawy model w mojej okolicy w rozsądnej cenie z silnikiem 2,0 TD 101 km:
http://otomoto.pl/mg-zr-2...-C11447466.html
Chciałbym prosić o poradę, co sądzicie o tej ofercie, jako znawcy pojazdów tej marki może coś szczególnego żuci wam się od razu w oczy. Proszę napisać też coś o tym silniku, 2,0 TD, czy to silnik Rovera czy Hondy bo też słyszałem, że można silniki Hondy spotkać w Roverkach. Słyszałem, że jest ten silnik jest dobry i ekonomiczny, ale również dużo czytałem o tym że silniki w MG ZR przegrzewają się i często dochodzi do usterki co skutkuje wymianą uszczelki głowicy. Czy to przegrzewanie silnika dotyczy raczej silników benzynowych, czy również diesela? Jeżeli chodzi o części do tego modelu to wydaje mi się że nie powinno być z nimi problemu, ale czy tam podchodzą części z Rovera 25? I jak z cenami części do MG ZR? Proszę o radę i pozdrawiam wszystkich miłośników Roverków!
Krzysi3k - Nie Mar 28, 2010 18:45
W dieslu nie występuje problem uszczelki pod głowicą, części pasują od Rovera 25. Silnik jest Rovera, był stosowany w Hondach. Ogólnie silnik bardzo dobry i wytrzymały.
Ten egzemplarz bardzo ładny. Brakuje bocznych spoilerów (nakładek progowych), poza tym z elektrycznymi lusterkami coś przekombinowane. W drzwiach jest manualne, a przy kontroli lusterek wygląda jakby moduł był wyrwany. Możliwe, że drzwi wymieniane były, bo nie wierzę, żeby były manualne lusterka w ZR'ce przy takim wyposażeniu, albo po prostu wymieniane lusterka były... Trzeba wypytać i na żywo obejrzeć.
Bordos - Nie Mar 28, 2010 18:49
Kolego, przede wszystkim silniki Diesla w Roverach i Mg nie mają tendencji do przegrzewania się, a zjawisko o którym mówisz (HGF) występuje w silnikach benzynowych serii K.
Sporo części od R25 do ZR podchodzi.
A co do auta do spasowanie przodu wskazuje iż coś tam się kiedyś stało, z tyłu jakieś kawałki i innym odcieniu (albo kolorze w sumie:P), brakuje anteny, to, czy jest ABS należy zweryfikować, bo często go nie ma a w ogłoszeniu jest;)
Szkoda, że zdjęć silnika i wnętrza jest mało.
Z racji tego, iż jest to KOMIS radzę bardzo uważnie i krytycznie podejść do oględzin auta.
Krzysi3k - Nie Mar 28, 2010 19:04
Bordos napisał/a: | czy jest ABS należy zweryfikować, bo często go nie ma a w ogłoszeniu jest;) |
ABS był w standardzie w ZRach
bobbygal - Nie Mar 28, 2010 23:16
dzięki za cenne uwagi, więc silnikiem nie mam co się przejmować, bardziej skupić się na tym czy nie było bite i ewentualnie czy zostało dobrze zrobione, ile pali taki silniczek? A jeżeli chodzi o cenę to myślicie że jest rozsądna jak za to autko? pozdrawiam, i dzięki za odpowiedzi.
maniaq - Pon Mar 29, 2010 00:54
Ten ZR IMHO ma jakos nierowno lezaca maske, nie wiem czy to tylko na zdjeicach czy w realu tez . Zderzak calkiem ladni elezy, wiec niekoniecznie zakladam od razu dzwona, ale ...
zmieniany wydech, cos z regulacja lusterek kombinowane, dywaniki O_O na metry w tesco >?? , dziwna kierownica - nie wiem czy tak wyslizgana czy zmieniona >? powinna byc skorzana.
Czesto wersje z szybrdachem nie mialy klimy, wiec to warto spr , czy jest i dziala .
Mi osobiscie nie podobaja sie nieorginalne felgi, ale to rzecz gustu, ale moze swiadczyc o historii auta- oryginalne trudniej dostac , sa drozsze...
Autko przyjemne w jezdzeniu
Cena ani wysoka, ani super niska, zwlaszcza, ze to "slabsza" wersja silnika.
bobbygal - Pon Mar 29, 2010 14:49 Temat postu: ... więc chyba odpuszczę ten egzemplarz, bo za dużo niewiadomych, a jeżeli chodzi o te przegrzewające się silniki benzynowe to zarówno ten słabszy 1,4 103 km, jak i mocniejszy 1,8 160 km się grzeją? czy tylko ten mocniejszy? pozdrawiam
leszczu - Pon Mar 29, 2010 15:12
bobbygal napisał/a: | a jeżeli chodzi o te przegrzewające się silniki benzynowe to zarówno ten słabszy 1,4 103 km, jak i mocniejszy 1,8 160 km się grzeją? czy tylko ten mocniejszy? pozdrawiam |
Kłopoty z uszczelką mają wszystkie silniki k-series czyli 1.4 8V, 1.4 16V, 1.6, 1.8
bobbygal - Pon Mar 29, 2010 15:19 Temat postu: MG ZR 2.0 TD A co o tym egzemplarzu powiecie? W sumie nawet ładniejszy kolor, wydaje się że wszystko ma na miejscu, co myślicie?
http://otomoto.pl/mg-zr-d...a-C9419146.html
leszczu - Pon Mar 29, 2010 15:33
Z tego co zauważyłem to ma tylny zderzak od modelu 200
bobbygal - Pon Mar 29, 2010 15:36 Temat postu: ... a no faktycznie, brawo za czujne oko a ten egzemplarz?
http://allegro.pl/show_item.php?item=970530594
leszczu - Pon Mar 29, 2010 15:48 Temat postu: Re: ...
-przedni pas tak sobie spasowany
-brak el. lusterek
bobbygal - Pon Mar 29, 2010 15:56
sugerujesz że był bity? na zdjęciach te roverki różnie wyglądają, zależy jak zdjęcie zrobione, ale ogólnie stan zewnetrzny nie budzi większych zastrzeżeń? elektryczne lusterka nie są najważniejsze, preżyje bez nich, pozdr
leszczu - Pon Mar 29, 2010 16:01
bobbygal napisał/a: | sugerujesz że był bity? |
Myślę że było coś robione
piter34 - Wto Mar 30, 2010 17:48
Administrator piter34 informuje
Uwaga! Dodaj proszę zrzut ekranowy ogłoszenia zgodnie z zasadami kącika.
Brak zrzutu ekranowego kwalifikuje temat do usunięcia.
Jeśli nie wiesz, jak wykonać zrzut ekranowy, zapoznaj się z tym tematem
leszczu19901 napisał/a: | Kłopoty z uszczelką mają wszystkie silniki k-series czyli 1.4 8V, 1.4 16V, 1.6, 1.8 |
Od razu trzeba napisać, że nie są to kłopoty dyskwalifikujące pomysł zakupu takiego samochodu. Po prostu trzeba być uważnym podczas oględzin i dobrze sprawdzić, czy nie szykuje się rychła wymiana uszczelki głowicy.
Po dobrzej wykonanej naprawie można bezproblemowo śmigać kolejne kilkadziesiąt tysięcy km.
bobbygal - Czw Kwi 01, 2010 20:41 Temat postu: ... a po czym sprawdzić czy nie szykuje się rychła wymiana uszczelki pod głowicą? Który silnik w MG ZR jest waszym zdaniem godny polecenia, z którym są najmniejsze problemy? pozdr
|
|