|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Przewody paliwowe
simion0 - Wto Mar 30, 2010 19:07 Temat postu: [R620] Przewody paliwowe Witam
Problem tego typu ze zaczęło mi kapać nagle z pod auta i okazało się ze jest przegnity przewód paliwowy (od zbiornika do silnika) i stąd moje pytanie. Czy jak założę gumowy przewód w miejsce zgnitego to wytrzyma on jakiś czas czy szkoda mojego zachodu?Chodzi o to że auto zostawiłem 120km od miejsca zamieszkania w związku z tym "uszkodzeniem"
Chcę kupić jakieś używki w dobrym jeszcze stanie żeby nie mieć problemów z wymianą ale ciężko znalezć.
Jakby ktoś wiedział kto mógłby mieć to byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
Marrkus - Sro Mar 31, 2010 17:46
Poszukaj mechanika który dorobi te przewody i ci je wymieni. Nie wiem jak w twoim ale w moim jest tam 3 przewody paliwowe i 2 od hamulców - wymieniłem wszystkie na miedziane i mam św spokój.
olek997 - Czw Kwi 01, 2010 00:50
simion0, doró je tak zebyś do domu dojechał a pote jak mówi Marrkus, zmień wszyskto na miedziane, to nie ejst az tak droga impreza a spokój na wieki! ja jak byłem na przeglądzie to mechanik mi powiedział że zaczynają mi przewody korodować i mówił żebym kupił jakiś specyfik w spreyu ala guma że on uszczlenia i chroni przed postępowaniem korozji (koszt jakies 20zł) i póki co mam spokój.
ale z czasem i tak je na miedziaki wymienie.
simion0 - Czw Kwi 01, 2010 07:22
Tak właśnie chcę zrobić Dzisiaj jadę wytnę skorodowany kawałek, założę gumową złączkę i mam nadzieję że do domu dojadę (120km) a potem wymienię.
Nie wiem jak jest z tymi miedzianymi bo w sklepie mówił że mają 4metrowe ale nie wiem czy ufać mu bo mówił że końcówki będą pasować ( a są to uniwersalane z tego co mówił).
Ale tak jak mówicie jak auto będę miał u siebie to juz spoko damy rade .
Dzięki i pozdrawiam
olek997 - Czw Kwi 01, 2010 13:48
no mi tez gość mówił że są one uniwersalne, także coś w tym musi być
Perez - Pią Kwi 02, 2010 09:27
Mi mechanik powiedzial, ze sie na metry kupuje, a on glowki dorabia sam.
olek997 - Pią Kwi 02, 2010 16:28
Perez, tak jest dzisiaj gadałem ze znajomym. końcówki samemu się dorabia a rurki na metry.
Perez - Pią Kwi 02, 2010 18:19
W jednym warsztacie znajomemu krzykneli 2000zl za wymiane przewodow paliwowych i hamulcowych pod autem. Ile Wy placiliscie?
olek997 - Pią Kwi 02, 2010 19:55
200zł czy 2000zl??????????????????????????????
Perez - Sob Kwi 03, 2010 09:22
slownie: dwa tysiace
andrzejziom - Sob Kwi 03, 2010 11:24
ja wymieniłem przewody hamulcowe na miedziaki końcówki były podorabiane na standardowe do japońców , a kupowałem w sklepie z częściami do auto japońskich koreańskich wszystko od reki , a przewody paliwowe to zmierzyłem średnice jaka ma przewód i w sklepie z częściami do TIRow dokupiłem przewód taki elastyczny do iluś tam barów ciśnienia wytrzymuje a końcówki są rożne na jaka nakrętke trzeba na taka mieli ...
koszt przewodów hamulcowych jakieś z 100 zł niecałe , a paliwowego bo jeden wymieniałem to z 16 zł
Perez - Sob Kwi 03, 2010 19:17
No to kolega, albo zle zrozumia, albo chcieli go nabic w butelke.
olek997 - Nie Kwi 04, 2010 23:41
ej no jak to możliwe że dwa tysiące za coś tak prostego i uniwersalnego. dla mnie szok.
maciej - Wto Kwi 06, 2010 09:12
Cytat: | W jednym warsztacie znajomemu krzykneli 2000zl za wymiane przewodow paliwowych i hamulcowych pod autem. Ile Wy placiliscie? |
A najbardziej fascynujące jest to, że ja robiłem jakiś rok wcześniej w tym samym zakładzie i zapłaciłem 600 zł + 60 zł za wymianę płynu i odpowietrzenie - miedziane przewody w gumowych osłonach - Mariusz powiedział, że bardzo porządnie zrobione.
Właśnie, Perez, to też możesz do siebie przełożyć.
Perez - Wto Kwi 06, 2010 14:38
maciej napisał/a: | Właśnie, Perez, to też możesz do siebie przełożyć. | hmmm jak sie okaze, ze bede go zorbieral to tak tez poczynie
soviet100 - Sro Kwi 07, 2010 07:18
Owszem możesz sam wymienić tylko wymień je na wężyk zbrojony bo inny Ci napuchnie .
maciej - Sro Kwi 07, 2010 08:45
soviet100, ale rozmawiamy o przewodach długich - tych po 1,5m pod całym autem - one powinny być metalowe i powyżej 12 lat zarówno w R400, jak i R600 bierze się za nie korozja.
Dopiero końcówki, tak jak piszesz, powinny być elastyczne w oplocie.
olek997 - Nie Kwi 11, 2010 14:15
maciej napisał/a: | soviet100, ale rozmawiamy o przewodach długich - tych po 1,5m pod całym autem - one powinny być metalowe i powyżej 12 lat zarówno w R400, jak i R600 bierze się za nie korozja.
Dopiero końcówki, tak jak piszesz, powinny być elastyczne w oplocie. |
ja je oczyściłem szczotką lekko i benzyna ekstrakcyjną i zapsikałem tkaim jakimś srodkiem konserwującym, coś jakby guma w spreyu... i hasa elegancko wszystko i sie trzyma;)
Perez - Pon Kwi 12, 2010 10:50
wiesz olek997 z tymi przewodami jest tak, ze sie dowiesz czy trzymaly dopiero jak bedziesz sprzedawal auto, bo ja nic nie robilem i tez sie trzymaja
olek997 - Pon Kwi 12, 2010 15:43
Perez, szczerze to juz mają prawo domagać się wymiany:)
Perez - Pon Kwi 12, 2010 15:57
Co to znaczy, ze domagaja sie wymiany. Mysle, ze poprostu strzela i tyle, wtedy beda sie domagac wymiany.
olek997 - Pon Kwi 12, 2010 20:05
Perez, no o tym właśnie mówie;)
|
|