|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) - [Wszystkie z LPG] Części eksploatacyjne sekwencji
kumilek23 - Pią Kwi 02, 2010 17:29 Temat postu: [Wszystkie z LPG] Części eksploatacyjne sekwencji Koledzy z dużą wiedzą na temat instalacji LPG IV generacji, podrzućcie jakie części instalacji podlegają wymianie co jakiś czas nawet jeśli nie ma z nią problemów, instalacja posiada dwa filtry, jeden to na pewno filtr cząstek stałych i jeszcze jeden (niestety nie wiem jaki ). Filtry z tego co mi wiadomo należy wymieniać co 15 kkm, czy w/w filtry to jedyna część eksploatacyjna w instalacji IV generacji Czy należy wymieniać jeszcze jakieś części Pozdrawiam życzliwych znawców LPG
zdenek - Pią Kwi 02, 2010 18:06
Te filtry to filtr fazy ciekłej i filtr fazy lotnej, wymienia się też membrany w parowniku lub cały parownik i wtryskiwacze ale dopiero jak padną czyli bardzo rzadko.
kumilek23 - Pią Kwi 02, 2010 18:10
Dzięki wielkie
hudy23_1985 - Pią Kwi 02, 2010 18:56
Jam mozesz to daj fotki silnika opiszemy ci co gdzie do wymiany jest a przy okazji oceni sie jakość i poprawność instalacji
kumilek23 - Pią Kwi 02, 2010 20:53
kumilek23 napisał/a: | Filtry z tego co mi wiadomo należy wymieniać co 15 kkm |
pytanie jeszcze czy dobrze mi wiadomo...
hudy23_1985 napisał/a: | Jam mozesz to daj fotki silnika |
No... dzisiaj już nie mogę... a jutro pewno też nie będę mógł Załapałem tzw. stan zdenek napisał/a: | fazy lotnej | i zapowiada się lot na wyższy poziom
faecd - Sob Kwi 03, 2010 15:32
kumilek23, filtry wymieniaj co 10 tys max 12. Ja po okolo 11 sam sobie wymienilem i stare filtry byly zasyfione na maxa!!! Az boje sie pomyslec jak wygladaly by po 15 kkm.
A membrany reduktora i listwa wtryskowa sie robi jak juz nie domagaja te podzespoly...srednio po okolo 40kkm juz cos tam trzeba robic
snake0908 - Nie Kwi 04, 2010 11:33
faecd napisał/a: | kumilek23, filtry wymieniaj co 10 tys max 12. Ja po okolo 11 sam sobie wymienilem i stare filtry byly zasyfione na maxa!!! Az boje sie pomyslec jak wygladaly by po 15 kkm. |
Ja znowu na filtrach zrobiłem prawie 20tys/km bo zapomniałem o przeglądzie, i fazy lotnej ciężko powiedzieć czy był zanieczyszczony bo trudno to sprawdzić, ale fazy ciekłej był czyściutki. Także to chyba zależny jakiej jakości gaz się tankuje.
pozdrawiam
faecd - Nie Kwi 04, 2010 19:47
snake0908, od jakosci jak najbardziej.
Ja tankuje na lotosie i fazy cieklej po 11tys mialem zasyfiony na maxa. Lotnej tez. By sprawdzic lotnej wystarczy go powachac. Moj smierdzial gazem jeszcze tydzien po wymianie!
A by sie przekonac najlepiej rozlozyc obudowe
Chlebo - Wto Kwi 06, 2010 22:02
a powiedzcie mi ten filtr (duży chyba lotny) nie wiem jak sie nazywa ale przewód jest prosto z niego do parownika. w którą strone trzeba założyć? Bo mam kierunkowy i niewiem czy w strone parownika ma lecieć czy od parownika.
prosze o pomoc bo samochód stoi rozebrany w garazu.
praktis - Wto Kwi 06, 2010 23:11
Zobacz na parowniku przy tym przewodzie jak masz IN to jest wlot, jak jest OUT to jest wylot i zgodnie z tym ustawiasz filtr. Albo inaczej, jak masz filtr między parownikiem a wtryskami (powinno tak być) to gaz leci w kierunku wtrysków
faecd - Wto Kwi 06, 2010 23:24
Chlebo, a w ktora strone leci gaz? chyba z parownika poprzez filtr do listwy wtryskiwaczy i dalej do silnika, prawda?
I w ta strone ma byc filtr ustawiony!
[ Dodano: Sro Kwi 07, 2010 00:24 ]
jak szczala pokazuje --> kierunek gazu
|
|