|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - MG ZR czy Rover 25
avaxjj - Nie Kwi 04, 2010 21:43 Temat postu: MG ZR czy Rover 25 Witam
mam do dyspozycji 15-17 tysiecy i zastanawiam sie nad kupnem jakiego oryginalnego samochodu nie chce Opla VW czy Audi ktore kazdy prawie moze miec
Moj wybor padl wlasnie na angliki
NA obecna chwile zastanawiam sie juz tylko nad MG lub Roverem 25
Najbardziej zalezy mi na bezawaryjnosci pozniej na niskich kosztach ( w gre wchodzi tylko diesel badz gaz) choc rocznie raczej nie bede robil duzo kilometrow (ok 10 tys) co do wyposazenia nie musi byc najbogatsze choc klima by sie przydala
na allegro jest pare diesli jednak czy wierzyc przebiegom( prawie zaden diesel nie ma nawet 200 tysiecy)
Jeszcze dwa pytanka sterowanie el szybami w jednych widze kolo drzwi w drugich kolo recznego (a'la lanos)( jak sa kolo recznego to co w miejscu w drzwiach glsnik maly (wysokie tony))
2. Czy jest mozliwosc w przypadku obu aut instalacji CBpod radiem jest tam jakas polka np jak astraII czy lanos czy tez trzeba gdzies kolo siedzen umieszczac
Z gory dziekuje za pomoc:)
faecd - Nie Kwi 04, 2010 21:50
avaxjj, mg zr i r25 to tak na prawde jeden h tylko, ze mg to niby usportowiona wersja rovera. Osobiscie rovery 25 i 45 w ogole mi sie nie podobaja! Jedynie 75 jak juz.
Wiec polecam zra. Jezeli nie przeszkadza Ci maly litrarz to smialo bierz zra. Diesle rovera mg sa dobre i trwale. Co do przebiegow to loteria jak zawsze
Szukaj auta, wrzucaj tutaj oferty (oczywiscie wg regulaminu razem ze zrzutami ekranu bo admistracja Cie zje jak nie bedzie zrzutu)
maniaq - Wto Kwi 06, 2010 00:28
faecd napisał/a: | mg zr i r25 to tak na prawde jeden h tylko, ze mg to niby usportowiona wersja rovera. |
No coz to za radosc przeczytac cos takiego od klubowicza A jezdziles 25 i ZR-em by tak oceniac oba autka ?
Najwieksze zmiany sa w zawieszeniu + delikatne zmiany na plus IMHO w srodku, np. jak fotele o porfilu sportowym/lekko kubelkowym- lepiej trzymaja.
ZR jest duzo bardziej precyzyjny i sztywny, bardzo dobrze sie czuje to autko przy syzbkim pokonywaniu zakretow. Po przesiadce do 200 czulem sie jakbym sterowal lajba a nie autkiem
Silniki sa prawie te same co w 25, game poznasz na stronei klubowej.
Jezeli masz jakies konkretne pytania o diesla to pytaj
sobrus - Wto Kwi 06, 2010 08:59
Już kiedys był ten temat. MG ZR 160 vs R200Vi
Wiadomo R200 to komfortowe autko z kopem, a ZRka to autko typowo sportowe (czyli mało komfortowe ale za to dobrze trzyma sie drogi).
Różnica jest znaczna, Roverkiem na zakrętach sie tak nie poszaleje.
Ale za to po dziurawych polskich drogach jeździ sie nim wygodniej.
wyseq - Nie Kwi 18, 2010 21:48
mam podobna sytuacje, w sumie to już jestem zdecydowany na MG ZR... i pytanie,
bo widziałem już kilka OKAZJI heh, kilka aut nie ma progów bocznych. Czy w każdym seryjnym ZR są progi boczne?
Rafael - Nie Kwi 18, 2010 22:06
wyseq napisał/a: | Czy w każdym seryjnym ZR są progi boczne? |
nie
Krzysi3k - Nie Kwi 18, 2010 22:20
wyseq napisał/a: | Czy w każdym seryjnym ZR są progi boczne? |
Tak.
[ Dodano: Nie Kwi 18, 2010 23:20 ]
Rafael, skąd Ci to przyszło do głowy? Nie wprowadzaj ludzi w błąd.
Seryjnie były listwy w KAŻDEJ ZRce.
Rafael - Nie Kwi 18, 2010 22:31
przejrzałem google i dużo jest mg zr bez listew progowych wiec wydaje mi sie ze były tez produkowane bez bo co czyżby sobie je wymontowywali? Ale jeśli Ty uwazasz ze wszytkie miały to ok moze i masz racje bardziej sie znasz. A i mam prośbę niech ktoś jeszcze sie wypowie na ten temat i potwierdzi kto ma racje.
PHJOWI - Pon Kwi 19, 2010 07:43
nie w każdej wersji seryjnej były progi plastikowe !
wyseq - Pon Kwi 19, 2010 08:24
Rafael napisał/a: | przejrzałem google i dużo jest mg zr bez listew progowych wiec wydaje mi sie ze były tez produkowane bez bo co czyżby sobie je wymontowywali? Ale jeśli Ty uwazasz ze wszytkie miały to ok moze i masz racje bardziej sie znasz. A i mam prośbę niech ktoś jeszcze sie wypowie na ten temat i potwierdzi kto ma racje. |
po prostu przegladając auta na allegro zauważylem, że nie wsztstkie maja listwy. Dlatego tez pytam... dzięki.
Krzysi3k - Pon Kwi 19, 2010 08:58
PHJOWI, a skąd takie info?
Ja jak czytałem to było jasno napisane, że MG ZR wyróżnia się stylistyką, dodane dokładki, progi, spoilery w każdym egzemplarzu. Chyba, że ktoś konfigurował inaczej i nie chciał.
Mix - Pon Kwi 19, 2010 09:30
Progi w modelach ZR i ZS były dodatkową opcją. Do ZR'a wymagały dopłaty 307 euro - info z cennika ze strony klubowej, ostatnia pozycja na pierwszej stronie "Profilowane listwy progowe". W wersji 160 były w cenie.
PHJOWI - Pon Kwi 19, 2010 09:39
Krzysi3k napisał/a: | PHJOWI, a skąd takie info?
Ja jak czytałem to było jasno napisane, że MG ZR wyróżnia się stylistyką, dodane dokładki, progi, spoilery w każdym egzemplarzu. Chyba, że ktoś konfigurował inaczej i nie chciał. |
PRACA W MG ROVER BELGIUM S.A
|
|