|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - Wał rover 1.4 i 1.6 16V K series Czy są takie same?
piotrekk - Pon Kwi 05, 2010 11:05 Temat postu: Wał rover 1.4 i 1.6 16V K series Czy są takie same? jak w temacie. temat zniknie jak ktoś pomoże
kzrr - Pon Kwi 05, 2010 11:07
A może byś bardziej opisał o co biega w temacie ? Bo na samych domysłach to można...
piotrekk - Pon Kwi 05, 2010 11:18
chodzi mi poprostu o to czy wał korbowy z 1.4 można użyć w silniku 1.6 ponieważ mam z 1.4 i nie chcę kupować drugiego tylko przełożyć
kzrr - Pon Kwi 05, 2010 11:22
piotrekk, no widzisz odrazu lepiej Im precyzyniej określisz problem tym lepiej i szybciej ktoś będzie mógł pomoc Chociaz ten temat bardziej by chyba nadał się do działu Usterek i porad techniczych niż tuningu mechanicznego .
piotrekcrash - Pon Kwi 05, 2010 15:23
Patrząc na tabele silników w R25 na przykład to skok tłoka w 1.4 i 1.6 jest taki sam, zatem
wał jest taki sam. Różni się tylko średnica tłoka i tulei w której tłok pracuje.
pozdr.
piotrekk - Pon Kwi 05, 2010 20:06
okej dzięki
Wiotki - Nie Maj 30, 2010 09:25
piotrekcrash napisał/a: | Patrząc na tabele silników w R25 na przykład to skok tłoka w 1.4 i 1.6 jest taki sam, zatem
wał jest taki sam. Różni się tylko średnica tłoka i tulei w której tłok pracuje.
pozdr. |
Czyli reasumując swap z 1.4 16V na 1.6 16 V może polegać jedynie na wymienia tuleii z tłokami oraz zmianie wałków ? Głowice są te same , tuleje również powinny wejść , dobrze myślę ?
Bocian_s - Pon Maj 31, 2010 13:27
Wiotki napisał/a: | Czyli reasumując swap z 1.4 16V na 1.6 16 V może polegać jedynie na wymienia tuleii z tłokami oraz zmianie wałków ? Głowice są te same , tuleje również powinny wejść , dobrze myślę ? |
Oczywiście pod warunkiem że bloki są takie same. Występowały dwie wersje 1,4 starsza do 95 i nowsza od 96r. Różniły się głównie wewnątrz w sposobie motarzu tulei. Zewnętrznie ten nowszy jest lepiej użebrowany...
|
|