| 
				
					| 
							
								|  | Forum Klubu ROVERki.pl 
 |  |  Rover serii 600, Honda Accord  - [R620] Dziwne stuki z prawej strony
 
 BorysOpole - Pon Kwi 05, 2010 17:26
 Temat postu: [R620] Dziwne stuki z prawej strony
 Witam !
 
 Mam kolejny problem coś mi dziwie stuka z prawej strony z przodu od pasażera, dzieje się to tylko przy szybkim wciśnięciu gazu i jego puszczeniu "... stuk stuk...."  tak jakby coś tam chodziło do przodu i do tyłu, byłem już na stacji diagnostycznej ale nic nie wykryli nie ma luzów nigdzie.... jakaś poduszka może jak ustrojstwo zdiagnozować proszę o poradę
 kwiatekt11 - Pon Kwi 05, 2010 17:38
 Temat postu: Re: [620Ti] Dziwne stuki z prawej strony
 
 Sprawdź poduszkę z lewej strony silnika. Mi się odkręciło to ramie i właśnie tak pukało jak piszesz 	  | BorysOpole napisał/a: |  	  | Witam ! 
 Mam kolejny problem coś mi dziwie stuka z prawej strony z przodu od pasażera, dzieje się to tylko przy szybkim wciśnięciu gazu i jego puszczeniu "... stuk stuk...."  tak jakby coś tam chodziło do przodu i do tyłu, byłem już na stacji diagnostycznej ale nic nie wykryli nie ma luzów nigdzie.... jakaś poduszka może jak ustrojstwo zdiagnozować proszę o poradę
 | 
   BorysOpole - Wto Kwi 06, 2010 08:53
 
 ok dzięki za podpowiedź, a miałeś też tak że jak było zimno to przez pierwsze 2 - 3 kilometry nic nie stukało, dopiero po rozgrzaniu zaczynało, natomiast teraz jak cieplej już od samego początku jak ruszam są te stuki
 
 [ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 09:50 ]
 Okazało się że jest to przegub której firmy będzie lepszy ewentualnie który polecacie
 
 http://www.allegro.pl/ite..._600_z_abs.html
 lub
 http://www.allegro.pl/ite...20_sdi_abs.html
 lub
 http://www.allegro.pl/ite..._ti_623_si.html
 
 proszę o opinie
 
 [ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 09:53 ]
 ewentualnie 4 max jest w intercarscie za około 115 zł
 thef - Wto Kwi 06, 2010 10:52
 
 Borys, zanim kupisz przegub sprawdź ile masz zębów na koronce ABSu. W starszych rocznikach było ich 45, w nowszych 50. Granica podziału to mniej więcej rok 96ty, dokładniej można to sprawdzić po numerze VIN. Te starsze przeguby są nieosiągalne i trzeba albo przełożyć koronkę (co wcale nie jest takie łatwe), albo dobrać przegub z r800, który jest troszkę krótszy na gwincie nakrętki piasty, ale podobno pasuje.
 Mazak - Wto Kwi 06, 2010 11:33
 
 za nim kupisz przegub sprawdź drążek reakcyjny jest przykręcony dwoma śrubami do wahacza dolnego (chyba klucz 17) też miałem taką sytuacje nic nie było widać a okazało się że jedna z tych śrub była poluzowana
 BorysOpole - Wto Kwi 06, 2010 12:54
 
 W jaki sposób sprawdzić po numerze WIN ?
 thef - Wto Kwi 06, 2010 13:00
 
 
 W katalogu części EPC podane są przedziały w których stosowane były dane przeguby. Napisz jaki masz rocznik auta i nr VIN, to może od razu Ci powiem jaki masz przegub. Ewentualnie sam to możesz sprawdzić we wspomnianym EPC. 	  | BorysOpole napisał/a: |  	  | W jaki sposób sprawdzić po numerze WIN ? | 
 BorysOpole - Wto Kwi 06, 2010 13:30
 
 SARRHWLVSAM243944
 
 [ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 14:30 ]
 acha i rocznik 1996
   thef - Wto Kwi 06, 2010 13:38
 
 Wg VIN masz starszy typ przegubu, czyli ten z 45 zębami.
 BorysOpole - Wto Kwi 06, 2010 13:44
 
 kurcze rocznikowo na aukcji podają że powinno pasować
 
   
 620 Ti Vitesse (1994.07 - 1999.02); 1994 ccm - 200 KM/147 kW; Silnik: 20 T4G
 thef - Wto Kwi 06, 2010 13:49
 
 
 Bo na aukcji podają tylko przedział w którym produkowano dany model nie zagłębiając się czy były zmiany w podzespołach czy nie. Jeśli chcesz być pewien na 100%, to porównaj kształt koronki. Ta starsza ma wyższe zęby, a ta nowsza niższe. Najlepiej byłoby je policzyć, ale na aucie to trochę uciążliwe zadanie. 	  | BorysOpole napisał/a: |  	  | kurcze rocznikowo na aukcji podają że powinno pasować 
   
 620 Ti Vitesse (1994.07 - 1999.02); 1994 ccm - 200 KM/147 kW; Silnik: 20 T4G
 | 
 BorysOpole - Wto Kwi 06, 2010 22:34
 
 a co musiałbym wymienić jaki element żeby pasowały te "nowsze przeguby".....
 
 [ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 23:34 ]
 p.s. rover skrywa wiele tajemnic ......
 thef - Wto Kwi 06, 2010 22:38
 
 
 Tak jak pisałem, albo wymienić koronki ABSu, albo kupić przeguby do r800, bo są prawie takie same, mają 45 zębów, tyle, że są ciut krótsze. Podobno w niczym to nie przeszkadza. Reszta wymiarów się zgadza. 	  | BorysOpole napisał/a: |  	  | a co musiałbym wymienić jaki element żeby pasowały te "nowsze przeguby"..... | 
 
 |  |