Zobacz temat - [R620] Dziwne stuki z prawej strony
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Dziwne stuki z prawej strony

BorysOpole - Pon Kwi 05, 2010 18:26
Temat postu: [R620] Dziwne stuki z prawej strony
Witam !

Mam kolejny problem coś mi dziwie stuka z prawej strony z przodu od pasażera, dzieje się to tylko przy szybkim wciśnięciu gazu i jego puszczeniu "... stuk stuk...." tak jakby coś tam chodziło do przodu i do tyłu, byłem już na stacji diagnostycznej ale nic nie wykryli nie ma luzów nigdzie.... jakaś poduszka może jak ustrojstwo zdiagnozować proszę o poradę

kwiatekt11 - Pon Kwi 05, 2010 18:38
Temat postu: Re: [620Ti] Dziwne stuki z prawej strony
BorysOpole napisał/a:
Witam !

Mam kolejny problem coś mi dziwie stuka z prawej strony z przodu od pasażera, dzieje się to tylko przy szybkim wciśnięciu gazu i jego puszczeniu "... stuk stuk...." tak jakby coś tam chodziło do przodu i do tyłu, byłem już na stacji diagnostycznej ale nic nie wykryli nie ma luzów nigdzie.... jakaś poduszka może jak ustrojstwo zdiagnozować proszę o poradę
Sprawdź poduszkę z lewej strony silnika. Mi się odkręciło to ramie i właśnie tak pukało jak piszesz :ok:
BorysOpole - Wto Kwi 06, 2010 09:53

ok dzięki za podpowiedź, a miałeś też tak że jak było zimno to przez pierwsze 2 - 3 kilometry nic nie stukało, dopiero po rozgrzaniu zaczynało, natomiast teraz jak cieplej już od samego początku jak ruszam są te stuki

[ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 09:50 ]
Okazało się że jest to przegub której firmy będzie lepszy ewentualnie który polecacie

http://www.allegro.pl/ite..._600_z_abs.html
lub
http://www.allegro.pl/ite...20_sdi_abs.html
lub
http://www.allegro.pl/ite..._ti_623_si.html

proszę o opinie

[ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 09:53 ]
ewentualnie 4 max jest w intercarscie za około 115 zł

thef - Wto Kwi 06, 2010 11:52

Borys, zanim kupisz przegub sprawdź ile masz zębów na koronce ABSu. W starszych rocznikach było ich 45, w nowszych 50. Granica podziału to mniej więcej rok 96ty, dokładniej można to sprawdzić po numerze VIN. Te starsze przeguby są nieosiągalne i trzeba albo przełożyć koronkę (co wcale nie jest takie łatwe), albo dobrać przegub z r800, który jest troszkę krótszy na gwincie nakrętki piasty, ale podobno pasuje.
Mazak - Wto Kwi 06, 2010 12:33

za nim kupisz przegub sprawdź drążek reakcyjny jest przykręcony dwoma śrubami do wahacza dolnego (chyba klucz 17) też miałem taką sytuacje nic nie było widać a okazało się że jedna z tych śrub była poluzowana
BorysOpole - Wto Kwi 06, 2010 13:54

W jaki sposób sprawdzić po numerze WIN ?
thef - Wto Kwi 06, 2010 14:00

BorysOpole napisał/a:
W jaki sposób sprawdzić po numerze WIN ?
W katalogu części EPC podane są przedziały w których stosowane były dane przeguby. Napisz jaki masz rocznik auta i nr VIN, to może od razu Ci powiem jaki masz przegub. Ewentualnie sam to możesz sprawdzić we wspomnianym EPC.
BorysOpole - Wto Kwi 06, 2010 14:30

SARRHWLVSAM243944

[ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 14:30 ]
acha i rocznik 1996 :)

thef - Wto Kwi 06, 2010 14:38

Wg VIN masz starszy typ przegubu, czyli ten z 45 zębami.
BorysOpole - Wto Kwi 06, 2010 14:44

kurcze rocznikowo na aukcji podają że powinno pasować
:(

620 Ti Vitesse (1994.07 - 1999.02); 1994 ccm - 200 KM/147 kW; Silnik: 20 T4G

thef - Wto Kwi 06, 2010 14:49

BorysOpole napisał/a:
kurcze rocznikowo na aukcji podają że powinno pasować
:(

620 Ti Vitesse (1994.07 - 1999.02); 1994 ccm - 200 KM/147 kW; Silnik: 20 T4G
Bo na aukcji podają tylko przedział w którym produkowano dany model nie zagłębiając się czy były zmiany w podzespołach czy nie. Jeśli chcesz być pewien na 100%, to porównaj kształt koronki. Ta starsza ma wyższe zęby, a ta nowsza niższe. Najlepiej byłoby je policzyć, ale na aucie to trochę uciążliwe zadanie.
BorysOpole - Wto Kwi 06, 2010 23:34

a co musiałbym wymienić jaki element żeby pasowały te "nowsze przeguby".....

[ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 23:34 ]
p.s. rover skrywa wiele tajemnic ......

thef - Wto Kwi 06, 2010 23:38

BorysOpole napisał/a:
a co musiałbym wymienić jaki element żeby pasowały te "nowsze przeguby".....
Tak jak pisałem, albo wymienić koronki ABSu, albo kupić przeguby do r800, bo są prawie takie same, mają 45 zębów, tyle, że są ciut krótsze. Podobno w niczym to nie przeszkadza. Reszta wymiarów się zgadza.