Zobacz temat - [R620] Hamulce a sprzęgło
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Hamulce a sprzęgło

TrAViShOn - Nie Kwi 11, 2010 22:34
Temat postu: [R620] Hamulce a sprzęgło
Wiam.

Mam pytanie, dotyczące korelacji hamulców i sprzęgła.
Pod koniec trasy 3miasto-stolica-3miasto żywot zakończyły tylne klocki hamulcowe. Po jednym dniu przestoju wsiadam do auta, a tu okazuje się że sprzęgło 'klapło' i biegów praktycznie nie da się wrzucac :/ (przy włączonym silniku). Nie było takich objawów podczas jazdy i parkowania; jedynie tarcze szorowały gdy hamowałem.
Z tego co wyczytałem to hydraulika sprzęgła i hamulców są powiązane.

Czy w tej sytuacji gdy wymienię klocki hamulcowe, sytuacja sprzęgła wróci do normy?
Na koniec dodam, że jestem laikiem mechaniki.

POZDRAWIAM

DAVIDOFF1988 - Nie Kwi 11, 2010 22:58

A masz płyn w zbiorniczkach od hamulców i sprzęgła ??
TrAViShOn - Nie Kwi 11, 2010 23:04

Płyn w zbiorniczku układu hamulcowego w normie, a jeżeli chodzi o zbiornik płynu sprzęgła, to nie mam pojęcia gdzie się znajduje... :neutral:
thef - Nie Kwi 11, 2010 23:07

TrAViShOn napisał/a:
Płyn w zbiorniczku układu hamulcowego w normie, a jeżeli chodzi o zbiornik płynu sprzęgła, to nie mam pojęcia gdzie się znajduje...
Zaraz obok zbiorniczka płynu hamulcowego. Również jest szary, tyle, że mniejszy.
Mazak - Nie Kwi 11, 2010 23:09

thef napisał/a:
Zaraz obok zbiorniczka płynu hamulcowego. Również jest szary, tyle, że mniejszy.

po prawej stronie

TrAViShOn - Nie Kwi 11, 2010 23:17

A jakiego konkretnie płynu miałbym użyc? Nie mam niestety pojęcia co lane było wcześniej, a to chyba ma znaczenie...
Mazak - Nie Kwi 11, 2010 23:19

dot 3 lub dot 4 wszystko jedno kupisz na każdej stacji benzynowej
TrAViShOn - Pon Kwi 12, 2010 20:46

Dzięki Panowie, wszystko malina. :mrgreen: Dolałem płynu + wymiana klocków i ciskam się po mieście ...trzeba ułożyć hamulce. :razz:
DAVIDOFF1988 - Pon Kwi 12, 2010 23:49

No to super,szerokości
Mazak - Wto Kwi 13, 2010 02:02