Zobacz temat - [MG ZR]
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [MG ZR]

Sylviana - Nie Kwi 18, 2010 11:36
Temat postu: [MG ZR]
Hejka.

Jako ze przyszedl czas na zmiany wiec i auto trzeba zmienic :) .
Tak w ogole to czesc. Jestem 29 letnia kobieta ktora wie czego chce.
I nuda japonskich aut juz sie przejadla. 10 lat z jedna Toyota.

Kobieta z kobieta czas na zmiany ;) :P . Typ padl na MG ZR 25.


W zwiazu z tym iz mam do wydania ok 18 tysiecy. Chce benyzne.
W Dieslach to niby maja 7 lat ale przebiegi po 140-180 tysiecy krecone pewnie jak moje loki ;) .

Kolezanki i koledzy pomocy.
Na co zwrocic uwage w silniku, co podejrzec gdzie zajrzec ??
Chce autem pojezdzic pare lat bez dokladania Bog wie ile.
Czyli stale serwisowe oplaty.
Czy jest to w ogole mozliwe w usportowionym aucie ?

Doradzcie, co padalo w tych autach, wymiany wymagaja, ktore czesci.
I czy w ogole w takiej kwocie sie cos kupi ?? ?
Odwdziecze sie nie zostawiajac Was zbytnio w tyle na zlocie :*

Czekam. Linka wkleilam (TO MI SIE PODOBA !:) )TO MI SIE PODOBA

hvil - Nie Kwi 18, 2010 11:42

wiesz auta usportowione czy sortowe to twardsze zawieszenie na polskich drogach licz sie z czestrzymi wymianami jego elementow:-) w 75 praktycznie nie dotykam a w mx'ie co kwartał łączniki stabilizatorów, co jakiś czas koncowki drazkow mieniam:-) wiec drozej na pewno bedzie ale nie az tak tragicznie:-)
Raptile - Nie Kwi 18, 2010 11:46

Zaskakująco tani hgf ?

[ Dodano: Nie Kwi 18, 2010 12:46 ]
Sylviana napisał/a:

W Dieslach to niby maja 7 lat ale przebiegi po 140-180 tysiecy krecone pewnie jak moje loki ;) .



Ten egzemplarz ma za to bardzo wiarygodny przebieg ;)

Krzysi3k - Nie Kwi 18, 2010 11:50

No cześć :)
Sylviana napisał/a:
W zwiazu z tym iz mam do wydania ok 18 tysiecy. Chce benyzne.
W Dieslach to niby maja 7 lat ale przebiegi po 140-180 tysiecy krecone pewnie jak moje loki ;) .

Zależy jakie przebiegi robisz, jeśli większe to bierz diesla. One są bardzo trwałe.
Za taką kasę kupisz porządny egzemplarz :)
Sylviana napisał/a:
Na co zwrocic uwage w silniku, co podejrzec gdzie zajrzec ??

W benzynie zwróć uwagę na HGF (pęknięta uszczelka pod głowicą), zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego czy masła tam nie ma. Ogólnie w R25/MG ZR już znacznie rzadziej występuje HGF niż w poprzednich modelach.
Sylviana napisał/a:
Chce autem pojezdzic pare lat bez dokladania Bog wie ile.

Jak nie kupisz szrotu to pojeździsz w miarę bezawaryjnie ;)
Ja mam diesla, no ale przez 4 lata, które samochód już u mnie w rodzinie jeździ napraw było odpukać bardzo mało i bardziej eksploatacyjne (akumulator, gumy przegubów itp).
Sylviana napisał/a:
Czy jest to w ogole mozliwe w usportowionym aucie ?

Jasne, ten egzemplarz to 1.4 16V normalny, usportowiony ma wygląd i zawieszenie. Jeśli byś chciała 1.8VVC 160 KM to inna bajka ;)
W tym konkretnym brakuje dokładek na progi i klamka pasażera zdekompletowana ;)

HuMaX - Nie Kwi 18, 2010 12:13

Ten egzemplarz na pewno nie posiada takiego przebiegu jak podano w aukcji, widać to po strasznym zużyciu fotela kierowcy, chodzi o jego lewy bok - ja posiadam u siebie w ZR przebieg prawie 150 tysięcy km i nie mam żadnych przetarć, pęknięć itd. Poza tym czarny ZR jest bardzo bardzo wysmarowany plakiem - świeci się tam wszystko, fotele są na 100% całe tłuste w PLAK'u - jak sie nie mylę, również kierownica jest dość mocno starta, tylko jest tak nabłyszczona - że aż z niej kapie i dokładnie tego nie widać..
staf - Nie Kwi 18, 2010 12:31

Sylviana, To czytałaś?
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15124

Markzo - Nie Kwi 18, 2010 13:23

Witaj :) jesteś z Rzeszowa tak? jak byś potrzebowała obejżeć zr'a w Rzeszowie czy okolicach mogę pomóc :) pozdrówki :)
Krzysi3k - Nie Kwi 18, 2010 13:36

Markzo, patrze pucujesz się do płci pięknej :mrgreen:
Markzo - Nie Kwi 18, 2010 13:41

taaa :rotfl: a tak serio, to przecież z okolic Rzeszowa jest Klaudia (kiedyś pisała w temacie spotów rzeszowskich) ona ma czerwonego ZR'a, można by się z nia skontaktowąc no i na spoty przyjeżdza Tiger, który miał 2 ZRki i Kuba, który ma ZR160 :) więc ktoś pomoże :D
hvil - Nie Kwi 18, 2010 14:19

Krzysi3k, nawet jakby koleżanka z wawy była to Markzo by chciał pomóc:-) Co ta płeć piękna z nami robi :mrgreen:
Sylviana - Nie Kwi 18, 2010 20:50

Hejka. Dzieki sloneczka za zainteresowanie.

Auto tylko do dojazdow do pracy i na zakupy, na dlugie trasy jest cos 4x4.
160 konikow to jednak za duzo. przeciez to pali pewnie z 12 litrow :) heh...a przerabiac takie auto na gaz to porazaka ;) .

ogolnie widze ze bardzo malo takich autek jezdzi dlatego sie zdecydowalam.
Jak ktos z RZe, to chetnie sie przewioze, lub zobacze jak w srodku sie siedzi jak wygodnie itp.

Wszelkie inne wskazowki eksplatacyjne mile widzialne.
Fakt to z ogloszenia to fotel porazka, ale wlasnie takie mi sie podoba (chodzi o calosc) styl tego auta jest super, czuje ze to auto dla mnie.

olek997 - Pon Kwi 19, 2010 19:50

Sylviana, szczerze to jak kupilem rovera od starszej bawarskiej niemki ktora uzywala go przez jakies 10-11 lat to fotel kierowcy byl idealny! jakby nie używany! radość moja była wielka HURRA AUTO NIEKRĘCONE! ORGINALNY PRZEBIEG! jak na moje oko to ona wazyla gdzies z 55kg, ja waze z 90kg i mam roverka poltora roku i naprawde fotel skorzany się powycierał dośc przez ten czas. a zrobilem z 40 tysięcy raptem. także to nie ejst tak że fotel u akzdeog sie rownomiernie ściera.
Ciufa - Pon Kwi 19, 2010 20:37

Sylviana napisał/a:
160 konikow to jednak za duzo. przeciez to pali pewnie z 12 litrow :)

około 9 litrów przy spokojnej jeździe (jak ktoś potrafi tym spokojnie jeździć :P )

olek997 - Pon Kwi 19, 2010 21:00

Ciufcia, ja mimo usilnychs taran latem z wlączoną klima, jazda w miescie nie zrobilem wiekszego spalania niż 8:P No ale to klekot oczywiście:P dla pornownania kolega w ostavi 1,9 tdi robiąc tak jak ja (czyt. starając się) wykrecił makś 10,5:P, a gdy sę starąłme jak najmniejsze to z kolei nie chciało zejsc ponizej 6,5-7. a ZRek ma piękną lekką bude także Sylviana, 160kmw tej budzie jest jak najbardzije do wykarmienia;) więć 9-10 litrów spokojnie;) to nie widlasta ósemka;)
kprzemo24 - Pon Kwi 19, 2010 21:19

Ciufcia napisał/a:
około 9 litrów przy spokojnej jeździe


Ale to już zboczenie:P

Mi średnio pali 11 litrów i nie narzekam... Ekonomia nie gra u mnie aż tak ważnej roli jak dynamika i przyjemność z jazdy...

iktorn73 - Sro Kwi 28, 2010 10:18

Nie jest taki lekki :) . 1100 kg. Spalanie 10-11 l w mieście.Gazu do 14l.
zouza - Sro Kwi 28, 2010 10:23

Ciufcia napisał/a:
około 9 litrów przy spokojnej jeździe


9 l to mi pali mój, przy spokojnej jeździe ;) Myslę, że jakby od tego zależało moję życie MG ZR 160 nie zaszłabym poniżej 10-11


Aha Sylviana Panie tu też są i o dziwo wiedzą o czym mówią. Dziwne nie?

Kulis - Nie Cze 05, 2011 11:07

Witam, piszę tutaj w tym temacie, gdyż nie chcę robić śmietnika na forum :) Jednak jeśli mam zrobić oddzielny temat - proszę o informacje ;)
Więc do rzeczy. Zbliża się czas zakupu 1 samochodu. Cały czas byłem za Audi A3 1.9 TDI 90KM, jednak wczoraj zaszła pewna zmiana... Po przejażdżce i zobaczeniu na żywo MG ZR 2.0TDI "wkradł" się do mojego planu zakupu.
Ten sportowiec przypadł mi do gustu głównie z zewnętrznej strony - wg mnie, 3x bardziej agresywnie niż a3, środek jednak przeważa na stronę A3. Nie szukam dużego auta. Nie mam kobiety, dziecka więc małe autko mi wystarczy ;) . Jestem młody i jak pewnie sami dobrze wiecie, chodzi mi też o autko dynamiczne. Cały czas chodzi mi po głowie tylko i wyłącznie Diesel (czytając forum dowiedziałem się o "problemach" z przepływomierzem [jak pomyliłem nazwy to wybaczcie]). W sumie zadowoliłbym się w ostateczności MG ZR 1.8 160KM. Do wydania mam kwotę w graniach 14tyś zł. I tutaj kieruję pytanie do was. Czy za taką cenę dostanę dobre MG ? Jak wygląda ergonomia w dieslach a jak w 1.8 benzynkach? Czy diesle to silniki hondy, czy może po jakiejś lekkiej przeróbce rovera? (ten MG, którym wczoraj jeździłem miał 2.0TDI niby z Hondy - stąd moje pytanie). Jak wygląda sprawa utrzymania diesla a benzynki ? Dodam, że auto będzie mi służyło w krótkie jak i dłuższe trasy (nawet rzędu 400-500km). Jak wygląda dostępność części do tych dwóch rodzajów silnika. Jakie są najczęstsze awarie występujące w tych silnikach (z tego co wyczytałem, to w 1.8 jest problem z uszczelką pod głowicą (HGF czy jakoś tak) ) i czy można je łatwo naprawić i zastąpić? Jak sprawuje się zawieszenie na polskich drogach? oraz jak jest z awaryjnością tych samochodów?
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.
Z góry dziękuję również za pomoc ;)

hvil - Nie Cze 05, 2011 11:33

silnik TDI w ZR?? :twisted:
Kulis - Nie Cze 05, 2011 11:38

Niestety dokładnie się nie znam :D dlatego pytam, co bym jakiegoś gówna nie kupił :)
TO jaki silnik wychodzi w ZR w dieslu ?

Edit:
Już wiem - iDT :) Więc nadal pytanie, skąd pochodzą te silniki? :)

leszczu - Nie Cze 05, 2011 11:44

Kulis napisał/a:

Już wiem - iDT :) Więc nadal pytanie, skąd pochodzą te silniki? :)

Są to silniki konstrukcji Rovera. :wink:

Kulis - Nie Cze 05, 2011 12:55

Więc rozumiem, że dostępność części do tego iDT łatwa? :) I części w miarę w przystępnych cenach? :)
A jak wygląda z silnikiem 1.8 160KM?

leszczu - Nie Cze 05, 2011 12:59

Ogólnie części do Rovera/MG są dostępne w przystępnych cenach. :wink:
Ciufa - Nie Cze 05, 2011 16:18

Kulis napisał/a:
W sumie zadowoliłbym się w ostateczności MG ZR 1.8 160KM.

jako pierwsze auto ? powodzenia życze
bierz audi, jest dużo wygodniejsze

PopeY - Czw Cze 16, 2011 09:38

ZR 160 na pierwsze auto wydaje mi się ze dobry wybór

Części w miare łatwo dostępny,ceny również

Co do spalania. Mój po mieście mieści sie w 9,5litrach a na trasie przy prędkościach 100-110 spada poniżej 8

No Mój jest NA SPRZEDAŻ! :mrgreen: