|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - [ MG ZR 160 ] Lublin B+G
wyseq - Pon Kwi 19, 2010 20:14 Temat postu: [ MG ZR 160 ] Lublin B+G http://allegro.pl/item992..._160_rover.html
lub
http://paa.pl/mg_zr_160_rover-992239520.html
Umówiłem sie na jutro na oglądnięcie auta. JEstem z LBNa więc sobie podskocze...
Gadałem z nim chwilę o gazie, który założył... niestety nie jest to sekwencja. Założył jakiś zwykłą, prostą instalację...
Czytałem w FAQ, że do tych aut powinna być minimum sekwencja. Jak to ma się w praktyce?
kprzemo24 - Wto Kwi 20, 2010 15:00
wyseq napisał/a: | niestety nie jest to sekwencja |
Czyli ten gaz jest nic nie warty, a osiagi na gazie nawet nie beda zblizone do tych na benzynie. Dla mnie to bez sensu wkładac do tego auta zwykły gaz....
Zwróc uwage na prawe drzwi, bo kolor znacznie się odznacza. Pzoa tym poduszka kierowcy jakaś dziwna, od rovera chyba:/
wyseq - Sro Kwi 21, 2010 07:56
kolo jak założył gaz oczywiście wspomniany nie-sekwencyjny to mu coś tam strzeliło i teraz po wymianie świec ma zamontowany filtr stożkowy... jak to ma się do tego silnika??
sobrus - Sro Kwi 21, 2010 08:16
Zwykły gaz do sportowego samochodu ... polak potrafi. Trzeba było sobie lanosa kupić
Poza tym ten silnik ma plastikowy kolektor dolotowy i tylko gaz sekwencyjny jest dla niego bezpieczny. Właśnie dlatego że zwykły moze strzelić.
Lepiej kup sobie MG bez gazu i sam zagazuj.
praktis - Sro Kwi 21, 2010 09:04
wyseq napisał/a: | kolo jak założył gaz oczywiście wspomniany nie-sekwencyjny to mu coś tam strzeliło |
Strzał w dolot i szlag trafił obudowę filtra powietrza.
Daruj sobie ten egzemplarz, chyba że wstawisz mu sekwencję. Ze starej instalacji zostanie zbiornik i przewody miedziane, reszta do wymiany.
wyseq - Czw Kwi 22, 2010 09:23
a można wymienić instalację? na sekwencję?
pajda - Czw Kwi 22, 2010 12:10
wyseq, popatrz jeden post do góry ! praktis, napisał praktis napisał/a: | Daruj sobie ten egzemplarz, chyba że wstawisz mu sekwencję. Ze starej instalacji zostanie zbiornik i przewody miedziane, reszta do wymiany. |
wyseq - Czw Kwi 22, 2010 12:56
pajda napisał/a: | wyseq, popatrz jeden post do góry ! praktis, napisał praktis napisał/a: | Daruj sobie ten egzemplarz, chyba że wstawisz mu sekwencję. Ze starej instalacji zostanie zbiornik i przewody miedziane, reszta do wymiany. | |
spoko, zrozumiałem, że się da po tym jak napisał. Widocznie w mojej odpowiedzi nie przekazałem tego należycie
Chodziło mi o to, że czy taka zmiana instalacji gazowej nie spowoduje jakiś większych uszkodzeń. Czy jeśli mechanik jest ogarnięty to będzie to taka "formalnośc" dla niego...
I jak to wygląda w kosztach.
Gdy np. koszt nowej instalacji - z robocizną i częściami kosztuje ok 3000 to mniej więcej ile tutaj może kosztować...
kprzemo24 - Czw Kwi 22, 2010 15:05
wyseq napisał/a: | Gdy np. koszt nowej instalacji - z robocizną i częściami kosztuje ok 3000 to mniej więcej ile tutaj może kosztować... |
pewnie z 2500
A po co chcesz do tego pchac ten gaz?
wyseq - Czw Kwi 22, 2010 15:20
doczytałem się, że do tego auta się nie powinno wsadzać instalacji NIE-sekwencyjnej. Dlatego idąc tym tropem wolę, aby wszystko współgrało ze sobą jak należy i oprócz wymiany filtrów, płynów oraz innych eksploatacyjnych części to trzymać się od warsztatów jak najdalej
sam nie mam serca zeby taki silnik zagazować wiec szukałem gotowego
sobrus - Pią Kwi 23, 2010 10:13
te stereotypy... gazowanie silnika nie jest niczym złym.
Ale oszczędzanie na instalacji i jej serwisie/regulacji - jak najbardziej..
Dlatego najlepiej gazować samemu, niż potem poprawiać po oszczędnych.
Dobry i niedrogi zestaw - komputer STAG i wtryski magicjet. Do tego niezły reduktor (Alaska w tym wozie całkiem odpada) i można jeździć.
Markzo - Pią Kwi 23, 2010 18:16
mi za przeróbke 2gen na sekwencje znajomy warszat powiedział 1300zł, normalna cena to 1700zł u nas, stag300+
|
|