|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Dziwny problem z ogrzewaniem??
Crazy - Wto Kwi 20, 2010 09:14 Temat postu: [R620] Dziwny problem z ogrzewaniem?? Witam jest to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałośc jakby co
Problem polega na tym ze jak przekręcę pokrętłem ciepło /zimno leci tylko zimne powietrze . gdy chce zeby było ciepłe muszę podnieś maskę i wsunąc taką linkę. znowu jak chce by było zimne powtarzam tą czynnośc z linką tylko odwrotnie.
podejrzewam że linka mogła wychaczyc się gdzieś z panelu dlatego się tak dzieje.
Zdarzało się komuś coś podobnego.
Firq - Wto Kwi 20, 2010 09:41
Cytat: | podejrzewam że linka mogła wychaczyc się gdzieś z panelu dlatego się tak dzieje |
a chodzi bez oporów czy delikatny opór jest jeśli nie ma oporu to linka gdzieś poszła niestety...
Cytat: | gdy chce zeby było ciepłe muszę podnieś maskę i wsunąc taką linkę. |
musisz wsunąć linkę czy otworzyć ręką zaworek przed nagrzewnicą??
Crazy - Wto Kwi 20, 2010 11:08
czuc taki delikatny opór tylko
Cytat: | musisz wsunąć linkę czy otworzyć ręką zaworek przed nagrzewnicą? |
by leciało tylko ciepłe powietrze wsuwam tą linkę i nic więcej , a by było zimne pociągam linkę lekko do siebie.
olek997 - Wto Kwi 20, 2010 16:33
ostanio u mnie cos podobnego. gdzie ejst ta linka ktora wsuwas zi wysyuwasz? zrob foteczki? bo u mnie jest lekki opór no ale raczej mniejszy niż był do tej pory
Firq - Wto Kwi 20, 2010 16:46
olek997, na ścianie grodziowej masz zaworek mniej wiecej na środku i niech ktoś ci macha w aucie od zmiany (ciepło zimno) i zobacz czy dokładnie otwiera i zamyka zaworek na ścianie
olek997 - Wto Kwi 20, 2010 16:50
oki sprawdze
mechow - Sro Maj 05, 2010 15:38
mozesz tez sprawdzic pod nogami znajduje sie tam mechanizm sterujacy linkami bo do panelu przychaodza tylko dwie ciep-zimne i kierunek nawiewu moze wlasnie tam linka spadla bo nie sa niczym zabezpieczone przed spadnieciem z ciegienka. musisz wejsc pod kierownice i sie przyjrzec. ja mialem ten problem w ta zime i wlasnie tam tkwil problem
|
|