|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R618] Słaby ręczny
Adley - Sro Kwi 21, 2010 23:59 Temat postu: [R618] Słaby ręczny Witam.
Odkąd kupiłem mojego rovera mam bardzo słaby ręczny. Na postoju jest OK ale w czasie jazdy nie ma szans nic zrobić.
Pytanie: Jak i gdzie podciągnąć linkę? Może jakaś fotka lub schemat.
Dzięki z góry za pomoc.
POZDRAWIAM
liberoy - Czw Kwi 22, 2010 00:10
Siema
Jeśli chcesz delikatnie podciągnąć ręczny, musisz odkręcić ostatnią część tunelu. Tunel przykręcony jest na 3 śruby. Dwie po bokach prawie na końcu (przesuwasz siedzenia na maxa do przodu i jest dobre dojście), trzecia śruba jest pod przełącznikami od elektrycznych szyb. Musisz delikatnie podważyć ten cały przełącznik (tylko ostrożnie, żeby nie wyłamać zatrzasków, ja niestety jeden ułamałem i już nie wchodzi tak idealnie jak wcześniej). Następnie ściągasz ten tunel. Za dźwignią ręcznego będziesz widział linkę i na końcu dwie nakrętki/śrubki do regulacji. Naciągasz wedle uznania, składasz wszystko i wio:)
Adley - Czw Kwi 22, 2010 00:13
Nie spodziewałem się tak szybkiej odpowiedzi.
To tego jest chyba wyczerpująca.
Dzięki WIELKIE
Jutro powalczę z tym bo mam wolne ;-D
marthinez - Czw Kwi 22, 2010 06:22
Wystarczy wyciągnąć popielniczkę (tą w podłokietniku) i już mamy jako taki dostęp do regulacji ręcznego.
Obawiam sie tylko, ze podciągnięcie linki niewiele pomoże.
Perez - Czw Kwi 22, 2010 10:43
Przez popielniczke ciezko sie kreci, ja zawsze odsuwam fotele, odkrecam dwie sruby, unosze tunel, podpieram kluczem, krece regulacja. Tez mysle, ze niewiele pomoze, najlepiej pomagaja nowe tarcze i klocki.
[ Dodano: Czw Kwi 22, 2010 11:43 ]
Ale prawda jest taka, ze reczny to ciezki temat w 600
Mayson - Czw Kwi 22, 2010 11:36
Tu poglądowy schemacik
marthinez napisał/a: | Obawiam sie tylko, ze podciągnięcie linki niewiele pomoże. |
Perez napisał/a: | Ale prawda jest taka, ze reczny to ciezki temat w 600 |
A ja właśnie nigdy nie miałem problemów z żadną 600-ką w kwestii ręcznego... Ale może to wynika z tego, że oba były automaty i ręcznego używa się nawet kilkanaście razy dziennie - bo wiadomo, że nieużywany ręczny szybko pada.
marthinez - Czw Kwi 22, 2010 19:49
Mayson napisał/a: | A ja właśnie nigdy nie miałem problemów z żadną 600-ką w kwestii ręcznego.. | Ja też nie.
A znam temat od mechanika, który wymieniał mi klocki z tyłu.
Słaby ręczny, a przy tym ogólnie słabe hamowanie z tyłu to zazwyczaj wina zacisku.
Perez napisał/a: | Przez popielniczke ciezko sie kreci | Ja podałem procedurę z Rave.
Mayson, zrobił podobnie.
|
|