Zobacz temat - [R618] Słaby ręczny
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R618] Słaby ręczny

Adley - Sro Kwi 21, 2010 23:59
Temat postu: [R618] Słaby ręczny
Witam.

Odkąd kupiłem mojego rovera mam bardzo słaby ręczny. Na postoju jest OK ale w czasie jazdy nie ma szans nic zrobić.

Pytanie: Jak i gdzie podciągnąć linkę? Może jakaś fotka lub schemat.

Dzięki z góry za pomoc.

POZDRAWIAM

liberoy - Czw Kwi 22, 2010 00:10

Siema

Jeśli chcesz delikatnie podciągnąć ręczny, musisz odkręcić ostatnią część tunelu. Tunel przykręcony jest na 3 śruby. Dwie po bokach prawie na końcu (przesuwasz siedzenia na maxa do przodu i jest dobre dojście), trzecia śruba jest pod przełącznikami od elektrycznych szyb. Musisz delikatnie podważyć ten cały przełącznik (tylko ostrożnie, żeby nie wyłamać zatrzasków, ja niestety jeden ułamałem i już nie wchodzi tak idealnie jak wcześniej). Następnie ściągasz ten tunel. Za dźwignią ręcznego będziesz widział linkę i na końcu dwie nakrętki/śrubki do regulacji. Naciągasz wedle uznania, składasz wszystko i wio:)

Adley - Czw Kwi 22, 2010 00:13

Nie spodziewałem się tak szybkiej odpowiedzi.
To tego jest chyba wyczerpująca.

Dzięki WIELKIE !! !! !!

Jutro powalczę z tym bo mam wolne ;-D

marthinez - Czw Kwi 22, 2010 06:22

Wystarczy wyciągnąć popielniczkę (tą w podłokietniku) i już mamy jako taki dostęp do regulacji ręcznego.

Obawiam sie tylko, ze podciągnięcie linki niewiele pomoże.

Perez - Czw Kwi 22, 2010 10:43

Przez popielniczke ciezko sie kreci, ja zawsze odsuwam fotele, odkrecam dwie sruby, unosze tunel, podpieram kluczem, krece regulacja. Tez mysle, ze niewiele pomoze, najlepiej pomagaja nowe tarcze i klocki.

[ Dodano: Czw Kwi 22, 2010 11:43 ]
Ale prawda jest taka, ze reczny to ciezki temat w 600

Mayson - Czw Kwi 22, 2010 11:36

Tu poglądowy schemacik :ok:

marthinez napisał/a:
Obawiam sie tylko, ze podciągnięcie linki niewiele pomoże.
Perez napisał/a:
Ale prawda jest taka, ze reczny to ciezki temat w 600

A ja właśnie nigdy nie miałem problemów z żadną 600-ką w kwestii ręcznego... Ale może to wynika z tego, że oba były automaty i ręcznego używa się nawet kilkanaście razy dziennie - bo wiadomo, że nieużywany ręczny szybko pada.

marthinez - Czw Kwi 22, 2010 19:49

Mayson napisał/a:
A ja właśnie nigdy nie miałem problemów z żadną 600-ką w kwestii ręcznego..
Ja też nie.
A znam temat od mechanika, który wymieniał mi klocki z tyłu.
Słaby ręczny, a przy tym ogólnie słabe hamowanie z tyłu to zazwyczaj wina zacisku.

Perez napisał/a:
Przez popielniczke ciezko sie kreci
Ja podałem procedurę z Rave.
Mayson, zrobił podobnie.