Zobacz temat - [R45 1.8 LPG 2001r ] Problem falują obroty LPG
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45 1.8 LPG 2001r ] Problem falują obroty LPG

RadekF - Czw Kwi 22, 2010 23:42
Temat postu: [R45 1.8 LPG 2001r ] Problem falują obroty LPG
Rover R45 1.8

Witam!
Posiadam Roverka R45 1.8LPG i mam nastepujacy problem:
Otóź gdy silnik jest zimny wszystko jest ok. wtedy chodzi na benzynie.
Gdy sie rozgrzeje i przęłącza sie na gaz wtedy jest cos nie tak mianowice
gdy probuje ostro dodac gazu ma taka dziwna pustke obroty spadaja do 400-500 na chwilke i ida w góre. Lecz gdy wciskam go delikatnie obroty az tak mocno nie spadaja
lecz jest to denerwujące. Czasami nawet zgasnie gdy np. skrecam albo probuje zmniejszyc bieg. Na czym polega problem?
I jeszcze jedna sprawa na benzynie strasznie faluje ale nie gasnie słyszałem ze to moze byc silniczek krokowy...
Może to byc zła regulacja instalacji gazowej czy cos innego?
Pozdrawiam!

sobrus - Pią Kwi 23, 2010 08:20

Przygasanie po nagłym dodaniu gazu może być objawem źle wyregulowanej instalacji gazowej, ale dopóki nie dojdziesz do ładu z benzyną nawet nie próbuj jej regulować - stracisz tylko pieniądze.
Jeżeli działa źle na benzynie to na LPG też będzie źle działać.

Moze to być problem z silniczkiem krokowym. Sprawdź też przepustince.

BoloSr - Pią Kwi 23, 2010 08:30
Temat postu: Re: [R45 1.8 LPG 2001r ] Problem falują obroty LPG
sprawdzic czy nie lapie lewego powietrza gdzies i zobaczyc jak wyglada przekustnica moze jest zasywiona :(
RadekF - Nie Maj 16, 2010 00:07

Witam! Przepustnica była zasyfiona wiec wyczyscilem ale problem nie ustał. W poniedziałek zamawiam silniczek krokowy. Napisze jak założę. :neutral:
Markzo - Nie Maj 16, 2010 00:28

a nie chodzi o wycięcie tych "dotrysków" czy jak to się zwie z map gazu?? ztcp wielu osobom pomógł taki zabieg i roverki śmigały aż miło :)
RadekF - Pią Cze 04, 2010 11:26

Witam! Tydzień temu przyszedł silniczek krokowy (zamowiłem używany) i to chyba nie był najlepszy wybór... Zmieniłem wszystko ładnie odpalam i jest wszystko ok... Pojeździłm chwile przęłączył sie na gaz a ja nawet tego nie poczułem :mrgreen:
Ale pod wieczór chciałem go troche przeciągnąc i probem znowu powstał i znowu zapaliła sie kontrolka od ecu... Nie wiem teraz czy kupic nowy czy moze sprobowac czegos innego?????

Pozdrawiam!

borsi - Pią Cze 04, 2010 11:30

Świece kable kiedy wymienaiane . Sprawdź w kopułce kabel idący do cewki . on się robi zasyfiały i często on robi troche kłopoty.
Przeczyść tego krokowca dokładnie. wszystkie podciśnienia ok ?

RadekF - Pią Cze 04, 2010 19:32

Kable tragedia rok temu wymieniane ale w zimie juz mialy przebicie... zaizolowałem taśma ale niedługo kupuje nowe ngk bo te dlugo nie wytrzymały... Świece pół roku temu wymienione na orgynały ngk platynowe... Jutro sprawdzę ten kabel i dam znac. A co do krokowca to wyczyscilem go na drugi dzien i nic nie dalo :cry:
seniorfrederic - Nie Lip 18, 2010 22:10

Witam.
Mam MG ZS 120 z tym silnikiem i rowniez falowaly mi obroty. Wymienilem TP Sensor (na przepustnicy) i po problemie.
Pozdrawiam

hudy23_1985 - Nie Lip 18, 2010 22:17

Jaki kolego masz komputer LPG moze masz tak skopany gaz ze ci sie mapy PB rozjechały
Zrestartuj ECU i zobacz czy pomoże

des - Nie Lip 18, 2010 22:59

Ale koledze RadekF, z tego co pisze na benzynie pracuje dobrze i nic nie faluje. Problem pojawia się gdy autko zaczyna pracować na LPG.
Jak dla mnie podjedź na regulacje gazu. Jak nie pomoże to zobaczymy co dalej.