|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [r45 2.0di 2000] rozrząd r45 diesel
marcin731 - Pon Maj 03, 2010 15:20 Temat postu: [r45 2.0di 2000] rozrząd r45 diesel witam
mam zamiar wymienić rozrząd i chciałbym się dowiedzieć jaki dokładnie mam silnik bo na tą chwile wiem tylko za ma 77 kw czyli 105 km i prosiłbym by ktoś mi powiedział jaki dokładie jest to silnik
numer VIN SARRTZWNRYD482240
i jeśli to m:ożliwe prosiłbym o dokładne rozszyfrowanie numeru VIN
z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam
szoso - Pon Maj 03, 2010 15:27
http://www.roverki.pl/checkvin.php?input_vin=
45 ma oznaczenie silnika idt i on nie ma 105KM, 105KM ma silnik sdi który siedział w 400 a nie w 45
http://www.roverki.pl/article.php?sid=88
marcin731 - Pon Maj 03, 2010 15:58
w dowodzie rejestracyjnym jest napisane że ma 77 kw co w przeliczeniu daje 105 km
czy poprzez VIN nie da sie odczytać jaki dokładnie jest to silnik?
Jugol - Pon Maj 03, 2010 16:07
marcin, kolega szoso dał Ci linka do sprawdzajki VIN , więc w czym masz problem wpisz swój numer w sprawdzajkę i po problemie
Mix - Pon Maj 03, 2010 16:42
marcin731, nie sugeruj się tym, co masz napisane w dowodzie rejestracyjnym. Ja mam wpisane 74kW co daje 101KM. Pozatym W 2.0 iDT były dwa warianty mocy - 101 i 113 koni. 105KM miały silniki SDI z mechaniczną pompą wtryskową. Jeśli masz słabszą wersję (101KM), wystarczy dograć tylko fabryczne mapy od wersji 113 konnej, co zrobiłem. Różnica jest...i to spora Możesz sprawdzić czy na słupku drzwi kierowcy masz stickera z mocą podaną w kW? Z którego roku masz auto? Przed czy po FL? Moc w autach z tymi silnikami zależała głównie od roku produkcji.
marcin731 - Pon Maj 03, 2010 18:01
sprawdzałem VIN w linku od szoso ale myslałem ze może można coś jeszcze więcej z niego odczytać
auto jest z 2000 roku czyli przed fl, jutro sprawdzę ten słupek bo teraz nie mam możliwości
a co do częsci do rozrządu to rozumiem że najlepiej z tomateam.pl lub allegro?
a może ktoś zna lepsze (tańsze) żródło części do rozrządu do tego silnika?
Remigiusz - Pon Maj 03, 2010 18:10
marcin731, Kupisz w każdym sklepie z częściami do Aut rorzad. Ale najlepiej brać LUK lub Ruville oraz Gates
Ja chyba w sklepie za LUK i Gates zapłaciłem coś 550zl za cały rozrząd. Ale było o tym juz tyle razy na forum
Kapussta23 - Pon Maj 03, 2010 18:14
Mix napisał/a: | 105KM miały silniki SDI z mechaniczną pompą wtryskową |
Tu się chyba kolega pomylił.wersja SD 86 KM Miał pompę mechaniczną.silnik SDI 105 KM miał już pompę sterowaną elektronicznie
Mix - Pon Maj 03, 2010 18:59
marcin731 napisał/a: | auto jest z 2000 roku |
To masz na 99,9% 101KM, chyba że ktoś wgrał mocniejszą mapę. ZTCP mocniejsze mapy były na 100% od rocznika 2004, o ile nie już od przełomu 2003/2004.
Kapussta23, może coś pomieszałem, ale wydaje mi się, że pompa jest taka sama w SD i SDI, a różnice w mocy są spowodowane min. brakiem IC. Zasadnicza różnica pomiędzy SDI a iDT jest właśnie w sterowaniu pompy. Dlatego w iDT pompy padają zdecydowanie częściej
Remigiusz - Pon Maj 03, 2010 19:03
Mix, dobrze kolega mówił
SD ma mechniczna pompe Boscha i brak IC - takiego ja miałem
SDI ma pompe elektryczna
IDT ma VP30 wiec tez elektroniczna pompa
Jugol - Pon Maj 03, 2010 19:04
Remi55 napisał/a: | IDT ma VP37 |
...nie ma kolega racji, iDT ma pompę VP-30 Bosch'a , ale oczywista też elektroniczna
Kapussta23 - Pon Maj 03, 2010 19:16
SDI Ma pompę VP-37
Jugol - Pon Maj 03, 2010 19:21
...różnica pomiędzy VP-30, a VP-37 jest taka, że VP-30 ma sterownik pompy na sobie ( co jest dużo bardziej awaryjne) , a VP-37 jest sterowana z głównego kompa i to jest supcio rozwiązanie
P.S.
Ale nie róbmy koledze offtopa w temacie
Kapussta23 - Pon Maj 03, 2010 19:24
Jugol napisał/a: | a VP-37 jest sterowana z głównego kompa i to jest supcio rozwiązanie | .Racja.Rezystor i jazda!!!
Mix - Pon Maj 03, 2010 19:28
No to coś namieszałem, lecz intencje miałem dobre
Remigiusz - Pon Maj 03, 2010 19:39
Jugol, Racja Jugo Racja Zle mi sie wstukało kurcze nie wiem czemu ciągle VP37 pisze jak mi o Vp30 chodzi który lubi przez rezystor padać
|
|