|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R 45] Zły kąt wtrysku, a spalanie
Jugol - Nie Maj 16, 2010 11:26 Temat postu: [R 45] Zły kąt wtrysku, a spalanie Czy źle ustwiony kąt wtrysku może mieć wpływ na min. większe spalanie W porównaniu z poprzednim rokiem, z przed awarii sterownika pompy VP-30 wzrosło mi ono o ok. 1l na 100km. A wiem, że na 100% mam zły kąt wtrysku.
Krzysi3k - Nie Maj 16, 2010 12:16
Może zależność jest taka, że zły kąt, słabiej przyspiesza - gorsza elastyczność i w ten sposób ciężej się rozpędzić i spalanie wzrasta
magneto - Nie Maj 16, 2010 12:40
Jugol napisał/a: | Czy źle ustwiony kąt wtrysku może mieć wpływ na min. większe spalanie |
Na pewno ma wpływ.Przerabiałem ten problem w mazdzie i mi spalanie wzrosło o 2 litry przy normalnej jezdzie
Jugol - Nie Maj 16, 2010 12:47
Dzięki za odp. muszę to zmienić i kąt ustawić
marcinZG - Nie Maj 16, 2010 13:06
Tez mnie to zawsze zastanawialo czy dobrze ustawiony kat wplynalby na zmniejszenie spalania w mojej 45
Bo problemow z odpalaniem nie mam i nie mialem zadnych, nawet zima, nie wiem jak u Ciebie Jugol, podobnie z elastycznoscia (jest super).
A czytajac posty niektorych, ze 45 potrafi im w miescie zejsc ponizej 7l wydaje mi sie to nieprawdopodobne, bo u mnie przy dosc delikatnej jezdzie wiosna/latem w samym miescie jest to srednio 7,5l, a zima 9-9,5l.
Jugol - Nie Maj 16, 2010 13:13
marcinZG u mnie problemów z odpalaniem też nie ma i zimą nie było ( nie licząc mrozów poniżej - 20 st.), ja powiem tak wcześniej moje spalanie kręciło się ok. 6,5l na 100km- średnio, miasto, trasa, teraz jest 7,5- 7,7 l na 100km.
magneto - Nie Maj 16, 2010 13:55
Jugol napisał/a: | moje spalanie kręciło się ok. 6,5l na 100km- średnio, |
Mi udało sie zejść do 6.8l/100km a normalnie to w 8 się mieszczę ale nic z tm nie robię bo pali super nawet w największe mrozy.
Dużo zależy jak się jeździ.Tata ma toledo tdi i sie mieści w 5,5 po mieście a ja takim samym pale średnio litr wiecej
PHJOWI - Nie Maj 16, 2010 18:38
niestety ale ma wpływ na spalanie .
|
|