Zobacz temat - [R75] Kodowanie pilota
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Kodowanie pilota

Colin1488 - Pon Maj 17, 2010 15:58
Temat postu: [R75] Kodowanie pilota
Witam czy może ktoś podrzucić procedure albo link do kodowania pilota centralnego zamka.Na forum nie mogę znależć.Wymieniłem odbiornik sygnału,bo prawdopodobnie był przyczyna awarii i centralny z pilota dalej milczy, podkreślam że milczał od kiedy posiadam roverka.Z góry dziękuję i pozdrawiam.
staf - Pon Maj 17, 2010 16:09

Colin1488, To czytałeś? http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#23
Colin1488 - Pon Maj 17, 2010 16:17

póki co wyczytałem tylko do roverków 200 i 400.Nie podoba mi się ta opisana tam procedura, polegająca na czterokrotnym wciśnięciu guzika przy otwartych drzwiach.Można byłoby zaprogramować do obcego auta na parkingu gdy ktoś drzwi otworzy. :/
kasjopea - Pon Maj 17, 2010 16:22

Colin1488, kodowanie pilota, a synchronizacja (to kilkukrotne wciśnięcie guzika na pilocie) to jednak zupełnie co innego.
Colin1488 - Pon Maj 17, 2010 16:55

Czyli nie rozumiem.Kluczyk jest na pewno oryginalny i muszę go zsynchronizować z centralka, transponderem czy jak to się zwie.Żeby po prostu działał i nie wiem jak to zrobić.Wciskałem guzik 4 razy przy otwartych drzwiach i nic.
kasjopea - Pon Maj 17, 2010 16:57

Do tego konieczny jest komputer T4, czyli musisz się udać do warsztatu, gdzie go posiadają. Synchronizację natomiast przeprowadza się po wymianie baterii.
henryk - Pon Maj 17, 2010 17:08

Colin1488 napisał/a:
milczał od kiedy posiadam roverka

czyli nie możesz stwierdzić, że
Colin1488 napisał/a:
Kluczyk jest na pewno oryginalny

oryginalna jest kostka immo włożona w obudowę kluczyka - nie ma nic wspólnego z otwieraniem drzwi. Jeżeli się kluczyk nie chce synchronizować to znaczy, że wymiana odbiornika nic w Twoim przypadku nie dała.
Kluczyk składa się z paru rozbieralnych elementów: obudowa, grot, nadajnik i immo.
W Twoim przypadku pewne jest, że masz oryginalną kostkę immo i właściwy grot.

[ Dodano: Pon Maj 17, 2010 17:08 ]
Colin1488 napisał/a:
odbiornik sygnału,bo prawdopodobnie był przyczyna awarii
ale to jest jedna z paru możliwości, niestety.
malczaki - Czw Maj 20, 2010 20:33

WITAM

Reasumując -posiadając innego pilota np.z aukcji internetowej,sam domowym sposobem nie ,zakoduje" tak aby otwierał mój samochód,mimo że posiadam działającego pilota :roll:

Dobrze to rozumuje :?:

Bo czytając wypowiedzi na rożnych forach odnoszę wrażenie że niektórzy ( może piszą bajki :oops: ) domowym sposobem kodują sobie drugie piloty.

kasjopea - Czw Maj 20, 2010 21:01

Nie, musisz podjechać do warsztatu dysponującego komputerem t4, tam Ci zaprogramują pilota.
malczaki - Czw Maj 20, 2010 21:01

Dziękuje
kasjopea - Czw Maj 20, 2010 21:04

Proszę :grin: .
VMatas - Czw Maj 20, 2010 22:03

Jednak - dla pełnej jasności - chodzi o możliwość zaprogramowania samego pilota czy kostki immo? To dwie różne rzeczy.
Colin1488 - Sob Maj 22, 2010 10:12

chodzi o zaprogramowaniw samego pilota.byłem u elektronika ale ma za słaby sprzęt.W BMW programował w Land Roverze też a u mnie nie mógł.Nie miał nawet takiej opcji w swoim KTS-ie.
kasjopea - Sob Maj 22, 2010 10:23

Colin1488, dowiedz się, gdzie w Lublinie mają t4 i tam pojedź. Na pewno jakiś warsztat to ma.
martens - Sob Maj 22, 2010 10:48

kasjopea, niestety T4 nie ma w okolicach.
Colin1488, probowales pytac u CHRUSTa? Witosa pomiedzy makro a parkingiem Carrefour (biala budka dobrze widoczna od str parkingu i stacji paliw Carrefour).

v_chu - Pon Lut 13, 2012 16:42

sorki za odkopanie tematu który powstał tak dawno....
ale mam pytanko:
Czy to samo programowanie tyczy sie Hondy Accord V-gen (1997rok).
Pilot jest na jeden guzik. Jest na podczerwień. Samochód posiada immo wyłączany kluczykiem. Kluczyk jest oryginalny. Pilot jest dokupiony z innego Acco. Na "czujce" nad lusterkiem jest napis Valeo 391c IW... na pilocie jest dokładnie ten sam napis. Jak ktoś się orientuje to proszę o odpowiedź. Ewentualnie PW :)

z góry dziękuje za pomoc.
pozdrawiam