Zobacz temat - [R25 2.0 idt 2004] turbina (chyba) i wspomaganie (pasek)
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25 2.0 idt 2004] turbina (chyba) i wspomaganie (pasek)

Marcinus - Wto Maj 18, 2010 21:52
Temat postu: [R25 2.0 idt 2004] turbina (chyba) i wspomaganie (pasek)
Witajcie!
Kilka razy jadąc na niskich obrotach i stojąc usłyszałem takie dziwne huczenie (tak jakby sowa) dodając troszkę gazu dźwięk zmieniał się w huczenie innego rodzaju - nie wiem do czego je porównać. Wszystkie te dziwne dźwięki są słyszalne tylko do około 2000 rpm. Dodatkowo w czasie jazdy przy przyspieszaniu powyżej 2000 obrotów nie czuję tego "wciskania w fotel", na dodatek słychać dosyć głośne syczenie. Słychać je tylko w czasie przyspieszania, gdy odpuszczę gaz cichnie. Węże są dobre, nadymają się i są szczelne. Ten dłuższy wąż był wymieniony w grudniu, bo się przetarł i było podobne syczenie, ale teraz jest cały... :bezradny:
Drugi problem dotyczy paska wielorowkowego, a dokładniej tego jak on jest chroniony przed wodą spod kół... Wystarczy, że troszkę pokropi, zrobią się kałuże (a to niestety ostatnio niestety zdarza się codziennie :???: ) a buchają stamtąd kłęby pary, a wspomaganie działa z dużymi przerwami. Czy tu pomoże wymiana napinacza? Macie może jakieś swoje patenty żeby osłonić ten pasek?
A tak poza tym pasek był wymieniony we wrześniu zeszłego roku.
Być może problem z turbiną się już gdzieś pojawił, ale nie udało mi się do niego dotrzeć...

marcinZG - Wto Maj 18, 2010 23:41

A masz oslone pod silnikiem? Jesli tak, to oryginalna, czy nie?
Jesli nie masz w ogole, to chyba od tego trzeba by zaczac.

thef - Wto Maj 18, 2010 23:47

Marcinus napisał/a:
Węże są dobre, nadymają się i są szczelne.
Sprawdź jeszcze na wszelki wypadek mocowanie rury dolotu do turbiny oraz krótki gumowy łącznik w kształcie zbliżonym do obciętego stożka.
Marcinus - Sro Maj 19, 2010 09:30

Osłonę mam, nawet z jakimś dodatkiem gąbki czy czegoś takiego zapakowane w folię.
Co do węży, to mechanik je sprawdzał przy mnie, więc raczej by mnie nie zrobił w wała, zwłaszcza że robię wszystko w warsztacie "znajomego". Jak sprawdzić i gdzie znajdę ten łącznik w sensie jak bardzo musze rozłożyć samochód żeby się do niego dobrać?

Remigiusz - Sro Maj 19, 2010 09:42



Jest to nr 11 o co pisał thef, :wink: