|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [Rover 45 '00 1,4 16V] Problem ze sprzęgłem
litwin - Sob Maj 22, 2010 16:50 Temat postu: [Rover 45 '00 1,4 16V] Problem ze sprzęgłem Zakupiłem kolejnego Roverka i mam problem. Coś jest nie tak ze sprzęgłem, strasznie wysoko "bierze". Myślałem, że to wina sprzęgła, wymieniłem na nowe, jednak objawy znów są takie same. Jak jest zimny silnik to jeszxcze jakoś działa, jak się pojeździ, to sprzęgło ciągnie przy dodaniu gazy. Pomóżcie proszę!!!
faecd - Sob Maj 22, 2010 16:56
litwin napisał/a: | Zakupiłem kolejnego Roverka i mam problem | zamienil stryjek siekierke na kijek miales mniejszego mocniejszego a masz ciezszego slabszego Rovera
litwin napisał/a: | strasznie wysoko "bierze" | W 400 jest podobnie. Sprobuj moze wymienic swiece i kable wtedy przynajmniej na jalowym bedziesz mogl na polsprzegle dobrze jezdzic i zobaczysz jak wysoko sprzeglo tak na prawde "bierze"
litwin napisał/a: | Jak jest zimny silnik to jeszxcze jakoś działa | bo wtedy silnik chodzi na ssaniu
litwin - Sob Maj 22, 2010 16:59
Nie ma opcji półsprzęgła, jak się nagrzeje to ciężko jest jechać, może to wysprzęglik?
greg-si - Sob Maj 22, 2010 18:27
litwin, jak to 'sprzęgło ciągnie'?
W R400 wbrew pozorom można wyregulować sprzęgło i jeśli jest tak samo w R45 czyli hydraulika to należy coś z tym zrobić skoro masz nowe sprzęgło.
litwin - Sob Maj 22, 2010 18:53
greg-si, może źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, że dają gazu i obroty się zwiększają a samochód nie przyspiesza, tak jakby było wciśnięte sprzęgło. A gdzie jest regulacja w R400?
BoloSr - Sob Maj 22, 2010 19:10
litwin napisał/a: | greg-si, może źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, że dają gazu i obroty się zwiększają a samochód nie przyspiesza, tak jakby było wciśnięte sprzęgło. A gdzie jest regulacja w R400? |
niesttey ale tu jest hydraulika i nic nie wyregulujesz
jedynie to mozesz sprobowac odpowietrzyc układ bo moze to jest problem
greg-si - Sob Maj 22, 2010 21:12
litwin, to masz jak ja. Ślizga się sprzęgło. Skoro masz nowe to znaczy że albo jest zatarta łapa sprzęgła lub zapowietrzony układ bądź też inny nieznany mi czynnik to sprawia.
Wymieniłeś kompletne sprzęgło czyli tarcza i docisk? Jeśli tak to jakiej firmy?
Regulacja sprzęgła polega na dodaniu/odjęciu płynu który jest w układzie wysprzęglika. Jest z tym trochę zabawy bo można się nieźle pozalewać płynem ale można wyregulować sprzęgło tak aby brało jak nam się podoba.
litwin - Sob Maj 22, 2010 21:36
Sprzęgło komplet Valeo zakupiony w Inter Cars. A ta łapa sprzęgła to co to?
greg-si - Sob Maj 22, 2010 21:53
to jest to co pcha wysprzęglik a w skrzyni odpycha tarczę
jeśli zatarła się łapa czyli chodzi ciężko to może nie odbijać do końca i przez to taki efekt
poczytaj bo było o tym na forum
faecd - Sob Maj 22, 2010 22:57
a ja gdzies slyszalem, ze czasami nowe sprzegła tak wlasnie maja ze tak jakby sie slizgaja przez kilka kkm pozniej dochodzą do siebie
leszczyna - Nie Maj 23, 2010 10:48
Raczej bym nie ryzykował jeżdżenia na półsprzęgle może się to dla niego żle skończyć.
Kot - Nie Maj 23, 2010 11:08
jazda na pol sprzeghle spali momentalnei sprzeglo i 500 zlotych dosłownie poleci z dymem
greg-si - Pon Cze 07, 2010 15:13
odgrzebuje bo problemem u mnie było pęknięte łożysko oporowe po wadliwym montażu. Przez to najprawdopodobniej ślizgało się u mnie sprzęgło.
Kot - Pon Cze 07, 2010 16:35
Grzesiek a ktory mechaniker to taki zdolny
greg-si - Pon Cze 07, 2010 16:57
nie wiem bo to jeszcze u niemców było robione
|
|