|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - Prosze o opnie: Rover 45 z kierownica od MG?
Lasse - Sob Maj 29, 2010 16:21 Temat postu: Prosze o opnie: Rover 45 z kierownica od MG? Witam wszystkich, mam nadzieje, ze znajde odpowiedz na moje pytanie, bo sprawa wydaje mi sie dziwna...
Zamierzam zmienic mojego Roverka 200 na 45, znalazlam sobie na aukcji rocznik 2003, 2,0 TDI, w srodku z jasnym wykonczeniem plus kierownica w jasnym obiciu. Co mnie bardzo zastanwaia, to fakt, ze samochodzik na zewnatrz z przodu i z tylu ma znaczek Rover 45 i tak sprzdawca go nazywa, natomiast na kierownicy widnieje znaczek "MG". Wiem, ze marka zostala przejeta, ale czy to sie zdarza, zeby w srodku na kierownicy byl nowy znaczek, a na zwnatrz stary??? Oczywiscie sprzedawaca zapewnia, ze jest bezwypadkowy, stan bardzo dobry i ze ten fakt jest normalny i ze na pewno nie jest zlozony z 2 samochodow
Bardzo porsze o porade i z gory ogromne dzieki!!!!
A moze ktos w ogole chcialby mi poradzic, czy roverek wart zakupu?
http://allegro.pl/item105...45_2_0_tdi.html
Lasse
marcinZG - Sob Maj 29, 2010 18:00
Zobacz sobie jaki znaczek na kierownicy maja inne 45-ki z tego rocznika..
Lasse - Sob Maj 29, 2010 18:01
Oczywiscie, ze juz patrzylam. Nie spotkalam zadnego ze znaczkiem MG, dlatego pytam....
staf - Sob Maj 29, 2010 18:22
Lasse, cyt........Auto ma przejechane 40 tyś przebiegu (udokumentowanego)
Wielka niewiara.
Lasse - Sob Maj 29, 2010 18:41
Tak, 40 tys brzmi nieprawdopodobnie, ale ponoc przy wjezdzie do Polski rok temu mial 20... Czy to powod, zeby go skreslic? Dzieki za podpowiedz!
marcinZG - Sob Maj 29, 2010 18:46
Lasse napisał/a: | Oczywiscie, ze juz patrzylam. Nie spotkalam zadnego ze znaczkiem MG, dlatego pytam.... |
Moze to swiadczyc np o tym, ze auto mialo wystrzelona poduszke kierowcy, a co za tym idzie nie jest tak bezwypadkowe jak zapewnia sprzedajacy.
Poza tym cena powiedzialbym promocyjna jak na ten rocznik.
staf - Sob Maj 29, 2010 18:55
Lasse napisał/a: | . Czy to powod, zeby go skreslic? |
Pewnie że nie. Najlepiej pojechać zobaczyć. Czy warto? Wybór należy do Ciebie.
Lasse - Sob Maj 29, 2010 18:58
Dzieki za sugestie! Ale jak pojade z nim do mechanika, to teoretycznie powinien on moc to sprawdzic? PLus jakies inne slady bicia...
staf - Sob Maj 29, 2010 19:02
Lasse napisał/a: | Dzieki za sugestie! Ale jak pojade z nim do mechanika, to teoretycznie powinien on moc to sprawdzic? PLus jakies inne slady bicia... |
W dużym stopniu tak. Stacja diagnostyczna, komputer powie dużo. MOżna też zmierzyć grubość lakieru.
Lasse - Sob Maj 29, 2010 22:58
Tak tez zrobie! Dzieki!
A jesliby ktos slyszal o podobnym przypadku, to bede wdzieczna za informacje
Pozdrawiam!
xaoo - Sob Maj 29, 2010 23:21
Mogą być 2powody zmiany kierownicy - "tuning - widzimisię" albo strzelona poduszka (bardziej prawdopodobne). Sprawdź te trzy kroki:
1) czy po przekręceniu kluczyka robi się test poduszek
2) czy pod siedziskiem kanapy jest sterownik poduszek, czy dochodzą do niego kabelki, czy są podłączone (zazwyczaj po strzale, ten sterownik nie jest wymieniamy tylko wyłączany)
3) podłaczenie pod komputer (pełny test, nie tylko silnik) i przejrzenie historii
FAIL na którymkolwiek kroku powinien oznaczać, że trzeba iść do domu i nie warto przechodzić do kroku następnego.
Przebieg jest podejrzany, ale ja bym go nie skreślał, sam rok temu kupiłem auto z 2003, które miało 68000.
komarek - Nie Maj 30, 2010 00:08
ja kupiłem swoją 400 blisko 10 letnią z przebiegiem 61.000 (realnym) więc cuda się zdarzają, ale w przypadku diesla to jakaś abstrakcja dla mnie
|
|