Zobacz temat - [R75] Radio
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Car-audio, nawigacje, radia CB - [R75] Radio

CZAREK1965 - Sro Cze 02, 2010 15:04
Temat postu: [R75] Radio
witam.od dwóch dni mam problem z radiem tzn.na wyświetlaczu normalnie świeci ale w głośnikach cisza.co ciekawe w momencie gaszenia silnika na pół sekundy gra.ma ktoś pomysł gdzie szukać problemu?pozdrawiam i proszę o pomoc .
dukat11 - Sro Cze 02, 2010 15:43

Może coś wysyła zewnętrzny sygnał mute albo masz zwarcie na tym przewodzie.
CZAREK1965 - Sro Cze 02, 2010 15:50

może jeszcze napisze że czasem się trochę odezwie i znów nie gra.tak jak by nie łączyły głośniki.ale jak pisałem wcześniej przy wyłączaniu zapłonu przez moment normalnie gra.takie to oto bydle.
kris-tofer - Sro Cze 02, 2010 17:50

może końcówka mocy? nie znam się na tym za bardzo, lub potencjometr od pogłaszania się uszkodził

[ Dodano: Sro Cze 02, 2010 17:50 ]
najlepiej wyciągnąć radio i posprawdzać kabelki, kostki.

staf - Sro Cze 02, 2010 17:54

kris-tofer napisał/a:
najlepiej wyciągnąć radio i posprawdzać kabelki, kostki.

Chyba najlepsza rada. Może gdzieś w kostce nie łączy. Sprawdź.

kris-tofer - Sro Cze 02, 2010 17:57

staf,
CZAREK1965 napisał/a:
ale jak pisałem wcześniej przy wyłączaniu zapłonu przez moment normalnie gra.takie to oto bydle
więc raczej nie kostka, co nie przeszkadza sprawdzić naturalnie. Myślę, że pan Mietek elektronik załatwi sprawę. Trzebaby posprawdzać mierniczkiem wyjścia na głośniki na elektronice radia.
krist - Sro Cze 02, 2010 18:57

I jeżeli kolega ma jakiekolwiek pojęcie "o prądzie" i w posiadaniu choćby z marketu multimetr, to warto sprawdzić co dzieję się na wejściach/wyjściach radia.
Warto też było by podpiąć radio pod zewnętrzne źródło prądu - odpiąć wszystkie kostki prócz tej z wyjściami na głośniki, sprawdzić na które piny jest podawane napięcie zasilające radio i na te same piny podać napięcie z zewnętrznego źródła.
Pozdrawiam.

Dziadek - Sro Cze 02, 2010 18:59