Zobacz temat - [rover 400 1.4 16v ] ciśnienei paliwa
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [rover 400 1.4 16v ] ciśnienei paliwa

Rabitt - Pon Cze 07, 2010 22:25
Temat postu: [rover 400 1.4 16v ] ciśnienei paliwa
Witam tak jak w temacie zmieżyłem ciśnienie paliwa i mam 1.5 bara... czy to dobra dawka paliwa? pompa zepsuta? czy coś innego ile powinno być z góry dziękuje za pomoc
praktis - Pon Cze 07, 2010 23:04

A zdradzisz nam tajemnicę jaki silnik znajduje się w Twoim R? Czy mamy zgadywać?
Rockefeler17 - Wto Cze 08, 2010 08:39
Temat postu: Ciśnienie paliwa...
Ciśnienie paliwa powinno wynosić conajmniej 3 Bary. jezeli masz 1.5 bara to najprawdopodobniej pompka paliwa Ci siadła. Pompę kupisz w sklepie za 120 zł - zamiennik... Na allegro ok 80 zł z roczna gwarancją. Spisz model pompy po odkręceniu i wpisz na allegro. napewno cos znajdziesz. Pompa zanjduje się nad zbiornikiem paliwa. Odkręcasz zbiornik na kanale i wyciagasz potem pompe. I wtedy najlepiej wlać benzynę do jakiegos pojemnika i zatopić pompe, podłączyć jakiś akumulator tylko w dobrą strone żeby popmpwała a nie wypopowywała. Do weża mocujesz "nanometr" do mierzenia ciśnienia i sprawdzasz. Wnioskuje że chodzi Ci o silnik benzynowy;) Mam nadezieje że popmogłem;) A ciśnienia nie sprawdzisz jeżeli nie odkręcisz pompy paliwa bo mogą byc przewody zapowietrzone :rotfl: Moje gg: 4157525 Jestem wieczorami;)
Vesper416 - Wto Cze 08, 2010 17:52
Temat postu: Re: Ciśnienie paliwa...
Rockefeler17 napisał/a:
Ciśnienie paliwa powinno wynosić conajmniej 3 Bary. jezeli masz 1.5 bara to najprawdopodobniej pompka paliwa Ci siadła. Pompę kupisz w sklepie za 120 zł - zamiennik... Na allegro ok 80 zł z roczna gwarancją. Spisz model pompy po odkręceniu i wpisz na allegro. napewno cos znajdziesz. Pompa zanjduje się nad zbiornikiem paliwa. Odkręcasz zbiornik na kanale i wyciagasz potem pompe. I wtedy najlepiej wlać benzynę do jakiegos pojemnika i zatopić pompe, podłączyć jakiś akumulator tylko w dobrą strone żeby popmpwała a nie wypopowywała. Do weża mocujesz "nanometr" do mierzenia ciśnienia i sprawdzasz. Wnioskuje że chodzi Ci o silnik benzynowy;) Mam nadezieje że popmogłem;) A ciśnienia nie sprawdzisz jeżeli nie odkręcisz pompy paliwa bo mogą byc przewody zapowietrzone :rotfl: Moje gg: 4157525 Jestem wieczorami;)



Co ty w ogóle wypisujesz za herezje. Jak pompe wyciągniesz z baku i włożysz do czego kolwiek z jaką kolwiek cieczą to nie będzie pracować pod obciążeniem i nawet wadliwa może pokazywać 3 bary. Coś akurat o pompach w roverkach wiem. Moja niby sprawna pompa zanurzona w cieczy i uruchomiona sikała na 4 meetry w górę a w samochodzie jak była zamontowana to nie dawała rady.

Nie baw się w zamienniki z allegro bo nie jeden z tego forum się naciął na nie w tym ja. Są to tanie chińskie gówna. A jeden sprzedawca Nataliafs czy jakoś tak jest nadzwyczaj nie ucziwym i kłamliwym spzedawcą. Jak chcesz zwrócić pompę to pisze przepraszam ale pompa śmierdzi paliwem więc była używana ...

Oryginalny wkład pompy Walbro to koszt 180-200zł a jeśli zamienniki to tylko Kager.

Rabitt - Wto Cze 08, 2010 22:08

silnik 1.4 16v dziękuje pomogliście mi a ciśnienei sprawdziłem w ten sposób że zdemontowałem filtr paliwa i tam podłączyłem urządzenie a propo niemoge nigdzie dostać filtra jakiś zamiennik jest" ? albo pasuje od innego auta?
Rockefeler17 - Wto Cze 08, 2010 22:43
Temat postu: ciśnienie pompy
Człowieku z poznania, nie gadaj mi głupot bo sam u siebie pompę naprawiałem! Nie rób ze mnie ciemniaka! Co Ty wogóle piszesz? Że nie można sprawdzić prawidłowego ciśnienia pompy zanurzonej w cieczy? Jeżeli masz zapowietrzone lub zatkane przewody to wtedy owszem nie da rady sprawdzić! I nie kłóć się ze mną, bo jeżeli nie potrafisz stworzyć odpowiednich warunków żeby sprawdzić pompę to się nie wypowiadaj! Potrafię rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości jeżeli chodzi o silniki benzynowe w roverach!

[ Dodano: Wto Cze 08, 2010 22:33 ]
Nie potrzebna Ci oryginalna pompa! Bo wystarczy Ci zamiennik który dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym za 120 zł. Roczną gwarancję masz! A filtr paliwa też kupisz w każdym sklepie. Np z BOSH'a kosztuje ok 50 zł. Ja taką mam. A do tego zamiennik pompy za 120 zł i wszystko chodzi!!! Więc nikt nie bd mi pisał żadnych głupot jeżeli chodzi o te sprawy!

[ Dodano: Wto Cze 08, 2010 22:43 ]
Vesper416 napisał/a:
Rockefeler17 napisał/a:
Ciśnienie paliwa powinno wynosić conajmniej 3 Bary. jezeli masz 1.5 bara to najprawdopodobniej pompka paliwa Ci siadła. Pompę kupisz w sklepie za 120 zł - zamiennik... Na allegro ok 80 zł z roczna gwarancją. Spisz model pompy po odkręceniu i wpisz na allegro. napewno cos znajdziesz. Pompa zanjduje się nad zbiornikiem paliwa. Odkręcasz zbiornik na kanale i wyciagasz potem pompe. I wtedy najlepiej wlać benzynę do jakiegos pojemnika i zatopić pompe, podłączyć jakiś akumulator tylko w dobrą strone żeby popmpwała a nie wypopowywała. Do weża mocujesz "nanometr" do mierzenia ciśnienia i sprawdzasz. Wnioskuje że chodzi Ci o silnik benzynowy;) Mam nadezieje że popmogłem;) A ciśnienia nie sprawdzisz jeżeli nie odkręcisz pompy paliwa bo mogą byc przewody zapowietrzone :rotfl: Moje gg: 4157525 Jestem wieczorami;)



Co ty w ogóle wypisujesz za herezje. Jak pompe wyciągniesz z baku i włożysz do czego kolwiek z jaką kolwiek cieczą to nie będzie pracować pod obciążeniem i nawet wadliwa może pokazywać 3 bary. Coś akurat o pompach w roverkach wiem. Moja niby sprawna pompa zanurzona w cieczy i uruchomiona sikała na 4 meetry w górę a w samochodzie jak była zamontowana to nie dawała rady.

Nie baw się w zamienniki z allegro bo nie jeden z tego forum się naciął na nie w tym ja. Są to tanie chińskie gówna. A jeden sprzedawca Nataliafs czy jakoś tak jest nadzwyczaj nie ucziwym i kłamliwym spzedawcą. Jak chcesz zwrócić pompę to pisze przepraszam ale pompa śmierdzi paliwem więc była używana ...

Oryginalny wkład pompy Walbro to koszt 180-200zł a jeśli zamienniki to tylko Kager.



Co z tego ze sikała Ci na 4 m do góry jeżeli nie sprawdziłeś ciśnienia!!! Może pompa dawała ciśnienie 2,5 Bara, a to już za mało! A nie musiałeś kupować dziadostwa na allegro za 80 zł i do tego jakiś gościu jeszcze Cię oszukał! Trzeba było kupić w sklepie za 120 zł! I nie pisz mi że to ja wypisuję herezję bo znam się na rzeczy! O jakim Ty tu obciążeniu pompy w cieczy piszesz?? Oszalałeś? Stwarzasz popmpie warunki takie jak w baku, podłączasz 12 V akumulator i montujesz nanometr czy jakiś inny przyrząd odpowiedni do to tego pomiaru do odpowiedniego wężyka. Cała filozofia!

kasjopea - Wto Cze 08, 2010 23:29

Rockefeler17, może tak trochę spokojniej?
Rockefeler17 - Sro Cze 09, 2010 18:14
Temat postu: ciśnienie
Przepraszam, ale jak się czyta takie coś to nerwy puszczają...
oprawca_1978 - Sro Cze 09, 2010 20:35

Teoretyczne ciśnienie nie paliwa w tych instalacjach (jak i w wielu innych) - to standardowe 3 bary - czyli 300 kPa, czyli 0.3 MPa.

Jakoże zapotrzebowanie paliwa przez silnik jest różne, wprost zależne od jego obciążenia, a wydajność pompy paliwa stałą, dba o to pewien banalnie prosty w swej budowie i działaniu, oraz niezmiernie z tych powodów, niezawodny, podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa.

Jeśli ciśnienie SAMEJ pompy paliwa przekracza ww. wartość (sprawna pompa paliwa pracuje zawsze z "nadwydajnością" ciśnienia), a na listwie wtryskiwaczy owe jest za małe, niż ww. - to przede wszystkim - układ paliwowy silnika jest do przeglądu, tj. jego przepustowość, wprost zależna od jego zanieczyszczenia, które na pewno jakieś jest.

Przewody paliwowe do przeglądu i ewentualnego przepychania. Filtr paliwa do wymiany, od razu. Filtr siatkowy pompy paliwa do przeglądu i ewentualnego czyszczenia. Bak paliwa do przepatrzenia w środku, może jest błoto i piach.
Wężyk podciśnienieowego regulatora ciśnienia paliwa do sprawdzenia szczelności i drożności.

Cały układ dolotowy silnika do sprawdzenia - pod względem szczelności i braku "lewego powietrza", które może ciągnąć przez jego niesprawność.

Filtr powietrza do sprawdzenia, także jego obudowa i dolot.

Układ przewietrzania silnika do sprawdzenia.

Itd..

keczu - Sro Cze 09, 2010 21:08

Pompa daje do 5-6 barow cisnienia ,1.5 to za malo . Wiekszosc dobrych zamiennikow to w zasadzie pompy Walbro tylko roznie pakowane. Jutro wrzuce fotki z moich dwoch Roverkow z pomiarem cicnienia ,jeden dawal przy rozruchu 1.5 i ciezko zapalal, drugi daje prawie 6. I jeszcze jedno ,auto moze zapalac z kabli ,a nie zapala z aku. Bo z pozyczonego auta mamy ponad 14V a z aku pod obciazeniem ok.10V. I tez nie wiem po co wyciagac pompe :roll: .