Zobacz temat - [R620] Błąd 136, falujące obroty
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Błąd 136, falujące obroty

Arek - Pon Cze 14, 2010 19:32
Temat postu: [R620] Błąd 136, falujące obroty
mam taki problem:
silnik szarpie nie ma mocy na wolnych obrotoch tak jakby gubil cykl:
komputer pokazuje blad:
BLEDNY NASTAWNIK PRZEPLYWU OBWOD REGULACJI
kod bledu: 136

dzwonię po calej Polsce po różnych serwisach i nikt nie moze tego błędu zdiagnozowac

prosze o pomoc

a i jeszcze jedna bardzo istotna info. dotyczaca zachowania sie autka:
podczas zwalniania silnikiem (odpuszczenie gazu na biegu) tak w momencie gdy wskazowka obrotow jest w przedziale od 3.3 tys do 1.9 tys zapala sie chec engine i gasnie gdy wskazowka osiagnie pulap 1000 obr - dzieje sie tak podczas puszczenia gazu i zwalniania na biegu - gdy zapali sie chec engine autko nie reaguje na gaz

kasjopea - Pon Cze 14, 2010 20:13

Arek, proszę krótko w tytule posta nazwać swój problem.
Brt - Wto Cze 15, 2010 09:39

do sprawdzenia wiązka przewodów i kostka od pompy wtryskowej :ok:
Arek - Wto Cze 15, 2010 10:05

ok spróbuję :wink:
Pawsiak - Wto Cze 15, 2010 22:27

prawdopodobnie poszedł Ci nastawnik na pompie (to jest ta górna cześć pompy) radze Ci rozejrzeć sie za nową pompą wtryskową albo za samym nastawnikiem ale z tym bedzie ciężko
Arek - Sro Cze 16, 2010 13:38

Wymieniałem całą pompę i nic to nie pomogło, więc nie jest to wina pompy :cry:
TrAViShOn - Sro Cze 16, 2010 15:51

Miałem identyczną historię z CHECK ENGINE, Brt dobrze Ci mówi.Sprawdź (przeczyść) kostkę, potem skasuj błędy i zobacz co dalej - mojemu pomogło.
Arek - Pon Cze 21, 2010 10:42

Wyczyściłem kostkę, pomogło jak narazie , samochód nie szarpie ale jeszcze trochę falują obroty !! !
TrAViShOn - Pon Cze 21, 2010 14:42

No tak, a co z check podczas spadku obrotów :?: Zrób jeszcze reset pamięci błędów komputera, po czym przejedź się, a następnie przeprowadź diagnostykę (instrukcje na stronie). Najważniejsze, aby nie powrócił błąd. :wink:
Co do falujących obrotów, to opcje są dwie(o których wiem):
1-przepływomierz (możesz odpiąć i zobaczyć czy będzie różnica)
2-czujnik temperatury paliwa (przy pompie)
Poczytaj tematy o czyszczeniu przepływki na forum, a na stronie masz instrukcję wymiany w/w czujnika.
Jak coś po kręciłem - poprawcie :neutral:

Ps. Mój też faluje nieznacznie, gdy się nagrzeje.