Zobacz temat - [R600] Swap - Ti w miejsce SDi
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Swap - Ti w miejsce SDi

kepo - Pią Cze 25, 2010 16:39
Temat postu: [R600] Swap - Ti w miejsce SDi
Jak w temacie. Czy nie jest to poroniony pomysł? ;) Co trzeba będzie wymienić? Czy to w ogóle opłacalne - kupić anglika lub sam silnik i przekładać do SDi? Czy też może od razu zapolować na całego roverka 620ti, co nie jest wcale takie proste...
Remigiusz - Pią Cze 25, 2010 17:00

Zależy od punktów mocowania ślinika, ale gdzieś o tym już kiedyś było.
Jak by były takie same to by reszta nie była taka z komplikowana z adaptować. :wink:

Niech się ktoś więcej kumaty na ten temat wypowie :razz:

kwiatekt11 - Pią Cze 25, 2010 18:29
Temat postu: Re: [R600] Swap - Ti w miejsce SDi
kepo napisał/a:
Jak w temacie. Czy nie jest to poroniony pomysł? ;) Co trzeba będzie wymienić? Czy to w ogóle opłacalne - kupić anglika lub sam silnik i przekładać do SDi? Czy też może od razu zapolować na całego roverka 620ti, co nie jest wcale takie proste...
ja myślałem żeby założyć sdi do Ti żeby było ekonomiczniej :mrgreen:
Vesper416 - Pią Cze 25, 2010 19:51

chcesz włożyć benzyniaka w miejsce diesla więc wszystko do wymiany. Mocowania na 10000000% nie będą pasować calusienki osprzęt silnika, calusienka wiązka elektryczna, nie wiem jak ze skrzynią bo sie nie orientuje co siedzi w dieslach 600 i ti ale chyba pg1 to może skrzynia zostanie ale nie jestem pewien
Konix - Pią Cze 25, 2010 20:30

Skrzynia mogła by zostać, ale Ti bez torsena kulawy będzie. Cały układ paliwowy też do wymiany.
Raptile - Pią Cze 25, 2010 20:39

kepo, niemasz na zlot 300 zl a swapa z Ti chcesz robic ? Policz tez doprowadzenie silnika do ideału
kepo - Pią Cze 25, 2010 21:16

raptile nie twoja sprawa na co mam pieniadze a na co nie mam

vesper czyli wg ciebie lepiej od razu całe Ti znalezc?

Vesper416 - Pią Cze 25, 2010 21:23

No pewnie że lepiej. Poza tym cos słabo wychodzą przekładki silników Ti ponoć bardzo dużo problemów jest później....
Markzo - Pią Cze 25, 2010 21:26

Przecież Sdi do L-series = bliźniak Tserii = mocowania są takie same, kupujesz angola 620Ti, przekładka wiązki, zegarów i silnika. Spokojnie da się to ogarnąć, nie dotykasz przeniesienia napędu, bo półosie, skrzynia itp zostają, możesz dołożyć torsena lub jak skrzynia z TI jest wlepsyzm stanie to je zamienić ze swoją ;) Ewentualnie swapować 2.5KV6 bo też podejdzie pod mocowania diesla. Pomysł ciekawy, keeeeep rocking!
Remigiusz - Pią Cze 25, 2010 21:37

Markzo napisał/a:
Ewentualnie swapować 2.5KV6 bo też podejdzie pod mocowania diesla.



No jednak coś z tym było, ze skrzynia PG1 ma tez T-seria to jeszcze pamietam ale nie bylem pewien o te punkty mocowania. Ale na fotach silnik tak samo co L-seria wygląda. Czyli czołg :mrgreen:

Markzo - Pią Cze 25, 2010 21:40

Ownstlr przy swapie 2.5KV6 do budy R45 mi mówił, że mocowania (na pewno górne) są jak w dieslu, więc pewnie nie będzie przeszkód, bo KV6 z ZS180 był spięty ze skrzynią PG1 :)