|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Pali tylko z plaka
sebek88sko - Sob Cze 26, 2010 14:14 Temat postu: [R620] Pali tylko z plaka Witam
Chce poruszyc temat mojej usterki roverka z silnikiem Diesla, który ma kody błedów 23,27,31,54 nie wiemco one znacza bo wchodzac na strone z rozpisanymi kodami wyskakuje bład serwera
Dobrze przejdźmy do rzeczy w roverku jak stwierdził elektronik był problem z pompa jednak regeneracja pompy wtryskowej nic nie dała wymienilem czuj. połozenia wału czujnik temp.
dalej nie pali pali jak w tytule tylko z samo-startu nie wiem na jakiej wartosci obrotów trzeba go trzymać poniewaz nie wskazuje nic obrotomierzu jednak trzymajac go chwile gdzies na 1200obr. tak mysle poniewaz nie slychac turbo chodzi rowno. Chodzil tak do zagrzania włączenia wentylatora zgasilem go nic nawet cieply nie "zagadał", a ma dziwne objawy przy gasnieciu mianowicie sam doda gazu na ułamek sekundy i gasnie. Przed usterka jadac szarpal i obrotomierz swirowal a to wskazywal 900 nagle 5000 w chwilach spokoju jak 600 sie krecila i szla pokazywal prawdziwe obroty. POMOCY bo nie wiem co z 600 robic sprzedac za bezcen tak wygodny pojazd
P.S.
Mam turbine silnik komputery oraz pare szpargałów do tego modelu oddam w dobre rece za rozsadna cene.. 507 233 651
Vesper416 - Sob Cze 26, 2010 14:19
Sprawdzałeś świece?
Lelobass - Sob Cze 26, 2010 14:19
Czego tak się wydzierasz ? Uszy puchną. Co tam masz za szpargałki ido opendzlowania ?
Remigiusz - Sob Cze 26, 2010 14:25
sebek88sko, Jak to nie działa strona
http://www.roverki.pl/ind...el#comment-1440
Tu masz kody błędów
sebek88sko - Sob Cze 26, 2010 14:34
swiece wymieniane byly dodam ze uszczelka pod glowica tez
[ Dodano: Sob Cze 26, 2010 15:31 ]
mam troszke pierdolek bo sciagnalem od znajomego anglie oczwiscie r600 sdi
[ Dodano: Sob Cze 26, 2010 15:34 ]
zastanawiam sie nad uszkodzeniem pierwszego wtrysku moze byc uwalony nie daje pompie prawidlowego odczytu
pablom1978 - Sob Cze 26, 2010 16:18
Ja bym się zastanowił nad tym błędem 54- elektrozawór paliwa. Może to on jest uszkodzony i dlatego masz problemy z uruchomieniem. Elektrozawór ten odpowiada m.in. za wyłączenie silnika- po przekręceniu kluczyka odcina on paliwo i motor gaśnie. Sprawdź czy na jego czubku zamontowany jest taki cienki przewód- może jest on gdzieś przerwany, nie zaszkodzi też wykręcić ten zawór i przeczyścić. Zawór ten znajduje się z lewej strony pompy wtryskowej. Możesz też zdjąć wężyk paliwowy doprowadzający paliwo do pompy i podać ropę bezpośrednio do pompy np. z jakiejś butelki, słoika, może masz problem z układem paliwowym. I po trzecie sprawdź przewody "nieśmiertelnej" i ciągle poruszanej na forum wiązki silnika- czy jej przewody nie są gdzieś przełamane lub przetarte.
Sprawdź też przewód idący od pierwszego wtrysku, czy jest on dobrze połączony w kostce, czy nie jest gdzieś przerwany. Czy jak przekręcisz kluczyk w pozycję zapalenia się kontrolek to z okolicy pompy słychać "bzyczenie"? Powinno być słyszalne.
kasjopea - Sob Cze 26, 2010 17:33
sebek88sko, bardzo proszę używać normalnej czcionki .
sebek88sko - Nie Cze 27, 2010 06:41
kasjopea napisał/a: | sebek88sko, bardzo proszę używać normalnej czcionki . |
elktrozawor jest nowy paliwo jest ok bo odpowietrzalem pompe wlasnie z butelki
boli mnie fakt elektryki bo nienawidze sie w to bawic ale coz jak mus to mus przepatrzecala instalacje moze gdzies sztuka byla robina
Mazak - Nie Cze 27, 2010 10:41
a wiązkę sprawdzałeś??
PHJOWI - Nie Cze 27, 2010 16:51
jaki kąt wtrysku ?
sebek88sko - Pon Cze 28, 2010 18:13
dzisiejszy dzien nie przyniosl nic nowego w probie naprawy autka wiazka przy pompie zostala sprawdzona i zauwarzylem ze nawet podczas krotkiej pracy silnika alternator jest gorący a silnik nie. . . . co nie jest zbyt normalne
Remigiusz - Pon Cze 28, 2010 18:17
sebek88sko, Normalne to jest. U mnie alternator po nie całej min. pracy jest już ciepły. Ale nic dziwnego jak potrafi lądować ponad 75A
Nilbul - Wto Lis 16, 2010 17:18
Popsuty wtryskiwacz
|
|