Zobacz temat - "ROVER 220 SDI '97" - pilne . prosze o ocene
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - "ROVER 220 SDI '97" - pilne . prosze o ocene

musialek80 - Nie Lip 25, 2010 23:49
Temat postu: "ROVER 220 SDI '97" - pilne . prosze o ocene
Witam
Chciałnym kupic to autko prosze o ocene. Wady ,zalety , spalanie. Jakie sa Wasze opinie
Z gory dziekuje za odpowiedzi

http://otomoto.pl/rover-220-sdi-C14282217.html

Remigiusz - Pon Lip 26, 2010 00:12

Malo fot trochę :neutral:

+ Alusy
+ hak

- bębny z tylu :razz:

musialek80 - Pon Lip 26, 2010 00:26

niestety nie posiadam wiecej...a jak sprawuje sie te silnik macie jakies doswiadczenie....jaki optymalny przebieg
Baros - Pon Lip 26, 2010 11:39

Ja mam takie na sprzedaż. Również 220 SDI tylko że z 99 roku.
Jechałem tym autem z Niemczech na kolach i zero problemów. szybkie, zwinne i wygodne. z tym silnikiem nie powinno być większych problemów.

iwan00 - Pon Lip 26, 2010 13:00

Z samym silnikiem nie ma większych problemów jak masz sprawne świece i ustawiony kąt wtrysku to śmigasz do bólu ( na dzięń dobry oczywiście po zakupie rozrząd do wymiany wiec do ceny dolicz 1000)

Gorzej ma się sprawa turbiny bo nigdy nie wiesz co dostajesz. jak jest zadbana to również bez problemu przehulasz kilkadziesąt tysiecy ale jak była katowana to musisz liczyć się z kosztami.

A takie spalanie to tylko w trasie przy delikatnej nodze z resztą zapytaj Remiego :)

Remigiusz - Wto Lip 27, 2010 00:36

Silnika Diesla Rover są jak czołg trudno je zepsuć :wink: Bardzo dynamiczny i ekonomiczny silnik jak dla mnie, pojedzie nawet bez płynu chłodniczego :wink:

6l to tak spala jak się jedzie na autostradzie przy ok 140km/h :wink: Ja pomykam po Polsce np i jadę max 120km/h przez chwile to pali tak 5,5l czasem nawet przy max 90km/h spalił tylko 5l :wink:

Jak jeszcze np w 220 SD nie miałem klimy to palił nawet 4,5l :wink:

cirek - Wto Lip 27, 2010 07:55

Remi55, ma rację ja też mam takiego Rovera ale ze słabszym silnikiem 86 KM i jestem zadowolony zarówno z pracy silnika jak i spalania
bociannielot - Wto Lip 27, 2010 09:13

musialek80, i co? kupiłes?
waldivip - Wto Lip 27, 2010 11:08

jesli chodzi o Sdi rewelacyjne autko zwinne żwawe, oraz ekonomiczne ost, udało mi sie osiagnac spalnie 6.6 l tylko miasto z klimą, a co do tego troche niska i podejrzana cena?? popros o wiecej fotek.
musialek80 - Wto Lip 27, 2010 21:27

Jeszcze nie kupiłem jade dzisiaj ogladac o 18 dam znac jak zobacze dzieki za rady i prosze o wasze dalsze spostrzezenia...słyszałem ze ten rocznik ma nieocynkowana blache a te od 99 r . maja juz ocynkowana nie wiem czy mam racje...a w jaki sposob konserwujecie blache , gadałem z mechanikami najbardziej narzekaja wlasnie na blacharke..

[ Dodano: Wto Lip 27, 2010 22:27 ]
Witam ogladalem ogolnie autko w dobrym stanie do malych poprawek lakierniczych przy drzwiach i nadkolu bardzo niewielkie siedliska rdzy na narozach...raczej na pewno dy wymiany beda hamulce bebnowe i filtr paliwa na dzien dobry..jezeli chodzi o rozrzad byla wymiana jakies 26 tys/km...podobno wiec sadze ze nie dlugo bedzie konieczna...fajny kolor dobrze sie prowadzi....Mam pyt. czy przy tym silniku sa tylko 3 ŚWIECE bo nie mogłem znalesc czwartej i czy to normalne ze przy sprawdzaniu na max. obrotach 6-7 tys z rury wylatuje czarny smog bede wdzieczy za odpowiedzi ?? ?? nie znam dokladnie sie na tym modelu i marce wiec potrzebuje wiecje informacji.. a samochod bedzie raczej eksploatowany przez moja zone

waldivip - Wto Lip 27, 2010 23:49

Normalna rzecz ze przy tak wysokich obotach widac było czarny dymek, diesla sie kreci max 3 tyś obotów i to mu starczy, a jesli chodzi o swiec to jak sie nie mysle to czwarta jest ukryta gdzies z tył a jesli sie myle to niech ktos mnie porawi:), a sprawdzałaś czy wsztskie elementy są ładnie sapsowane??i czy cała elektryka dział??ogrzewanie , wycieraczki itp??
cirek - Sro Lip 28, 2010 04:23

Co do świec to ja też mam trzy pytałem na forum i usłyszałem odp że świece wkładali raz trzy a raz cztery.
Link do mojego pytania o świece


http://forum.roverki.eu/v...6wiece+%BFarowe

bociannielot - Sro Lip 28, 2010 07:11

musialek80 napisał/a:
na max. obrotach 6-7 tys z rury wylatuje czarny smog
:shock: nigdy przenigy nie kręć diesel'a tak wysoko :!: To obroty dobre dla benzyny i to też nie każdej. Jakby to było moje auto to już bym Ci kazał kupić :razz:
waldivip napisał/a:
diesla sie kreci max 3 tyś obotów
no zasadniczo tak to powinno wyglądać, powyżej to dopiero można kręcić jak się już biegi skończą :ok:
waldivip napisał/a:
to czwarta jest ukryta gdzies z tył a jesli sie myle to niech ktos mnie porawi:)
blisko - jest z przody, ale za pompą wtryskową także jej wymiana nie jest nawet zalecana :)
musialek80 - Sro Lip 28, 2010 08:22

Tak jezdzilem nim nie mial zadnych luzów na kierownicy koła proste...żbieżnośc raczej dobrze ustawiona bo nie było śladów zdarcia bieżnika na bokach opon... elektryka w porzadku szyby elektryczne, lusterka, wycierzaczki i ogrzewanie ok... szkoda tylko ze nie ma klimy i ABS tylko wspomaganie kierownicy no ale jakos sie obejdziemy bez tego...czyli mówicie ze 4 świeca żarowa gdzies za pompa wtryskowa.. no wlasnie dziwne to dla mnie bylo bo z przodu nie mogłem znalesc tej czwartej, silnik suchy, progi i dół bez korozji...lakier oryginalny bo mierzylismy miernikiem grubości lakieru w kilku miejscach nigdzie nie była bita..Zawsze miałem benzyne wiec troche musze sie zaznajomic z silnikiem diesla czyli max to 3 tys. obrotów. Na co jeszcze powinienm zwrócic uwagę !! !
Brt - Sro Lip 28, 2010 08:53

musialek80 napisał/a:
czyli mówicie ze 4 świeca żarowa gdzies za pompa wtryskowa

jeśli w ogóle jest, to jej nie ruszaj. Wymienia się tylko 3 dostępne :ok:

musialek80 napisał/a:
Zawsze miałem benzyne wiec troche musze sie zaznajomic z silnikiem diesla czyli max to 3 tys. obrotów

W normalnej jeździe po prostu więcej jak 3 tys obr nie potrzeba ... powiem wiecej ... po mieście spokojnie można jeździć w zakresie 1500 - 2000 obr i wcale nie będziesz odstawał od innych ... a podejrzewam, że i tak bedziesz sie lepiej zbierał od większości ;) Ale w razie potrzeby (nawet jest to wskazane czasami :D ) spokojnie możesz go kręcić do czerwonego pola :)

przeczytaj ten temat jeśli jeszcze nie czytałeś:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15124

i zajrzyj do Technicznego FAQ (link w nagłówku forum) i poczytaj o dieslach serii L :ok:

PS. Mi by najbardziej klimatyzacji brakowało :roll:

musialek80 - Pią Sie 06, 2010 17:56

Witam kupiłem je....cena nizsza ze wzgledu na prawe przednie i tylne drzwi jest rysa z małym wgłebieniem po calości przednich drzwi no i niewielkie siedliska rdzy na rantach kół z przodu i z tyłu ....na dzien dobry do wymiany klocki hamulcowe z przodu ...no i olej musze wymienic lany był castrol edge turbo diesel 5w-40.. wiec musze kupic filtry...

od 2 dni pojawil sie problem cieknie z pompy wspomagania płyn nie wiadomo dokładnie czy to uszczelka pompy czy jakies pekniecie pompy ...nie wiem zastanawiam sie na d kupnem pompy...kiepskie do niej dojscie trzeba by alternator wyjmować...jak zauważylem nie za duzo miejsca do wymiany rozrzadu....aha no i jeszcze nie bylo osłony dolnej silnika...wiec musze kupic..to znaczy bylo maly element na ktory wlasnie kapal plyn z pompy wspomagania..macie jakies doswiadczenia z wymiana pompy wspomagania a moze sama uszczelke do niej da sie gdzies dostac ...