|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Rover 75 4.6 V8
Jerzy - Wto Sie 03, 2010 10:41 Temat postu: Rover 75 4.6 V8 Co wy powiecie na taki silnik w R75 ? przypuszczam że jest to silnik z land rovera
ale co on robi w 75 ? on jest montowany seryjnie ?
daje link do takiego rover'ka na sprzedaż
Rover 4.6 v8
Dodam że jest ich parę na sprzedaż w Niemczech
dukat11 - Wto Sie 03, 2010 11:42
Jerzy napisał/a: | Co wy powiecie na taki silnik w R75 ? przypuszczam że jest to silnik z land rovera
ale co on robi w 75 ? on jest montowany seryjnie ? |
Pochodz z Mustanga i był montowany seryjnie
bociannielot - Wto Sie 03, 2010 11:49
Ba! Nawet jak w mustangu - modele te otrzymały napęd na tył .
dobryziom - Wto Sie 03, 2010 11:51
nawet nie drogo zwykle jak się pojawiają krzyczą więcej... chociaż żeby to jeździło trzeba wrzucić kompresor
xROnx - Wto Sie 03, 2010 11:55
Nie wiem czy R75 było z takim motorem ale MG ZT było
http://www.youtube.com/watch?v=fz2e5q2Zu94
bociannielot - Wto Sie 03, 2010 11:56
dobryziom, a oryginalnie w mustangu te silniki nie mialy wiecej mocy? Moze to kwestia zmiany softu?
Markzo - Wto Sie 03, 2010 12:09
Miały chyba 300km, jednak nie raz już spotkałem się z opinią, że wystarczy troche kosmetyki w amerykańskich silnikach i można pokaźne wzrosty mocy uzyskać w ZT siedzi 4.6 V8 manual, a 75tka V8 ma chyba tylko aftomat
azer - Wto Sie 03, 2010 12:13
bociannielot napisał/a: | dobryziom, a oryginalnie w mustangu te silniki nie mialy wiecej mocy? Moze to kwestia zmiany softu? | zgadza się jest stłumiony, aby spełniać europejskie normy.
O ile dobrze kojarze to Tomi ściągnał angola, przerobił i sprzedał. Przekozacki kolor miał, gdzieś na forum są fotki
Markzo - Wto Sie 03, 2010 12:15
nie TOmi, tylko Mariusz418 miał kameleona, teraz to auto ma art-bizar
dobryziom - Wto Sie 03, 2010 14:15
Markzo napisał/a: | Miały chyba 300km, jednak nie raz już spotkałem się z opinią, że wystarczy troche kosmetyki w amerykańskich silnikach i można pokaźne wzrosty mocy uzyskać w ZT siedzi 4.6 V8 manual, a 75tka V8 ma chyba tylko aftomat |
zgadza sie normalnie ten silnik w mustangu GT generuje 305km więc myślę że można by pokusić o jakieś 320KM bez otwierania silnika co przy tej masie mogło skłoniło by MG do godnego odpychania
tylko ze to był anglik i była robiona przekładka.
Markzo - Wto Sie 03, 2010 14:56
nie 20 a 40 ZT ma 260KM powinno to już fajnie się odpychać, a po zrobieniu dolotu i wydechu mogłoby być całkiem miło tak to był angol jednak można kupić europejskie wersje
kzrr - Wto Sie 03, 2010 16:33
Markzo napisał/a: | jednak można kupić europejskie wersje |
taką jak chociażby ta:
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C14117377
gdzieś czytałem że inżynierowie z MG mieli w planach z tego silnika zrobić 360 hp, ale niestety wiadomo co się z MG Rover stało...
Markzo - Wto Sie 03, 2010 17:09
W MG SVR ten motor miał 385KM no nie? a czy czasem w wersji xpower nie było to 460KM? wiem, że w Top Gear, Jerrrrrrrrrrrremy coś plutł o 800KM z nitro fabrycznym...
kasjopea - Pon Sie 16, 2010 11:04
Posty o ART-BIZAR zostały wydzielone tutaj: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=59111
rayan7189 - Czw Gru 11, 2014 16:05
Witam
Mam pytanie, duży problem jest z przełożeniem silnika do MG ZT z 2.5 na 4.6 i czy idze wpasować napęd na tył bez większego problemu?
Markzo - Czw Gru 11, 2014 16:24
rzeźba konkretna
rayan7189 - Czw Gru 11, 2014 21:43
czyli mam rozumieć że znacznie poważniejszy temat tak?
Harry - Czw Gru 11, 2014 21:52
tak
Markzo - Czw Gru 11, 2014 22:08
tak, jesli już to raczej przerzucić angola... choć suma sumarum kupiłbym ori europejską wersję finansowo wyjdzie podobnie biorąc pod uwagę ile tych aut jest i jak ciężko dorwać części...
rayan7189 - Czw Gru 11, 2014 22:35
no ok, w takim razie czy może ktoś podesłać linka lub skierować gdzieś gdzie są jakieś informację na temat "jak zwiększyć moc seryjnego ZT 190?" i jeszcze jedna rzecz nigdzie nie moge znaleźć info na temat turbosprężarki do tego silnika.
Markzo - Czw Gru 11, 2014 22:51
bo tego silnika nikt nie turbił ewentualnie kompresor bawiłem się z tym motorem w ZS180, bez ostrej inwestycji dużo nie zyskasz. Najtaniej w ogólnym rozrachunku - kompresor. Na turbo silnik ma za duże CR, bo 10,5:1, za słabe tłoki i korby. Delikatne dmuchnięcie z kompresorka powinien znieść, ale ostrożnie... ziomek w UK poszalał to korba wyszła bokiem. Jeśli chcesz jak najmniej awaryjną opcje to:
-cały wydech od kolektorów- bo w nich jest wąskie gardło, do samego końcowego tłumika,
-dolot... moim zdaniem jak auto na codzień to wkładka KN i tyle, jak chcesz się bawić -> ITB,
-ostre wałki, bo seria jest baaardzo lajtowa,
-na sam koniec strojenie.
Dużo nie ugrasz, bo seryjnie nie będziesz miał 190KM tylko jakieś +/- 180, więc bezpiecznie na kompresorze koło 230-240KM, w wersji wolnossącej na pewno mniej, jednak bezpieczniej
maniu48 - Czw Gru 11, 2014 23:03
Podobno do Australii szly wersje z kompresorem. Ale czy tu coś znajdziesz na ten temat.................., no i co z żywotnością silnika?? Raczej długo nie pochodzi. No i koszta......... znajdz same tłoki odprężające...............chyba ze myślisz robić ,,kanapkę"
Markzo - Czw Gru 11, 2014 23:18
maniu48 napisał/a: | Podobno do Australii szly wersje z kompresorem. |
Australia i UK - kit spirntexa. Który w sumie w wersji rev1 był felerny i srały się silniki, w rev2 niby lepiej ale też bez szału.
maniu48 napisał/a: | no i co z żywotnością silnika?? Raczej długo nie pochodzi. |
kwestia doładowania i strojenia, tylko po co inwestować jakieś 7-10k pln w kompresor i dmuchać 0,3b?
maniu48 napisał/a: | znajdz same tłoki odprężające |
tłoki są dostępne, korby też.
maniu48 napisał/a: | chyba ze myślisz robić ,,kanapkę" |
to nie zda egzaminu tutaj raczej..
rayan7189 - Czw Gru 11, 2014 23:23
no i dzięki za info, Auto pójdzie pod młotek bo 240 KM mnie nie kręci. Lekko się zawiodłem myślałem że silnik potrafi więcej....
Markzo - Pią Gru 12, 2014 05:50
To bardzo dobry i wytrzymały silnik - jako seria. Słuchaj, zawsze możesz spróbować. Może przy dobrym wystrojeniu i łagodnie wstającym doładowaniu z turbo da się jeździć w miarę bezawaryjnie. Albo wstaw zamiast tego V6 silnik z rovera Ti - 2,0Turbo
rayan7189 - Pią Gru 12, 2014 13:00
Chce te auto zostawić bo trafiłem na zadbanego MG no i jest ich bardzo mało, w niedalekiej przyszłości auto chciałem troche podrasować, ciągle mi chodzi po głowie ten silnik 4,6 od mustanga, i wiem że tamten moża modyfikować. I co z tym napędem z jakiego auta wały i most + osprzęt
AdaskoC - Wto Gru 16, 2014 21:52
rayan7189, MG ZT 260 (4,6 V8) ma podniesiony wyżej tunel.
Upchać ten silnik oraz układ napędowy w ZT 190 nie będzie łatwo, rzekł bym że nawet nie opłacalne.
Co do przekładki anglika też nie jest tak kolorowo, wiele części takich niezbędnych jest po prostu praktycznie nie dostępna, a jeśli już się znajdzie, to cena ścina z nóg
Ja ciągle rozmyślam na temat tego auta, ale jesli bym je kupił, to raczej nie do codziennej jazdy, tylko żeby go ogarnąć i zostawić dla siebie bym go sprzątał i wielbił I obowiązkowo kolor kameleon
pelson91 - Sro Gru 17, 2014 06:43
AdaskoC, daleko nie masz
AdaskoC - Sro Gru 17, 2014 07:35
Do czego nie mam daleko ?
pelson91 - Sro Gru 17, 2014 12:33
AdaskoC, do ZT260 kameleon. Pod Ciechanowem jest taki wóz widziałem, oglądałem, a nawet dotknąłem!
AdaskoC - Sro Gru 17, 2014 15:30
W Ciechanowie chłpaków z artbizaru
longer86 - Sro Gru 17, 2014 18:46
jedyny v8 w kraju?
Ricardus - Sro Gru 17, 2014 22:22
http://www.carandclassic.co.uk/car/C467208
http://www.pistonheads.co...---2004/3138060
http://www.newsnow.co.uk/...8-for-sale.html
http://cars.trovit.co.uk/used-cars/mg-zt-v8
AdaskoC - Czw Gru 18, 2014 09:26
longer86, nie no jest ich troche w PL.
Ciężko z elementami do przekładki, dla tego nie wiem czy sie bawić w to
MarkoTomas - Pią Gru 23, 2016 17:21
tu jeszcze kilka
http://uk.next-cars24.com...260+for+sale&l=
|
|