Zobacz temat - [Rover 200 2.0 SDi 99r]-brak dynamiki
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 200 2.0 SDi 99r]-brak dynamiki

etosz - Pią Sie 06, 2010 23:27
Temat postu: [Rover 200 2.0 SDi 99r]-brak dynamiki
Witam,
Ostatnio podczas jazdy moje auto stało się zupełnie niedynamiczne. Prędkość maksymalna wynosi 120 km/h a o wyprzedzniu można pomarzyć. Wcześniej gdy auto normalnie się "zbierało" potrafiło przykopcić z tyłu przy redukcji badź mocniejszym wćiśnięciu pedała gazu. Teraz nie kopci w ogóle...Jestem laikiem ale po głowie chodzi mi turbina...proszę o jakieś propozycję oraz ewentulny namiar na kogoś sprawdzonego na Dolnym Śląsku kto fachowo się tym zajmie

Zientas - Sob Sie 07, 2010 00:28

Prawdopodobnie pękł jeden z 3 węży od turbosprężarki i "cała para idzie w gwizdek".

Pozdrawiam!

bizon - Sob Sie 07, 2010 10:40

Moze byc pekniety ktorys z wezy od intercoolera, lub do map sensora
Kleszcz - Sob Sie 07, 2010 20:03

Może ostatnio zatankowałeś trefne paliwo. Przeczyść filtr paliwa. Odłącz węże od filtra, wyjmij i korkiem spustowym spuść paliwo do słoika. Na dnie powinny być osady. Po zamontowaniu nie zapomnij o pod pompowaniu paliwa gruszką. Pozdrawiam Kleszcz.
xtek - Sob Sie 07, 2010 23:19
Temat postu: Re: [Rover 200 2.0 SDi 99r]-brak dynamiki
etosz napisał/a:
Witam,
Ostatnio podczas jazdy moje auto stało się zupełnie niedynamiczne. Prędkość maksymalna wynosi 120 km/h a o wyprzedzniu można pomarzyć. Wcześniej gdy auto normalnie się "zbierało" potrafiło przykopcić z tyłu przy redukcji badź mocniejszym wćiśnięciu pedała gazu. Teraz nie kopci w ogóle...Jestem laikiem ale po głowie chodzi mi turbina...proszę o jakieś propozycję oraz ewentulny namiar na kogoś sprawdzonego na Dolnym Śląsku kto fachowo się tym zajmie


Na 95% pekniety waz od intercoolera. Pewnie ten najdluzszy i najgrubszy. I pewnie na zakrecie od strony wiatraka.

bizon - Nie Sie 08, 2010 09:09