Zobacz temat - R45 Aluramki
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning wizualny - R45 Aluramki

marek501 - Sro Sie 11, 2010 22:24
Temat postu: R45 Aluramki
Witam !! ! Po przeczytaniu kilku "pochwalnych postów " na temat właśnie aluramek skusiłem się i też zakupiłem do swojej 45-tki oczywiście najbardziej polecane od DIDO .
I po moich doswiedczeniach stanowczo ich nie polecam przynajmiej do R45 .Te na pokretła jeszcze jakoś do wytrzymania chociaz były z 1 mm za luźne problem rozwiązała nawinięta taśma teflonowa i jakos się trzyma .Z kolei te na zegary totalna porazka -otwory w desce sa stożkowe a ich głębokość zwiększa w kierunku na boki .Aluramki od dido dedykowane do R45 sa wycinkiem walca a ich głębokość jest równa na całym obwodzie konkretnie to wygląda totak że po założeniu do połowy obwodu ok a póżniej bardzo widoczny szary półksiężyc -ramki są normalnie za płytkie i nie zakrywaja otworu od obrt. i predk. na całym obwodzie . Zwrócic nie mogę bo juz trochę pozaginane. Wyrzucone kilkadziesiąt zł i troche straconych nerwów ,jak będę miał chwilę to je wyp....

pozdr .marek 501

camaro17 - Sro Sie 11, 2010 22:36

marek501, kolego proponował bym wklejenie zdjęcia z problemem, bo zbytnio nie chce mi się wierzyć ze tak jest źle jak opisujesz. Widzę również że bardzo pobieżnie przeczytałeś lekturę na forum poświęcona alu ramek, gdyż sam kilka razy opisywałem sposób montażu w zegarach i na pokrętła. :) I napiszę jeszcze raz wystarczy moneta 2 zł zrobić na zewnątrz rant który spowoduje że wciśniemy owe alu ramki na wcisk tak aż będziemy mieć wyczuwalny wskok w org. otwór. :)
U mnie to jeździ ponad 2 lata i jeszcze ani razu nie wyleciało :)

marek501 - Czw Sie 12, 2010 18:07

Witam!!! załaczam fotki na potwierdzenie tego co pisałem wcześniej . Ramki oczywiście że zagiąłem od tyłu na małych tarczach na całym obwodzie na dużych tylko na 1/3 obwodu bo tylko tyle wystawało od tyłu.
tronsek - Czw Sie 12, 2010 18:29

:hm: Gdzie te fotki ??

[ Dodano: Czw Sie 12, 2010 18:29 ]
No ciekawe, u mnie te na zegary weszły idealnie, natomiast potwierdzam, że te na pokrętła są niedopracowane. Zrobienie rantu też nic nie daje, bo poprostu są krótsze niż głęgokość oprawki.
A próbowałeś docisnąć z tam gdzie nie dochodzi, w ten sposób aby wystawało trochę aluramki z drugiej strony a następnie np śrubokrętem dogiąć na obwodzie ??

marek501 - Czw Sie 12, 2010 18:57

Tak , są dociśnięte na max - aluramka ma za małą wysokość o jakies 4 mm .tak jak wcześiej pisałem otwor ma niesymetryczną głębokość zaczynając od środka na zewnątrz zaczyna się od jakichś 6mm a kończy na 12mm . I taka firma jak dido powinna o tym wiedzieć jak chce mieć zadowolonych klientów .
tronsek - Czw Sie 12, 2010 19:06

Wychodzi na to, że zegary poliftowe przeszły jakąś zmianę. U mnie w R400 otwory mają jednakową głębokość na całym obwodzie.
camaro17 - Czw Sie 12, 2010 22:53

tronsek, przychylił bym się do twojej wypowiedzi że zegary od R45/ZS lekko się różnią, jak mam zamontowane zegary od MG ZS 2002 r. i wydaje mi się że okręgi od tarcz są lekko inaczej wyprofilowane niż w R400. Patrząc na obrotomierz na wprost mam złudzenie ze z lewa jest krzywy :) Dobre nie ??
marek501 - Pią Sie 13, 2010 18:51

Witam!!! Napisałem maila do DIDO - odpisał że "wszystkiemu winna jest budowa licznika i że prawidłowe zamontowanie ramek nie jest proste " -moim zdaniem ich prawidłowe zamontowanie w tym modelu jest niemożliwe i nie powinien mieć ich w ofercie .

pozdr.