Zobacz temat - [R400*SDI*2.0*98'] Olej w skrzyni manualnej - jak sprawdzić?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400*SDI*2.0*98'] Olej w skrzyni manualnej - jak sprawdzić?

JeRRy3D - Pon Wrz 06, 2010 13:04
Temat postu: [R400*SDI*2.0*98'] Olej w skrzyni manualnej - jak sprawdzić?
Witam,

Kiedyś na stronie głównej natknąłem się na taki elementarz, gdzie, co ile należy zglądać (czas / Kkm). Może ktoś przekierować do tego spisu?

Chodzi mi o skrzynię. Jeżdżę i chwalę ;) , ale może należałoby tam zerknać? Sprawdzić stan oliwy... Gdzie szukać jakiegoś "wziernika"? Co ile należy sprawdzać stan oliwy w skrzynce. Wiem, że ludzie skupiają się na motorku a skrzynka, to tak jakoś po macoszemu (czyt. ja).

Będę wdzięczny za wskazówki.

kasjopea - Pon Wrz 06, 2010 13:06

JeRRy3D, na stronie głównej też jest wyszukiwarka: http://www.roverki.pl/tec...przegladow.html .
Z tym, że nie wiem czy to właśnie miałeś na myśli, bo opracowanie to tyczy się serii K.

JeRRy3D - Pon Wrz 06, 2010 13:20

No faktycznie, ale dzięki.

Dobijają mnie te oznaczenia.
Do dziś nie potrafię określić swojego motoru.

Może raz na zawsze ktoś potrafiłby mi to powiedzieć :)
Druknę i wsadzę w dokumenty.

Co sklep - pytają tylko
rok: 98
motor: diesel
buda: sedan
pojemność: 2 litry
moc: 108 kucyków (chyba)

i za nic nie mogę wytłumaczyć, że to nie jest R420, 414, itd. a zawsze o pytają.
Szukają dopiero po w/w detalach, ale jak powiem R400, to patrzą jak na czuba :)

Rozumiem, że powinienem zerkać na tabelę 420Di/SDi/ SLDi/GSDi
w tym pliku

Brt - Pon Wrz 06, 2010 13:26

JeRRy3D, mów że to jest 420 Di ;)
JeRRy3D - Pon Wrz 06, 2010 13:35

A jaka jest różnica między 420Di/SDi/ SLDi/GSDi
- skoro w tabeli siedzą w jednym worku?

szoso - Pon Wrz 06, 2010 13:40

JeRRy3D napisał/a:
A jaka jest różnica między 420Di/SDi/ SLDi/GSDi

żadna jeśli chodzi o silnik, oznaczenia zależą od wyposażenia ewentualnie od rynku na jaki zostały wyprodukowane

JeRRy3D - Pon Wrz 06, 2010 13:43

No ok, ale dowiem się co z tą skrzynką i oliwą? ;)
szoso - Pon Wrz 06, 2010 13:50

3-sprawdzasz i lejesz olej do skrzyni,po odkręceniu śruby olej powinien być na równo z dolną krawędzią otworu (gwintu) w skrzyni
4-spuszczasz olej ze skrzyni
wchodzi 2-2,2l
olej Texaco MTF-94 lub inny o takich samych parametrach

kasjopea - Pon Wrz 06, 2010 14:22

JeRRy3D napisał/a:
i za nic nie mogę wytłumaczyć, że to nie jest R420
Już kiedyś poruszałeś ten temat i naprawdę nie wiem o co chodzi, że masz z tym problem. Masz 420 diesla i tyle.