|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400 1,6 98'] wyciek z silnika, chyba coś poważnego
ascaris - Nie Paź 10, 2010 11:25 Temat postu: [R400 1,6 98'] wyciek z silnika, chyba coś poważnego Witam!
Prawie 2 lata silnik był suchutki aż tu niespodziewanie kilka tygodni temu zaczęło się sączyć. W tej chwili całość wygląda jak na zdjęciach. Niestety nie znam się zbytnio na tych sprawach... Co może być przyczyna tego wycieku, uszczelka jakaś chyba puściła... Czy to może być jakaś poważna sprawa? Z autem nie dzieje się nic złego. Oleju też dramatycznie nie ubywa, a pod autem nie ma plamy. Jedynie od paru dni strasznie piszczą paski klinowe przy uruchamianiu silnika. Podejrzewam, że może to być spowodowane ściekającym tam olejem. Można jakiś czas z takim czymś jeździć?
snake0908 - Nie Paź 10, 2010 12:34
ascaris napisał/a: | Prawie 2 lata silnik był suchutki aż tu niespodziewanie kilka tygodni temu zaczęło się sączyć. W tej chwili całość wygląda jak na zdjęciach. Niestety nie znam się zbytnio na tych sprawach... Co może być przyczyna tego wycieku, uszczelka jakaś chyba puściła... Czy to może być jakaś poważna sprawa? Z autem nie dzieje się nic złego. Oleju też dramatycznie nie ubywa, a pod autem nie ma plamy. Jedynie od paru dni strasznie piszczą paski klinowe przy uruchamianiu silnika. Podejrzewam, że może to być spowodowane ściekającym tam olejem. Można jakiś czas z takim czymś jeździć?
|
Wygląda choćby ciekło spod pokrywy zaworów, wtedy to tylko uszczelka. Ale może ciec tez z rozpołowienia głowicy.
Umyj wpierw silnik i obsewuj skad cieknie, bo teraz silnik jest tak upaprany ze ciezko powiedziec. Sa srodki do mycia silnikow, pozniej tylko splokujesz woda, nie myj jezeli silnik jest goracy.
pozdrawiam
bartek-mrc - Nie Paź 10, 2010 12:40
jest to wyciek z pod pokrywy zaworów, miałem to samo.
Olej cieknie aż po alternatorze. Wymieniłem uszczelkę i już prawie pół roku jest suchutko
ascaris - Nie Paź 10, 2010 12:44