Zobacz temat - [idt sdi sd d] ile Nm przy dokrecaniu wtryskow
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) - [idt sdi sd d] ile Nm przy dokrecaniu wtryskow

borek88 - Pon Paź 11, 2010 14:50
Temat postu: [idt sdi sd d] ile Nm przy dokrecaniu wtryskow
witam.
na ile powinienem ustawic klucz dynametryczny przy dokrecaniu widelek trzymajaczych wtrysk. nie chce zeby bylo za mocno bo chyba ile pary w lapach to zly pomysl a znow nie chce za malo zeby nie bylo przedmuchow;/

bo nakretke od doplywu paliwa to dosc mocno
i srubke od przelewu to mala wiec penie z czuciem ale tak zeby nie cieklo

pilne
w rave szukalem to cos znalazlem 20Nm ale nie wiem czy to chodzilo o ta lapeke trzymajaca wtrysk
prosze bardzo o pomoc

Remigiusz - Pon Paź 11, 2010 15:45

borek88, W Rave pisze 23NM :wink:
borek88 - Pon Paź 11, 2010 15:47

moze pozycze klucz i dokrece na 25Nm
tylko czekam na podkladki i niech bozia krzyskiowi w dzieciach wynagrodzi;D

Mazak - Wto Paź 12, 2010 00:33

borek88 napisał/a:
tylko czekam na podkladki

jeśli chodzi o te miedziane to czy mógł byś je zwymiarować albo dać jakiś namiar??
będę wdzięczny

borek88 - Wto Paź 12, 2010 15:40

Mazak, powiem ci ze nie dam rady zmierzyc bo nie mam w garazu suwmiarki
a namiar to hydro-diesel z bialegostoku ale onie raczej nie sprzdawaja wysylkow i o zakup poprosilem krzyska i nie moc bedzie z nim bo mam nadzieje ze czwartek piatek je dostane....

po zmianie wtryskow na sdi bez zmiany podkladek i dokreceniu na czuja zaczol mi kopcic na zimnym silniku i to dosc znacznie;/ moze jak zrobie wszytko jak powinno byc bedzie lepiej

Remigiusz - Wto Paź 12, 2010 15:50

borek88, Przegon go trochę na tych wytryskach żeby powietrze się wydostało z z nowych wtrysków i opisz czy coś to dało :wink:
borek88 - Wto Paź 12, 2010 16:06

Remi55, no wlasnie tez o tym myslalem ze jakis syf trzeba w nich przegonic
ale jak z roboty jade sam to odcinkiem mial nawet 190licznikowo co wczesniej chyba mu sie nie zdarzalo. zrobilem od wymiany okolo 130-160km ale i wczoraj i dzis jak odpalilem po pracy bylo oki ale zawsze wjerzdzam do sklepu z pod sklepu ja odjezdzalem to kopcil jak stary parowoz po wyjechaniu z miasta gonilem mu pedal bylo oki
po drodze mam kilka skrzyzowan mniejszych i tam mu wstawialem odjezdzajac to niby nie kopcil az tak a nawet by powiedzial ze w normie na takie przeciaganie

dodam ze przy wymianie swiec jak odkrcilem ten dolot od ic to go obczyscilem w srodku bo zarabany na maxa byl ale staralem sie wszystko wytrzepac zeby ten syf nie lecial do srodka. ale za tym dolotem czyli w tym 'malym" koletorze dolotowym bylo mega syfu ale tam balem sie czyscic

Remigiusz - Wto Paź 12, 2010 16:21

borek88, To ze kopci przy pierwszym rozruchu to bym się raczej nie martwił, ale koniecznie podkręć sobie jeszcze turbo bo masz teraz większa dawkę paliwa w cylindrze a mniej powietrza :wink: Moze po prostu jak ruszałeś z pod sklepu silnik był zimy i komputer, jak dobrze pamietam czegoś nie mylę, większą dawkę żeby szybciej rozgrzać silnik. A jak mówisz ze potem jak silnik jest ciepły wszystko jest w normie, to jest to tego przyczyna :wink:

No kolektor dolotowy ten przedni oraz tylni pasuje dokręcić i wypalić lub wyczyścić :wink: Jest to nagar od EGR :wink:

Mazak - Wto Paź 12, 2010 18:43

borek88, ok no trudno nie ma sprawy
a jeśli chodzi o kopcenie ,widaomo że wymieniłeś wtryski na używki które nie wiadomo ile leżały (kurz,pyłki) proponuje VALVOLINE MaxLife Diesel System Cleaner mój R też kopcił i po dolaniu do paliwa różnica była widoczna

borek88 - Wto Paź 12, 2010 19:45

bede musial kupic ten srodek do czysczenia wtryskow i do egr

ale zna ktos bezpieczny sposob podkrecenia turbo??
w ktorym miejscu i ile obrotow zebym mial pewnosc ze nic sie nie stanie??

[ Dodano: Wto Paź 12, 2010 20:45 ]
troche mnie to denerwuje mysle o powrocie na orginalne wtrsyki ale czy do nich teraz tez jakis syf sie nie dostal;/
masakra czlowiek chce dobrze a tu tyle problemow

Remigiusz - Wto Paź 12, 2010 19:47

borek88, Wskaźnik ciśnienia albo się podłączyć amperomierzem do MAP-sensora i zobaczyć ile Volt na chyba zielonym kabelku jest przy gazie do dechy. :wink:
borek88 - Czw Paź 14, 2010 19:52

Remi55, ile pompuje seryjnie turbo i do ilu podkrecic zeby bylo bezpiecznie na tycg wtrtskach bo kopci jak glupi

[ Dodano: Czw Paź 14, 2010 20:51 ]
a i czy wskaznik nie powinien byc na podcisnienie??

[ Dodano: Czw Paź 14, 2010 20:52 ]
i gdzie sie podpiac wskaznikiem??