|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - [R200]jest zawieszenie ZR..a jakie kolejne?
muzyczny_rover - Wto Paź 19, 2010 19:23 Temat postu: [R200]jest zawieszenie ZR..a jakie kolejne? Cześć, przedstawię sytuację, obecnie mam zawieszenie od MG ZRa - mam dwa lata chyba.
W zasadzie spoko jestem zadowolony, ale jak to choroba auta u człowieka postępuję
zastanawiam się nad małą modyfikacją................. = co nie co zamiast obecnego zawieszenia
Opcji jest kilka - albo sprężyny obniżające na obecnych amorach od mg zr (takie rozwiązanie zostawiam na sam koniec i jako ostateczne)
Kolejna sprawa - hmm zawieszenie na stałe (- 35mm) ale to - 35 mnie nie zadowala - bo ZR ma -30 i jest mi nadal za wysoko
i teraz gwint.... tu mamy regulację i to mi odpowiada bardzo...
Szukam gwintu - tak w zasadzie w cenach koło 1000-1500zł
tak szału nie ma.. ale może coś się da hmmm z taką kasą zrobić
mamy w PL jakieś możliwości ?
Bumelant - Wto Paź 19, 2010 19:47
Z gwintem raczej uwazalbym - kolega Marcinmarcin - wytrzymal pare dni w polskich warunkach na gwincie KW - masakra - nie do jazdy beton - nawet lajtowo skrecone to survival wrecz - lezy w piwnicy i straszy... Full sadomaso - 30kmh pojezdzisz po miescie gora. Dodatkowo raczej watpie w tej kasie to kupic chociaz zapytaj go na PW - moze bedzie zainteresowany sprzedaza. Jak juz tak bardzo szukasz - dosc czesto na zachodzie stosowane sa w roznych rajdowkach robionych na bazie ZRki gwinty firmy LEDA - musialbys poszukac co i jak i rozeznac ten temat - rzekomo - tania dobra firma sprawdzona w boju. Ja osobiscie skupilbym sie na wymianie przednich amorow na KONI a i tylne tez bywaly do 200tek napewno tej firmy i pozostawieniu jednak dosc niezlych springow z ZR 160 - dostrojeniu twardosci do swoich preferencji i smigasz. Calosc bedzie robila bardzo dobra robote, elegancko bedzie wybierala dziury i raczej nic wiecej nie trzeba na nasze warunki - co wiecej nie odfruniesz na pierwszej lepszej hopie, ktorych u nas nie brakuje.
muzyczny_rover - Wto Paź 19, 2010 19:51
Bumelant, ale czy ten gwint to dużo większy beton ? niz w ZR ? orientujesz się ?
Harry - Wto Paź 19, 2010 19:57
mam pytanko,zeby wsadzić zawieszenie od zr to co potrzeba?
amory spręzyny
wahacze?
muzyczny_rover - Wto Paź 19, 2010 19:58
ja kupiłem komplet
i moj kuzyn mechanik mi zamienił po prostu
Harry - Wto Paź 19, 2010 20:03
komplet tzn. ? bo chciałbym wstępnie zrobić sobie kalkulacje
flapjck1 - Wto Paź 19, 2010 20:23
Harry napisał/a: | mam pytanko,zeby wsadzić zawieszenie od zr to co potrzeba?
amory spręzyny
wahacze? |
amorki i sprezyny
reszte ( czyli gorne gniazda sprezyn i lozyska do podpory na przod ) mozesz uzyc swoje - we wszystkich r200/25 mg zr sa takie same
muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 18:36
to może wróćmy do pytań z pierwszego postu.. ?
flapjck1 - Sro Paź 20, 2010 19:20
ja bym betonu nie wsadzil
w 200vi mam teraz amorki orginaly mg i sprezyny "biale" bardzo fajny zestaw
super sie prowadzi i komfortowo jest
do pelni szczescia to chcialbym zeby mialy wieksze tlumienie na odbiciu, ale tego tanim gwintem nie zalatwisz bo one zwykle maja betonowe nastawy i zero regulacji
jak cie swierzbi portfel to skontaktuj sie z firma zerkopol z wawy
oni ci ogarna jakies bilsteiny ( warto tylko b6 i b8 ) ustawia tak jak bedziesz chcial
impreza drogawa ale warto - bardzo trwale amorki
Pływak - Sro Paź 20, 2010 19:25
Najlepsze wyjście to dobry gwint z regulacją twardości wtedy sobie ustawisz tak aby Cie zadowalał. Niestety cena to 1000-1500zł ale za sztukę
muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 19:45
no właśnie ceny mnie przerażają, jeżeli mówisz o 1-1,5kzł za sztukę
Dobra to opcja może inna
Obecnie rover na tym komplecie który mam (od mg zr) i tak za wiele nie j est obniżony, hmm a jak by go jeszcze obniżyć o kolejne 3-4cm to może już bym był usatysfakcjonowany
Ciufa - Sro Paź 20, 2010 20:21
Bumelant napisał/a: | na gwincie KW - masakra - nie do jazdy beton - nawet lajtowo skrecone to survival wrecz |
buhahahhahahaha
muzyczny_rover napisał/a: | czy ten gwint to dużo większy beton ? niz w ZR ? |
da sie jezdzic
muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 20:22
Ciufcia, też mi się wydawało, że lekka przesada
no ale gwinty widzę niezłe ceny w ogóle... ehhh
Ciufa - Sro Paź 20, 2010 21:00
muzyczny_rover, ale uwierz mi, naprawdę warto
chociaż ja bym chcial jeszcze twardziej troszke ale to musze obnizyć auto a tego już nie chce za bardzo
muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 21:10
Ciufcia, a na czym Ty jeździsz ?
Ciufa - Sro Paź 20, 2010 21:21
gwint KW V2
muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 21:21
w cenie ?:)
Ciufa - Sro Paź 20, 2010 21:26
http://shop.kwsuspension....60&page=1&sort=
muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 21:28
wyportkowałes 1000 eurasów na zawias?:)
Ciufa - Sro Paź 20, 2010 21:29
napisałem KW v2 a nie v1
muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 21:30
1229?:)
Ciufa - Sro Paź 20, 2010 21:30
tak jak pisałem wcześniej, naprawde warto
muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 21:32
Wierze ale cena mojego rovera (rynkowa to ok 8 tyś) połowa tego to gwint ciut mi sie nie kalkuluje
flapjck1 - Sro Paź 20, 2010 21:55
kw jest przereklamowane
za ta kase to wolalbym http://www.avouk.com/CatalogueFrameset-84.htm
przynajmniej regulacja tlumienia jest
rodi_ - Czw Paź 21, 2010 09:14
Lub ewentualnie Gaz, 600£ z regulacja twardosci.
muzyczny_rover - Czw Paź 21, 2010 15:43
ok , a z zakupów w PL?
flapjck1 - Czw Paź 21, 2010 16:58
nie oplaca sie
muzyczny_rover - Czw Paź 21, 2010 17:48
flapjck1, pytanie dotyczyło czego innego
az taaaka różnica ?
rodi_ - Czw Paź 21, 2010 19:19
Avo 500£+ przesylka i tak wychodzi mniej niz 600.
Gaz tylko troche drozszy.
Skoro chcesz zmienic zawias, gwint to pewnie bedzie najlepsza opcja.
Ktos pisal o gwincie Leda, ceny raczej kosmos
muzyczny_rover - Czw Paź 21, 2010 19:24
rodi_, nie no przykłady ok , ale przecież może znajdę kity (bo to co pokazałeś to kity do zr'a) a może po prostu kity do moje r200 ? moze być taniej ?
rodi_ - Czw Paź 21, 2010 19:28
W cenie miedzy zr a 200 nie ma roznicy. przeciez oni wiedza ze to dokladnie taki sam produkt. Gdybym nie zamierzal zmieniac samochodu teraz, to mialbym na zbyciu sprezyny xpowera a kupilbym wlasnie gwint.
muzyczny_rover - Pon Paź 25, 2010 10:17
rodi_, ok dzięki za rady, w takim razie muszę pomyśleć..
[ Dodano: Pon Paź 25, 2010 11:17 ]
Przemyślałem wstępnie, z racji wartości auta nie wyportkuję się z całej kasy na gwint, najzwyczajniej mnie na to nie stać. lub inaczej nie chcę takiej sumy wykładać.
Ale jest opcja, dodatkowego obniżenia
sprężyny do ZR - H&R -30mm koszty = 1100zł z przesyłką
|
|