Zobacz temat - [Rover 620 SDi] pocenie turbiny (siłownika turbiny)
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [Rover 620 SDi] pocenie turbiny (siłownika turbiny)

wpietruszewski - Sob Paź 23, 2010 18:44
Temat postu: [Rover 620 SDi] pocenie turbiny (siłownika turbiny)
Witam wszystkich,

Przymierzam się do zakupu Rovera 620 SDi 1998. Stan wizualny bez zarzutów. Z rozmowy jaką przeprowadziłem z właścicielem wynika, że auto od strony technicznej bez zarzutów jednak od jakiegoś czasu poci mu się turbina, są widoczne ślady wycieku na siłowniku turbiny. Auto nie kopci na niepokojące kolory.

http://moto.allegro.pl/ro...1269375606.html
http://cnetside.net/rover/DSCF0551.jpg
http://cnetside.net/rover/DSCF0549.jpg

Auto kosztuje 7900, więc mam nadzieję, że udałoby mi się nabyć je za te 7200-7300 uwzględniając stan turbiny. Czy te wycieki to powód do większych zmartwień, czy na auto z przebiegiem 280'000 jest to rzecz jeszcze do zaakceptowania?

Pozdrawiam,
Wojciech Pietruszewski

Alexi - Sob Paź 23, 2010 22:59

To widać auto klubowe. Poszperaj na forum a może znajdziesz właściciela a co za tym idzie dowiesz się jakich napraw dokonywał i co jest z nim.
wpietruszewski - Nie Paź 24, 2010 20:51

Klubowy owszem, ale nie ma żadnych informacji na temat użytkowania. Wiadomo, że turbina to jest dość delikatna zabawka, ale też spotkałem się z opiniami ludzi, którym turbina cieknie od dłuższego czasu, a auto jeździ i przyspiesza bez zarzutów.
Nie jestem mechanikiem, a z turbinami nigdy nie miałem doświadczenia stąd moje obiekcje.

Dzięki za ew. wskazówki.

TrAViShOn - Nie Paź 24, 2010 21:28

Mokre turbo w 600 to norma. Z tym że mokre, a nie 'cieknące'.
Mazak - Nie Paź 24, 2010 21:51

TrAViShOn napisał/a:
Mokre turbo w 600 to norma. Z tym że mokre, a nie 'cieknące'.

dokłądnie tak, jak będziesz studził turbinkę i nie pałował jak jest jeszcze zimny motor to nie powinieneś mieć problemów :grin:

Mayson - Wto Paź 26, 2010 09:08

- el. antena pewno nie działą
- rdza przy lewym tylnym nadkolu jużwychodzi (norma)
- brak zaślepek halogenów (zgubił, albo zderzak był robiony)
- wydaje mi się, że szczelina między maską a błotnikiem z lewej strony auta jest mniejsza niż z prawej - może kwestia zdjęcia...?
- śruby mocowania pasa przedniego z prawej strony są niezardzewiałe, z lewej zardzewiałe - lepiej to sprawdzić, może zdjęcie przekłamuje...
- auto sprowadzone

Ogólnie wygląda przyzwoicie i jest warte zainteresowania IMO

[ Dodano: Wto Paź 26, 2010 10:08 ]
- bardzo wiarygodny przebieg; rzadko się to zdarza :grin:

wpietruszewski - Wto Paź 26, 2010 11:14

Witam,

Dzięki wszystkim za opinie. Traf padł na trochę tańszą 416, w benzynie, do której w najbliższym czasie będę instalował sekwencję, mimo że zwolennikiem gazowania aut nie jestem. Cóż.. kwestie ekonomiczne.
Do zobaczenia na zlocie!

Pozdrawiam,
w.