Zobacz temat - [R620] Drgania dławienie się pracy silnika
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Drgania dławienie się pracy silnika

batman1021 - Wto Paź 26, 2010 20:19
Temat postu: [R620] Drgania dławienie się pracy silnika
Problem polega na tym że, na wolnych obrotach roverek ma drgania jakby chciał zgasnąć objawia się to w momencie gdy samochód stoi dziś spotkało mnie podczas gdy jechałem właściwie stałem w korku.Drugi problem może ma jakiś związek z poprzednim jest taki że, od jakiegoś czasu trzeba trochę pokręcić z kluczyka by odpalił dzieję się to tylko z rana.Dzięki z góry.
tronsek - Wto Paź 26, 2010 20:24

batman1021 napisał/a:
trzeba trochę pokręcić z kluczyka by odpalił dzieję się to tylko z rana.
Do sprawdzenia świece żarowe, czy są sprawne, a także gruszka, czy casem zaworek zwrotny nie jest uszkodzony.
sammer21 - Czw Lis 25, 2010 11:58

Podłączam się do tematu.
Mam tak samo. Gdy samochod sie nagrzeje i stoi na biegu jałowym to czuj ze samochod chce zgasnac ale jednak nie gasnie. Obroty lekko faluja. Spadają do 750 i wtedy jakby samochod chcial zgasnac a pozniej lekko sie podnasza tak do 780-800 i tak w kolko. Swiece wymienione okolo rok temu oraz za gruszka znajduje sie zaworek zwrotny.

seyfer - Czw Lis 25, 2010 12:09

a gruszka jak podpompujesz to trzyma ciśnienie ?
Skiba - Czw Lis 25, 2010 12:18

Do sprawdzenia:
- wiązka przewodów przy pompie - szukać przetarć, otarć itp
- gruszka przy filtrze i sam filtr paliwa
- przepływomierz - spróbować odpiąć i na odpiętym zobaczyć czy jest poprawa

Problemy z odpalaniem:
- świece
- kąt wtrysku

sammer21 - Czw Lis 25, 2010 12:23

Filtr do wymiany bo zlibza sie wielkimi krokami 10000km :)
Gruszka jak podpompuje to trzyma cisnienie.
Podpiety czy odpiety przeplywomierz nie robi roznicy samochod jezdzi tak samo.
Co to wiazki przewodów przy pompie to nei zauwazylem nic szczegolnego. Tam prz ypompie jest jakas kostka tylko ja nie wiem gdzie sie ona znajduje?? Czy to ta ktora jest kolo 4 swiecy zarowej?? Bo jezeli tak to jak mam sie do nie dostac??

Skiba - Czw Lis 25, 2010 12:44

Sprawdź także błędy komputera (możesz to zrobić sam).
sammer21 - Czw Lis 25, 2010 12:58

Bledny byly sprawdzane i nic nie wyskakuje. Ostanio byl blad cyba 15 ale ten zostal usuniety poprzez wymiane czujnika.

A ile wy robicie km od wymiany do wymiany?? Czy robi jakas roznice jak zrobie troche wiecej km niz standardowe 10000 km??

seyfer - Czw Lis 25, 2010 13:12

u siebie wymieniałem wszystko z olejem zawsze, średnio co 9-12 tys, tyć km ponad zalecane nie powinno zaszkodzić :)
sammer21 - Pią Lis 26, 2010 15:32

wiec jeszcze kilkaset km moge zrobic :)

a co do tego drgania,dławienia sie silnika to moze byc to ze filt jest juz stary?? I nasze paliwo nie jest zbyt dobrej jakosci i zamulilo filtr?? A moze byc tez przyczyna ze ostanio zabraklo mi paliwa i ten caly syf dostal sie do pompy albo blokuje kanaly w filtrze??

TrAViShOn - Pią Lis 26, 2010 15:57

:taa: niestety taka możliwość jak najbardziej realna... przerabiałem przygodę ze zbyt długą jeździe na rezerwie i jej skutki (dławionko, szarpanko, gaśnięcie, błędy 61 i 64).
Dodatki do paliwa, trochę cierpliwości, dwa resety i przepalił.
Od tamtego czasu 2 razy powrócił błąd 64...

sammer21 - Pią Lis 26, 2010 18:22

Dodatki to ja caly czas uzywam :) wiec moze sie przeczyscilo ale nie zaszkodzi tego filtru zmienic. A noz sie poprawi :)