|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25 2.0 iDT 00r] Nie odpala po kolizji
machaa2 - Czw Lis 04, 2010 22:31 Temat postu: [R25 2.0 iDT 00r] Nie odpala po kolizji Witam wszystkich. Rover 25 2.0 iDT 2000r
Mój r umarł, po małej kolizji. Wracam sobie z wawy do domku i tuż przed Puławami około godziny 23 gdzie droga nie była oświetlona wyskoczyło mi na drogę dwa wielkie dziki, no i w jednego niestety uderzyłem. Rozwaliłem trochę przód, zderzak maska błotnik lampa i wszystko co plastikowe po prawej stronie, oczywiście resztę drogi erek przebył na lawecie (220km). W domku po zdjęciu wszystkiego co zniszczone próbowałem odpalić autko ale niestety nic z tego, sprawdziłem rozrząd czy czasem nie przeskoczył ale jest w porządku, rozrusznik kręci świecą się wszystkie kontrolki tak jak trzeba ale nie odpala. wyjołem jeden wtrysk i niestety przy kręceniu rozruchem nie podaje paliwa. Może macie jakieś wskazówki co się mogło stać, czy ma jakiś wyłącznik odcinający dopływ paliwa albo coś takiego?? Dodam że wystrzeliły poduchy i w trakcie uderzenie autko zgasło.. Plis pomóżcie
machaa2 - Czw Lis 04, 2010 22:38
Szukałem ale nic ciekawego nie znalazłem
Harry - Czw Lis 04, 2010 22:41
masz taki wyłąćznik bezpieczeństwa, który odcina paliwo, przeczytaj sobie w instrukcji,gdzie on się znajduje pewnie gdzieś w komorze silnika przy podszybiu- taki guzik
machaa2 - Czw Lis 04, 2010 22:44
Instrukcji nie posiadam. a w komorze silnika takowego wyłącznika nigdzie nie znalazłem.
Harry - Czw Lis 04, 2010 22:58
to jest napisane w instrukcji:
Cytat: | odcięcie paliwa w silnikach wysokoprężnych jest po wypadku odblokowywane automatycznie |
machaa2 - Pią Lis 05, 2010 06:38
Dzięki kolego za poszperanie w instrukcji. Ale erek dalej nie pali
zdenek - Pią Lis 05, 2010 07:10
Taka mała uwaga, jak przed miejscem zdarzenia nie było znaku A18b to możesz starać się o odszkodowanie z tytułu poniesionych strat do zarządcy drogi lub innej instytucji.
http://www.rmf24.pl/fakty...y-oc,nId,139601
Harry - Pią Lis 05, 2010 14:44
albo wtryski Ci jakoś padły, a może pompa też strzeliła? ciężko jest mnie Ci pomóc ponieważ nie miałem do czynienia z tymi silnikami
azor77 - Pią Lis 05, 2010 18:02
machaa2, miałem podobnie, poczytaj sobie
klik
Jedynie co mi pomogło, to podpięcie pod kompa i zdiagnozowanie błędu czujnika wysokiego ciśnienia w pompie. Po usunięciu tej usterki R wrócił do żywych
[ Dodano: Pią Lis 05, 2010 18:02 ]
Harry, Harry napisał/a: | masz taki wyłąćznik bezpieczeństwa, który odcina paliwo, przeczytaj sobie w instrukcji,gdzie on się znajduje pewnie gdzieś w komorze silnika przy podszybiu- taki guzik |
Harry napisał/a: | albo wtryski Ci jakoś padły, a może pompa też strzeliła? ciężko jest mnie Ci pomóc ponieważ nie miałem do czynienia z tymi silnikami |
Nie wprowadzaj kolegi w błąd, ponieważ ten model niema żadnego nadzwyczajnego guzika
machaa2 - Pią Lis 05, 2010 18:10
Kolego Azor77, A czy ten doktor po stwierdzeniu błędu zaworu wysokiego cisnienia w pompie to Ci go wymienił czy tylko skasował błędy??
azor77 - Pią Lis 05, 2010 18:33
Nic nie wymieniał, coś musiał poszperać przy pompie pewnie i skasował tylko błędy ponieważ stosunkowo mało zapłaciłem za tą przyjemność
[ Dodano: Pią Lis 05, 2010 18:33 ]
Jeszcze sobie przypomniałem, że jeśli chcesz odpalić silnik bez płynu w układzie to jest w zbiorniczku czujnik poziomu płynu chłodzącego w przypadku braku chłodziwa powinno odcinać zapłon, przynajmniej tak sobie myślę
Harry - Pią Lis 05, 2010 20:02
azor77 napisał/a: | Nie wprowadzaj kolegi w błąd, ponieważ ten model niema żadnego nadzwyczajnego guzika |
dlatego poźniej zacytowałem instrukcje
machaa2 - Pon Lis 08, 2010 08:12
Mam jeszcze jedno pytanie do wszystkich orientujących sie w temacie, czy są jakieś szanse zeby ten tester podziałał z moim erkiem.
http://allegro.pl/skaner-...1291813470.html
Remigiusz - Pon Lis 08, 2010 11:12
machaa2, Nie bedzie dzialal raczej:
Jedyny jaki znam z tanich to jest ten co dziala w Dieslu:
mOByDic 3200
http://www.ozenelektronik...d-obdii-scanner
|
|