Zobacz temat - [R220 sdi 1998]usterka sterownika pompy paliwa,koszt wymiany
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R220 sdi 1998]usterka sterownika pompy paliwa,koszt wymiany

marcianki - Pią Lis 05, 2010 11:12
Temat postu: [R220 sdi 1998]usterka sterownika pompy paliwa,koszt wymiany
Witam. z gory przepraszam jesli temat juz sie pojawil. jednak ja go nie znalazlem. Kolega ma 220sdi i ma problemy z odpalaniem. mechanik stwierdzil uszkodzenie sterownika pompy paliwa. szukalem na allegro nie moge znalezc tej czesci. czy ktos z szanownych forumowiczow moglby pomoc? ile kosztuje ta czesc nowa a ile z drugiej reki? czy lepiej nowke kupic? ew jakies linki do sklepow z ta czescia. bardzo prosze o pomoc
maciej - Pią Lis 05, 2010 11:15

Dziękuję. :)
szoso - Pią Lis 05, 2010 11:32

sterownik można naprawić, ale nie wiem czy się to opłaca bo jest to koszt około 300zł gdzie za tyle można kupić całą pompę używaną
a co do kupna samego sterownika to prędzej go kupisz z pompą niż osobno, mowa o używce
co do nowego sterownika to nie mam pojęcia

mirwin - Pią Lis 05, 2010 11:38

Najlepiej dać do naprawy za pewnie ok. 300 PLN. Podam przykładowego linka: LINK
marcianki - Sob Lis 06, 2010 11:03

dzieki za odpowiedzi, ale gdy kliknalem w link i pokazalem kumplowi objawy ktore wskazuja na uszkodzenie sterownika mowi ze on ma inaczej. ze jak silnik zimny jest to jak by paliwo wcale nie dochodzilo. pompa paliwowa raczej bedzie czysta bo filtr paliwa regularnie wymienia i na filtrze tez osadu zadnego nie ma. a na rezerwie nie jezdzi. co wiecej ma bardzo wysokie spalanie dochodzi nawet do 11l/100 umowil sie z mechanikiem na podpiecie pod komputer i sprawdzenie kodow bledow wiec zobaczymy.
Remigiusz - Sob Lis 06, 2010 11:13

marcianki napisał/a:
umowil sie z mechanikiem na podpiecie pod komputer i sprawdzenie kodow bledow wiec zobaczymy.


Do tego komputera nie trzeba można w SDi to samemu zrobić. Potrzebne tylko kawałek druta :wink:

marcianki - Sob Lis 06, 2010 11:39

nawet nie. on ma kontrolke check engine ale on sie nie zna i woli zaplacic i miec pewnosc, a sposob z dioda i drucikeim znam :D
Jugol - Sob Lis 06, 2010 13:32

W 220SDi siedzi pompa VP-37 i ona nie ma sterownika , pompa jest sterowana poprzez ECU. Przyczyną tych objawów mogą być zabrudzone nastawniki dawki paliwa, uszkodzony czujnik temp. paliwa. Tu: http://www.google.pl/imgr...ved=0CCgQ9QEwBQ masz sporo informacji na temat tej pompy. Tu: http://roverki.pl/zrob-to...ch-serii-l.html masz opisane jak wymienić w/w czujnik temp. paliwa. Piszesz jeszcze, że objaw jest taki jakby wogóle nie dochodziło paliwo, może paliwo się cofa, bo nie trzyma zawór zwrotny w gruszce.
marcianki - Nie Lis 07, 2010 00:11

Dzieki bardzo za odpowiedzi sprawdzimy z kumplem i damy znak co i jak. kurcze ale mi sie rymuje:D