|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Dymi na niebiesko.
damianz11 - Pią Lis 05, 2010 22:14 Temat postu: [R75] Dymi na niebiesko. Założyłem nowy silnik w aucie. Odpaliłem i na początku strasznie dymił na niebiesko po jakimś czasie autko zgasiłem i odpaliłem i jak by dym ustało. Odpalam rano dymi. Kolejnego dnia odpalam auto i już nie dymi a jak się trochę zagrzał to znów zaczął. Autko jeszcze nie jeździło ,a silnik pracował łącznie około 40min. W aucie przed nowy silnikiem padło turbo i możliwe że to mi się olej dopala z wydechu ? Kolor z wydechu jest taki biało-niebieski. Jak długo ma się dopalać olej z wydechu jeżeli to on ?
Dodam że nowa uszczelka pod głowicę.
Coś tego typu i ilość podobna: http://www.youtube.com/wa...feature=related
apples - Pią Lis 05, 2010 22:23
Sprawdź intercooler i rury http://forum.roverki.eu/v...p=468006#468006 i http://www.the75andztclub...818&postcount=2
damianz11 - Pią Lis 05, 2010 22:34
Przy zakładaniu silnika umyłem przewody i IT. Więc to odpada.
apples - Pią Lis 05, 2010 22:36
damianz11 napisał/a: | Przy zakładaniu silnika umyłem przewody i IT. Więc to odpada. | I co z tego? Pytanie czy prawidłowo skręciłeś i czy czasami gdzieś nie ma nieszczelności?
damianz11 - Pią Lis 05, 2010 22:44
Nic nie syczy mi pod maską i na pewno jest oki bo jeszcze później patrzyłem czy nic nie spada i siedzi odpowiednio. I też wątpię żeby nieszczelność powodowała taki spory dymek.
apples - Pią Lis 05, 2010 22:50
damianz11 napisał/a: | I też wątpię żeby nieszczelność powodowała taki spory dymek. | Powoduje.
Filtr powietrza nowy?
damianz11 - Sob Lis 06, 2010 21:57
nowy
[ Dodano: Pią Lis 05, 2010 22:57 ]
Jutro popatrzę dokładnie bo jeszcze mi gdzieś olej kapie.
[ Dodano: Sob Lis 06, 2010 21:57 ]
Olej już nie kapie z pod auta. Intercooler okey. Na ciepłym silniku auto gorzej zapala. Pod obciążeniem autko mocno dymi na biało-niebiesko (jak jadę pod górke). Olej chyba nie ubywa. Na zimny od razu pali ,a nie ciepłym trzeba z 4sek. aż załapie. Dzisiaj jak wcisnąłem pedał gazu do oporu to pózniej turbo znacznie głośniej pracowało. Czuje się w aucie spaliny. Jak zdjąłem przewód od IT to w nim jest troche jest oleju. Dodam że był umyty naftą przewód. Turbo jest nówka (regenerowane). Z okolic turbo coś jak by parowało (resztki oleju). Silnik łącznie już z 1,5h chodził od założenie i dalej mocno dymi.
Co może być ? Pierścienie czy może turbo ?
Rowan - Nie Lis 07, 2010 09:45
damianz11, ja bym obstawiał wtryskiwacze.
damianz11 - Nie Lis 07, 2010 10:38
Silnik pracuje równo, spalanie w normie, a wtryskiwacze sprawdzałem czy pylą.
|
|