Zobacz temat - [R420] Komputer T4 w Warszawie lub okolicach
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R420] Komputer T4 w Warszawie lub okolicach

mirwin - Sro Lis 10, 2010 14:16
Temat postu: [R420] Komputer T4 w Warszawie lub okolicach
Witam.
Może ktoś wie, gdzie w warszawie lub w okolicach za rozsądną cenę można podłączyć auto do T4. Ceny rzędu 200PLN za podłączenie to wg mnie stanowczo za dużo :nook: .
W moim Roverku nie ,można samemu wybłyskać błędów. :cry:

Remigiusz - Sro Lis 10, 2010 15:19

mirwin, A co chcesz odczytać w SD :?: Szkoda zachodu po wiele informacji i tak się nie wyciągnie. Ten tym to najmniej awaryjny :neutral: Jak tobie nic nie świeci z "check-engine" to nie ma co się głowic.
mirwin - Sro Lis 10, 2010 16:03

Właśnie, świeci sie "check engine". Czasami zapala sie po minucie, czasami po 20 sekundach. Nie wiem czego szukać. Mierzyłem oporność 1 wtryskiwacza i wyszło 120 ohm, podobno dobrze. Zapala ok, jeździ ok, przyspiesza też tak ok. Mogę tak jeździć ale mnie to frapuje co może być nie tak i w końcu żarówka w zegarach się spali od ciągłego świecenia. Prawdę mówiąc nie wiem czego i gdzie szukać.
Remigiusz - Sro Lis 10, 2010 16:56

mirwin, Próbowałeś odpiąć przeplywke, wymienić filtr paliwa. A czy to samo się dzieje jak odepniesz 1. wtryskiwacz i tak jedziesz?

check się tylko zapala jak sa blednę sygnały:
Wtryskiwacza
położenia walu
czujnik temp płynu chłodniczego

mozliwe ze mechaniczna pompa coś nie hallo pracuje :neutral:

mirwin - Sro Lis 10, 2010 18:09

Witam.
Odpinałem prze pływkę i nic sie nie zmienia.
Odpinałem 1 wtryskiwacz i tez bez zmian. (check zapala się)
Filtr paliwa wymieniałem 600km temu.
Jakby coś nie tak z czujnikiem wału to byłyby problemy z zapłonem lub nierówno by chodził, a tak nie jest. Sam nie wiem co z tym fantem począć.
A o który czujnik Ci chodzi, ten na deskę czy do kompa. Ten "na deskę" muszę wymienić, bo przestał pokazywać temperaturę. Ten do kompa jakby był walnięty (jak go sprawdzić?), to wiatrak na chłodnicy by się cały czas kręcił.

Remigiusz - Sro Lis 10, 2010 18:35

mirwin napisał/a:
Odpinałem 1 wtryskiwacz i tez bez zmian. (check zapala się)


Ale silnik dalej chodzi jak wpiętym wtryskiwaczu :neutral: :?:

Chodzi o ten gruby nie na deskę, no on nie zawsze jest tak walnięty ze całkiem nie działa tylko może temp zaniżać czasem.

Ja bym raczej dal do sprawdzenia u ciebie wtryskiwacze :neutral:

mirwin - Sro Lis 10, 2010 18:46

Remi55 napisał/a:
mirwin napisał/a:
Odpinałem 1 wtryskiwacz i tez bez zmian. (check zapala się)


Ale silnik dalej chodzi jak wpiętym wtryskiwaczu :neutral: :?:


Na wypiętej wtyczce od tego wtryskiwacza silnik pracuje tak samo, bez różnicy. Pewnie muszę szukać speca od diesli by sprawdził wtryskiwacze.

Remigiusz - Sro Lis 10, 2010 18:52

mirwin, I tutaj masz twój problem walnięty wtryskiwacz jest, bo powinien chodzi silnik jak traktor. :neutral:
PHJOWI - Sro Lis 10, 2010 18:52

wymień wtyczkę od wtrysku sterującego na inną , po stronie wiązki częsta bolączka silników sdi/ sd
mirwin - Sro Lis 10, 2010 19:04

Remi55 napisał/a:
mirwin, I tutaj masz twój problem walnięty wtryskiwacz jest, bo powinien chodzi silnik jak traktor. :neutral:

Ogólnie, po zapaleniu "check" silnik chodzi głośniej tak samo jak przy wypiętej wtyczce (może nie jak traktor ale zdecydowanie głośniej).
A gdzie taka wtyczkę dostać by ja wymienić?

Remigiusz - Sro Lis 10, 2010 19:20

mirwin, Możesz sam dorobić wtyczkę bo jest to tylko jedno Pinowa. Moze maja coś w jakimś sklepie motoryzacyjny. Tylko żeby była szczelna.

Czyli coś nie tak z wtryskiwaczem jest i autko jeździ w trybie awaryjnym :wink: Spróbuj z ta wtyczka jak nic nie da to wtryskiwacz do wymiany będzie. :neutral:

mirwin - Sro Lis 10, 2010 19:40

Remi55 napisał/a:
mirwin, Możesz sam dorobić wtyczkę bo jest to tylko jedno Pinowa. Moze maja coś w jakimś sklepie motoryzacyjny. Tylko żeby była szczelna.

Czyli coś nie tak z wtryskiwaczem jest i autko jeździ w trybie awaryjnym :wink: Spróbuj z ta wtyczka jak nic nie da to wtryskiwacz do wymiany będzie. :neutral:

Ale ona nie jest 1 pinowa (jest dwupinowa) i ma zabezpieczenia przed wypięciem z takim sprężystym drucikiem. Może spróbuję pomierzyć, czy nie ma gdzieś przebicia między wtyczką a komputerem. A jak to nic nie da to dam ten wtryskiwacz do sprawdzenia.

Remigiusz - Sro Lis 10, 2010 19:42

mirwin, Racja mi się coś pomieszało :razz:
mirwin - Sro Lis 10, 2010 20:07

PHJOWI napisał/a:
wymień wtyczkę od wtrysku sterującego na inną , po stronie wiązki częsta bolączka silników sdi/ sd

To znaczy tą, która jest przy wiązce, a nie przy wtryskiwaczu?

PHJOWI - Sro Lis 10, 2010 22:05

tak tą od strony wiązki.
mirwin - Czw Lis 11, 2010 09:10

A skąd ją wziąć?
PHJOWI - Czw Lis 11, 2010 14:25

NP złom lub szrot , od byle jakiego auta może być tylko na 2 piny i odpowiednie nacięcie.
Remigiusz - Czw Lis 11, 2010 14:28

mirwin, Kup uniwersalna wtyczkę 2 Pinowa wodoszczelna po kłopocie :wink:
mirwin - Czw Lis 11, 2010 14:51

Remi55 napisał/a:
mirwin, Kup uniwersalna wtyczkę 2 Pinowa wodoszczelna po kłopocie :wink:

Zobaczę co sie da zrobić.

GRZYBEK82 - Czw Lis 11, 2010 22:06

Panowie ale gdyby to była wtyczka to check paliłby się cały czas a on wg opisu po 20 sek. zaświeca się. W moim SD check zabłysnął kiedy zamarzło paliwo w filtrze, straszne było ździwko kiedy po 2km jazdy na -20 mrozie zapalił się check i autko zaczęło kuleć i w końcu zgasło a tu 20km do domku. Pierwsza myśl kabelki i kostki ale przepatrzyłem wszystko i nadal kulał. no i okazało się że paliwko zamarzło. koleszko sprawdź czy masz drożne przewody paliwowe.
Remigiusz - Czw Lis 11, 2010 22:13

GRZYBEK82, To samo miałem i ja ale wystarczy ze się filtr wymieni i jest ok. Paliwo przy -20°C przewodów raczej nie zakleił a szybciej filtr bo się zalepi przez wkład filtracyjny.

A kolega wymienił filtr na nowy i mrozów jeszcze nie mamy :mrgreen:

GRZYBEK82 - Czw Lis 11, 2010 23:36

przewodów nie zakleił ale mogło pociągnąć jakiś paproch z baku i przytkać przewód
mirwin - Pią Lis 12, 2010 10:21

Przewody są drożne, bo autko śmiga normalnie. Tez myślę, że to może być wtyczka lub coś w wiązce albo po prostu pada wtryskiwacz. Filtr paliwa wymieniany był 600km temu a mrozów nie ma. Stosowałem tez środki do czyszczenia układu paliwowego i wtrysków i nic nie pomogło.
gismo - Pią Lis 12, 2010 21:20

U mnie w 220SD też tak się działo. Check zapalał się jak był zimno, kiedy stanąłem na chwilę np. na światłach. Działo się to tylko na zimnym silniku, później jak się rozgrzał było okej. Podczas wymiany rozrządu okazało się, że kąt wtrysku był przestawiony i stąd te błędy. Po poprawnym ustawieniu problem znikł :wink:
mirwin - Pon Lis 29, 2010 08:40
Temat postu: Wyjaśnione.
Noto "check zgasł".
Oddałem auto do Starych Babic i zrobili. Okazałe się, że coś z wiązką od pompy było nie tak. Przy okazji sprawdzili rozrząd. Auto zaczęło chodzić cicho. Zadowolony jestem jeszcze z jedeej rzeczy, otóż pulsowała mi kontrolka SRS i myślałem, że trzeba zmienić taśmę w kierownicy a po naprawie , o której pisałem sama przestała pulsować.